Wupsie/M.L

Hoi

Erg lekker i.d de zonnebank.
Jammer dat het gister niet zo goed ging maar uiteindelijk wisselen de goeie dagen af met de mindere en worden de goeie dagen steeds meer.

Nick sliep na zijn flesje meteen door 'snachts, ik heb van begin af aan wel het verschil dag/nacht zo groot mogelijk gemaakt.
Sinds een week slaapt Nick de hele nacht door wisselend van 22.00 of 23.00 tot of 6 uur of 7 uur en van morgen om 7.30   wakker gemaakt en hij lag gisteren om 22 uur op bed dus gaat goed zo.

Gisteren kraamfeest gehad was leuk en gezellig en zijn erg verwend Nick heeft zich voorbeeldig gedragen.

Ben je nog terug naar de oSteopaat geweest? En wat zij deze?

GA Nick in bad en naar bed doen nu.

Groetjes
 
hoi, even snel.vertel later de rest wel, want moet Dominique nog wassen en zo weg..
Vannacht is het warmepel wel redelijk gegaan.Hij heeft gisteren 2 flesjes kunstvoeding gehad op advies van de osteopaat.Het alleen altijd een probleem om hem daarna weer in slaap te krijgen...duurt echt superr lang.
Ga zo naar een collega voor een massage van mn rug en nek, want die zitten echt vast   haha.
Veel groetjes en ik hoop straks nog even te kunnen mailen!!!
 
Hoi

Hoe is het ?
Hoe is het met de kleine slaapt ie nog een paar uurtjes door of is het weer mis?
Wat is de reden dat je kunstvoeding hebt gegeven? Wat zei de osteopaat  ?
Hoe is het met je nek en rug al weer wat losser.

Wat nieuwsgierig ben ik he maar leef gewoon echt met je mee.

Hier gaat het redelijk Nick is behoorlijk verkouden en komt de laatste twee nachten ook weer om een fles hij ligt nu op bed en dat is bijzonder op deze tijd maar we zien vancht wel weer.
Hij komt zo ie zo vaker voor een fles maar krijgt het haast niet op doordat hij weinig lucht heeft zo zielig.

Hij heeft een behoorlijke voorkeurs houding ontwikkeld naar rechts en dat is helaas ook te zien op zijn hoofdje, de adviezen van het cb heb ik niet veel aan (telfonisch)
ga donderdag maar even langs .
Volgens diegene aan de telefoon kan Nick zijn bol niet veranderen als ik hem in een bepaalde stand leg als hij op zijn buik ligt nou dus wel.

En de tips m.b.t licht enfelle kleuren dat maakt Nick echt niet uit hij kijkt zo als hij wil kijken.

Maar goed is niet het ergste he.

Ga zo lekker naar bed en zet de wekker maar op 23 uur.

Groetjes
 
hoi marielle,
en, wat zeiden ze op het bureau over de voorkeurshouding van Nick??
Ben erg benieuwd.Waarsch weer over het prikkelen vanaf de andere zijde, maarja ook bij Dominique kun je doen wat je wilt, maar die blijft lekker naar links kijken hoor .haha

Verder heb ik nu echt het idee, dat het al een paar dagen beter gaat.Heeeerlijk gewoon.Ja, hij huilt nog wel veel, maar al stukken minder.En er zit langere tijd inmiddels tussen twee voedingen.Voel me gelijk een stuk beter hoor.Nu maar hopen dat het doorzet.
Vandaag kwam de wijkverpleegkundige weer bij ons langs.Hadden we gevraagd, zodat we een plan de campagne konden maken.We gaan morgen en overmorgen alleen maar fles geven, om te zien hoe hij daar op reageert...goed???dan stop ik met de bv.

De osteopaat vertelde me dat het nekje los is, dus daar heeft ie ons goed mee geholpen hoor.Daardoor kan hij weer makkelijker naar rechts draaien.

Ben net in bad geweest, met de babyfoon erbij.Helaas begon hij weer snel te huilen en dan lig je toch niet echt lekker..dus weer eruit.Hopelijk volgende keer beter.


veel groetjes
En jij??Hoe gaat het met jou??ga je weleens weg, doe je leuke dingen??
 
Hoi

Hier alles ok met uitzondering van de helaas weer gebroken nachten, maar goed na zijn fles slaapt hij meteen door alleenvanacht spuugde hij heel zijn bed onder zo vol zit hij .

Op het cb gaven ze flut advies een kruik naast zijn hoofd leggen , op zijn buikje leggenen dan mede platte kant van zijn hoofd naar boven
Andere dingen zoals naar het licht draaien van het bedje had ik al geprobeerd ook aan twee kanten voeden doe ik al.
Volgens het cb zou nick zelf zjn hoofdje niet kunnen verleggen als er een kruik naast ligt nou mooi wel dus.
Als hij op zijn buik ligt tilt hij zijn hoofd op en draait hem gewoon om.

Ik baal vreselijk van zijn platte hoofdje dit was niet nodig geweest als ze me bij mijn eerste bezoek   serieus hadden genomen.Ga ze dat wel ff vertellen ook dit is niet de eerste keer dat ze mij niet serieus nemen.

