Wupsie/M.L

Heej

Gelukkig was de ergste benauwdheid snel   weer over hij heeft een puffer gehad de arts twijfelde aan een luchtweginfectie of astma .
Wij hopen dat het dan voor nu maar een infectie is astma heb je toch vaak langer last van.
Het gaat nu op zich weer goed hij prutteld nog wel en hij klinkt wel vol maar verder is hij weer vrolijk als altijd hij eet en drinkt ook weer goed.
Zijn melk heeft hij een paar dagen maar minimaal gedronken en nu dus weer goed.
Alleen zijn pap fles van 'smorgens wil hij niet meer dus dan maar een boterhammetje en een flesje melk.

Bij jullie alles goed??

Groetjs
 
Hai!
gaat het weer met de kleine, met zn puffertje?
hier alles prima, vandaag andere pap geprobeerd en met de large speen.,Daar komt het goed door, dus op de dagen dat ik werk wil ik het hiermee doen.En de andere dagen van een bordje.Is alleen erg dun, of wordt het dikker als je een paar minuten wacht??

Vandaag een inimini stukje brood gegeven.,Morgen ga ik het echt proberen.hadden vandaag beetje haast, dusse nog niet echt begonnen ermee.
Hij vond het wel ok, maar niet super denk ik.

Wat de fles spa betreft;deze drinkt ie niet echt leeg hoor.Hihj krijgt om 1600 eerst fruit en daarna gelijk sap.Is dat omdat hij moet wennen denk je, of zal hij gewoon genoeg hebben.

Fijn weekend en tot mails weer he
 
Hoi
Hier alles goed hoor Nick hoest nog wel en klinkt nog vol maar lijkt wel los te zitten.

De pap vanuit een bordje geven pfff vind ik altijd een hele onderneming en ik moet zeggen ik ben nogal van het gemak nu hoor.
Maar als je hem uit een bordje geeft mag je er volgens mij ook meer bambix in doen bij de nutrix is dat wel het geval.

Nick is echt helemaal aan de boterhammen 'smorgens en 'smiddags hij vindt het erg lekker dus pap eet hij bijna niet meer.
Vandaag weer eens naar de efteling geweest grappig hoe ze dan veranderen nu in het carnaval festival was hij echt aan het reageren en aan het kijken.

Kruipen en tijgen daar is Nick nog niet mee begonnen ook wil hij nog niet echt gaan zitten hoe gaat dat dat bij jullie.

Werk ze weer van de week.

Groetjes Marielle
 
Heee,
ben ik weer.
Beetje drukke week achter de rug.Ik werk een avond, heb een avond reanimatie nascholing gehad, een avond gesport en gisteren was er een dump verkoop bij de Rucanor.Das altijd leuk hahha
Niks voor mezelf gevonden, maar wel voor onze lieve schat.Skipakje en gympen.haha

En inloggen gaat nog steeds niet echt lekker op   de site.

Maarre, hoe is het met jullie?Ook zo aan het genieten van dat heerlijke weer?IK wil morgen graag naar het bos of in Willemstad een stuk gaan wandelen.Vandaag komt er niet echt van, dus hopen dat het zonneke morgen ook nog schijnt.

Dominique zit ook lekker te peuzelen van zn boterham tussen de middag.Wat doe jij op Nick zn brood?IK heb nu steeds smeerkaas gedaan.Wil hem geen zoetigheid voorzetten nl.

Groetjes en een zonnig weekend~~!
 
Hoi

Wat een leuke foto, hier gaat het redelijk voelde me al een paar weken erg rot en nu blijkt mijn schildklier niet helemaal goed te werken , mogelijk t.g.v een ontsteking aan de schildklier tijdens de zwangerschap.

Ik geef Nick van alles op zijn brood maar geen zoet, wel kipvlees, leverpastei, smeerkaas hele dunne plakjes kaas en dat was ook wel eigenlijk.

Het was heerlijk weer afgelopen weekend kun je nu niet zeggen brrr koud en erg veel regen.

Verder hier ook alles wel ok hoor , komen voor mij nu drukke weken aan toetsingen voor het werk i.v.m de voorbehouden handelingen , bijscholing bhv maar ja is ook wel weer leuk.

Nick is vandaag wel wat jengelig waar het aan ligt...... ? aan het weer denk ik dan maar ik zou het anders niet weten.

Fijne week nog en goed weekend

Groetjes
 
hoi,
inloggen is weer eens gelukt.
Hoe gaat het nu met Nick?Of was het van korte duur?Gisteren was Dominique helemaal niet lekker leek het.Wilde op het kdv niet echt slapen., thuis weer niet (inmiddels oververmoeid) maar is weer lekker gaan slapen om 20.30 na de fles, dusse...
Ik vierde zondag mn verjaardag, dus   misschien een beetje erg druk geweest voor m.meer dan 10 kids waren er, jee wat een herrie zeg haha

As zaterdag heb ik terugkomochtend van de zwangerschaps yoga bij een van de meiden thuis.Wel leuk om te zien hoe de kids gegroeid zijn, maarre om dit steeds te herhalen hoeft van mij niet hoor.Met 2 ervan heb ik contact via de mail, lijkt me leuk om daar contact mee te houden.

Hoe gaat het met jou?????
Hebben ze medicatie voor je??
Ben je ook er gmoe en futloos?
Hoop dat je j e gauw beter voelt!

Ik heb pas bloed laten prikken (misschien al verteld) ivm blijvende moeheid en niet lekker voelen.Kwam niks uit.Gelukkig, maarja en nu???
Ben een paar keer vroeger naar bed gegaan...en voelde me wel stuk beter, maarja zou ik dus vaker moeten doen....

Tot mails weer he!!!
Oja, ligt er al een deken bij Nick in zn bedje?of draagt hij een slaapzak met lange mouwen??

enne....Dominique is naar het bureau geweest; 8922 gr en 72 cm
 
Hoi

Heb ik woensdag een heel stuk getikt geplaatst en weg was ie grrr.

Met Nick gaat het wel weer wat beter hij was beter en heeft het weer terug gehad is nu aan het opknappen.

Ik heb nog geen medicijnen die krijg ik pas als volgende keer de uitslag niet ok is, ik voel me inderdaad ook erg futloos moe en heb het gevoel dat ik niet vooruit kom, ik heb erg weinig energie en dat pas niet echt bij mij.
Maar zal ook wel weer goed komen.

Is Dominique weer op geknapt? Of was hij gewoon moe.

Gaat Hij pogingen doen om te zitten of te tijgeren? Nick niet hoor die vindt het best dat hij geentertaint word door zijn zus.

Ben ook wel weer benieuwd wat Nick nu weeg maar   hoef pas begin nov naar het cb, wat het cb betreft ben ik b lij als het eerste jaar voor bij is is dan hoef je niet zo vaak meer.
Verder vind ik het allemaal erg snel gaan met die kleine uk van ons,hij is ook zo lieffff .

Zijn eerste boventandje ik nu ook net door , ik vind het baby er snel af als ze tandjes krijgen.
Nic heft helemaal niet zo'n babyface vind ik door al dat haar dat hij heeft.

Goed weekend enveel plezier morgen.
 
Terug
Bovenaan