Wupsie/M.L

Hoi

Nick weeg 4655 dus ook flink gegroeid en was ongeveer 55 cm dus ook in de lengte een stuk gegroeid.

Nick heeft ook het huilen meer ontdekt met name 'smiddags wil hij niet meer in zijnbedje om te slapen erg jammer maar ja komt wel weer ga nu evenboodschappen doen wandelend dan valt ie vast wel in slaap

Groetjes
 
hoi marielle,
nou, hier is het weer mis hoor vwb het huilen.We dachten net dat we de goede kant opgingen.....maar Dominique huilt weer zo veel...
Het is wel vermoeiend snachts/overdag maakt niet meer uit.
heb m in de box gelegd, was stil, maar begint nu weer.IK ga maar wandelen.
Vanmiddag naar de osteopaat, ben erg benieuwd!

Met jullie al wat beter??Wil hij weer in zn bedje??

Groetjes
 
Hoi
Hier alles goed gelukkig.
Van nacht heeft hij ons laten slapen to 6.30 vanaf 23.00 dus ging het goed.

Hij ligt nu ook weer lekker in zijn bedje ik heb zijn vaste ritme weer opgepakt daar waren we wat vanaf gegaan maar hij heeft dit toch nodig denk ik.

Eten even in de box en na uiterlijk een uurtje weer terug naar bed.
Hij werd erg druk in zijn bewegingen maaien met zijn armpjes enz en toen had ik zo iets ow we gaan de verkeerde kant weer op dat moeten we niet hebben ik hoop dat hij nu zo door gaat dangaat het weer goed.

Laat je even weten hoe het ging bij de osteopaat en wat hij of zij dacht.

Gaan jullie nog op vakantie van de zomer of had ik dat al gevraagd.

Groetjes
 
hoi marielle,
alles oke bij jullie??
Ik ben net terug van een lange wandeling.Dominique huilt nl nog steeds veel en ik heb zelfs het idee, dat het meer geworden is.
De osteopaat denkt dat de bovenste wervel scheef zat, deze heeft hij rustig wat los gemaakt.Vervolgens kon Domnique zn nekje goed naar rechts draaien.Hij had nl een sterke voorkeur naar links.Was me al wel opgevallen, maar dacht steeds dat ik als fysio misschien daar wel teveel op   gefocust was....Ik heb vandaag de osteopaat weer gebeld, hij krijste de hele tijd waardoor ik ook weer overstuur raakte.Waarsch toch een nareactie, maar hij heeft ook zn mobiel nr gegeven, zodat we hem evt tot half 10 vanaaf mogen bellen.Wel lief.We moeten iig as maandag terugkomen.
Het is nog niet alles hier dus...helaas...
Weet jij trouwens of je onder de zonnbank mag als je borstvoeding geef???
En wat de vakantie betreft; eerlijk gezegd ben ik daar nu nog helemaal niet mee bezig.Alleen maar met de wens dat ie stil wordt en blijft.En jullie??Gaan jullie nog weg??

veel groetjes weer!
 
Hoi

Wat vervelend voor je dat Dominique zo veel huilt ik weet hoe radeloos en wanhopig je je kan voelen maar geloof me echt het komt goed.

Wij gaan naar frankrijk deze zomer ben wel benieuwd hoe het zal gaan.

Nick nu net wakker heeft om 16 uur gegeten en tot nu geslapen maar de uren tot aan 23 uur zijn zijn onrustige uurtjes verder gaat het bij ons goed.

Ps heb je al eens natusan baby bed time bad gepropeerd bij ons hiel dat bij Lisa toen echt zij werd daar wat rustiger van.

Heb je ook iemand in de buurt die eens een middagje voor je kan oppassen zodat jij wat tot rust kan komen dat is erg belangrijk hoor.

Hoop voor je dat het snel wat beter gaat.!!

Of je onder de zonnebank mag weet ik niet ik ga inmiddels wel weer ik denk niet dat het kwaad kan in warme landen geven mensen toch ook borstvoeding   maar dat zijn natuurlijk wel andere zonnestralen.

Kun je het niet vinden op een site van borstvoeding ofzo?

Groetjes Marielle
 
hi meid!
alles goed bij jullie??
Vandaag zijn we voor een baby fotosessie hier in de buurt weggeweest en lief dat ie was!!!Daarna ben ik gelijk gaan wandelen.Want vwb het huilen gaat het nog niet echt beter helaas...tot dan we vertrokken heeft ie gehuild.En nu ligt ie nog even in de reiswieg..tijdens het wandelen in slaap gevallen   haha
Vannacht kwam hij weer om het uur..was het net een nacht met meer tijd ertussen, nu weer erg kort achter elkaar.En ik verlang zo naar een paar uur slapen achter elkaar..
Gisteren heb ik m in bad gedaan voor het slapen, maar dat hielp niet echt..10 min en huilen..
Wat doe jij eerst??in bad savonds of voeden??Ik heb het idee, dat ie van voeden suffer wordt dan van het badje/emmer.

Leuk, waar gaan jullie heen in la France???

Goed weekend!
 
Hoi

Ik doe Nick eerst in bad met de natusan baby bedtime bad en daarna geef ik hem eten als je eerst eten geeft en dan in bad is de kans op spugen groter is mij altijd verteld.

Wij gaan de streek argeles sur mer of zoiets.

Vanacht sliep Nick ook niet door maar werd na 5 uur wakker en dat is anders dan ieder uur pffff is wel heavy denk voor jullie.

Ben je er nog achter of je onder de zonnebank mag?
hier gaat alles prima.

Groetjes
 
hoi marielle,
een lekker weekend gehad??IK heb net een dutje gedaan.heerlijk.Echt nodig, want vannacht ging het weer/nog steeds niet zo lekker.
Zaterdag was onze eerste best goed dag, maar vandaag weer gelijk niet goed...helaas.
Maarja, we houden vol.Gister van een kennis uitleg gehad over kolven, dus wil ik ook gaan doen.maar zien hoe dat werkt.
Gaat Nick trouwens normaal na zn flesje weer slapen snachts??Of is ie dan klaarwakker?En hoe krijg je m dan weer in slaap??

Groetjes
ps;ben al een keer onder de zonnebank geweest.heerlijk!!Blijkt te mogen.
 
Terug
Bovenaan