Vandaag bij de verloskundige geweest op na controle kreeg van haar meteen een verwijzing mee vor de kinder fysio omdat ik zo'n snlle bevalling had gehad is het ook mogel;ijk dat er iets met zijn werveltje is.

Ik heb al wel leuke dingen gedaan hoor een keer op stap met eenstel vriendinnen naar bruiloft geweest an een collega, met Lisa naar de efteling.
Dit allemaal op momenten dat papa thuis bleef met Nick .

Met Nick gewandeld is ook leuk maar is geen tijd voor je zelf en die heb ik zeker ook heel hard nodig.

Ga nu lekker met hem wandelen dan kan ik meteen bij de huisarts een verwijzing gaan vragen voor en foto van ijn heupjes ivm heupdisplasie bij lisa moet ik dit bij Nick ook laten checken als hij het heeft is het zeker in mindere mate als Lisa het had.
Dit was met het blote oog te zien door mij op het cb zagen ze het niet of wilde het niet zien ggrrrrrr.

Waarom moet je overstappen op flesjes hoe kan dat het huilen verminderen?  
Hoe is met jou kun je het nog volhouden????

Groetjes Marielle
 
hoi,
en kon je al bij de kinderfysio terecht??
Ben er benieuwd, ik hoop dat je er wat aan zult hebben.
Ik had in het begin ook contact opgenomen met een collega van me, kinderfysio.Zij vertelde me dat ze evt hanteringstechnieken aan me kon geven en oefeningen ivm voorkeur van Dominique naar links en het extreme huilen van m.Heb geen contact meer met haar gehad daarna, omdat we eerst naar de osteopaat gingen.
Ook Dominique kijkt echt erg ver naar links boven, wat we ook doen..

We hebben gisteren alleen maar flesvoeding gegeven en doen dat vandaag ook als test.Als het dan beter blijft gaan ga ik toch echt stoppen met borstvoeding.Hij groeit er super goed door, want woog vorige week op cb al ruim 5,5 kilo!!!Ahum.Maar misschien mist hij toch wat met die bv.Geen idee.
Vraagje; jij bent overgegaan op kunstvoeding tegen krampjes toch??werkt dat echt goed??Want bij ons is de voeding bijna op en dan koop ik liever gelijk tegen krampjes.Morgenmiddag ga ik waarsch nog langs het cb voor overleg.
Vind het erg rot, dat jij er niet veel aan hebt, die mensen daar.Die arts bij ons, vond ik ook niet super, maar de verpleegkundige is echt superr vind ik.

Groetjes
 
Hoi

Mijn wijk verpleegkundige is op zich ok hoor en de arts was na een jaar bij Lisa ook ok kreeg toen een andere maar is wel de dezelfde als die ik nu bij Nick heb.

Gisteren kon ik al terecht bij de fysio enze heeft een tikje tegen het werveltje gegeven en we zien nu al verschil en natuurlijk een aantal tips .
Maandag mag ik nog een keer komen.
Zij gaf me gelijk en vond het ook jammer dat er niet eerder naar geluisterd was.

Toch niet zo'n eigenwijs uit de zorg die het beter weet hier bedoel ik me zelf mee he.

Wij hebben voor Nick Nutrilon omneo 1 dit een geel pak en wij merkte na een paar dagen al verschil met de krampjes.
Hij s wel wat duurder maar ja dan kopen we maar een broek minder he. valt wel mee hoor.

Nick groeit ook behoorlijk die weegt nu ook ruim 5 kg.
Alleen het doorslapen wil niet meer lukken erg jammer maar ja komt ook wel weer goed denken we dan maar.

Vandaag heerlijk weer dus lekker wandelen zo meteen nu nog ff dweilen dan Nick zijn fles en naar buiten .

Groetjes
 
hoi,
fijn dat je zo snel bij de fysio terecht kon zeg.gaat het nu   ook beter?
ik hoop t voor jullie.

nou,wij hadden vannacht weer drama...dominique bleeef huilen,mn man is om 2uur vannacht met m gaan wandelen buiten,zodat ik ook kon slapen.mooi niet,zat me alleen maar druk te maken,dus om half 5 naar de woonkamer;lag mn man op de bank en dominique begon net weer te huilen.bleek toch stil geworden te zijn.dus ik helemaal niet geslapen en mn man ook niet.de kleine ook amper.gevoed om 5uur voor nieuw poging;begon hij weeer..pfff nouja,we zijn suf en dominique ligt nu n beetje te slapen gelukkig.ik denk dat ie krampjes had;ook de voeding die jullie hebben,maar 2 dgn nog niet gepoept.moet zeggen dat t reuze stinkt in de slaapkamer,dus hebidee(hoop) dat hij nu gepoept heeft.

ik type zonder hoofdletters omdat ik terwijl zit te kolven..ben ik ook beu trouwens.
oeps,hoor de kleine alweer..brrrrrrrrrr

nouja,even geklaag maar heb geen beter nieuws helaas

enne oja; hij kon ook bijna niet ademen vannacht want is sinds een paar dgn verkouden.lijkt wel een varkentje met ademen.zielig hoor

groetjes
 
Terug
Bovenaan