Wupsie/M.L

hiiii,
ben ik weer....
alles goed met jullie??
En zijn er al meer tandjes door??Bij Dominique al een tijdje 2 onder, maar boven nog niks te zien.Hij kwijlt wel erg veel, dusse zijn wel onderweg denk ik.

Nou, ik heb vorige week maandag mn rotste dag als moeder gehad geloof ik....lette effe niet op en Dominique viel van een metertje naar beneden.....ons bed staat nog op die hoogte en ik was zn sokljes aan het zoeken en toen...bons...was net te laat.
We zouden m niet meer op   het bed laten liggen, maarja je weet hoe het gaat..
Bij de dokterspost wilden ze m naar het zoekenhuis doen voor een scan, maar ze kregen de arts in het sophia niet te pakken, dus later op de ochtend naar onze eigen huisarts.Inmiddels was meneertje weer aan het lachen en niks aan te merken verder.Ik was naar mn werk gegaan en mn man naar de dokterspost/arts.Jee, wat was ik benieuwd hoe het ging.Stond de hele dag echt te shaken op mn benen.
Gelukkig voel het mee en hheeft ie m naar de kinderopvang kunnen brengen, maar wat ik blij dat het 5 uur wasssss.

Pfff, achteraf hoor je dat iedereen dat weleens meemaakt.Maarja, nu was ik het zelf.

Verder gaat het hoier prima en zijn er geen byzonderheden eigenlijk.
Oja in nov gaan we een midweek naar centerparcs, weet niet of ik dat al vertedl had.Beviel zo goed de vorige keer...Gaan jullie nog wat doen??


groetjes
 
Heej

Hier alles goed hoor , na een paar slapeloze nachten aan het begin van de week is er weer een boven tandje door pffff als dat met alle tandjes zo gaat dan hebben we nog wat slapeloze nachten in het vooruit zicht.
Gelukkig had ik vakantie deze week dus dat scheelt.

Wij gaan de laatste week van nov een week naar de lommerbergen in limburg, heerlijk lekker ff weg met zijn 4tjes.

Wat zul jij geschrokken zijn, zoiets is mij nooit overkomen, wel ben ik zelf een keer gevallen met Lisa in mijn handen ik had echt een hele blauwe rug maar zij had niets gelukkig, ze was toen net een week of 3 oud en ik had het teon in mijn hoofd gehaald om de vloer in de was te zetten (was echt een rot vloer in ons oude huis hahaha)

Morgen weer bloed laten prikken ben wel benieuwd wat de uitslag is en of mijn schildklier weer aan het herstellen is of niet.
Ik voel mij wel weer wat beter.

Wanneer ga je weer een midweekje weg?En welke cp ga je.
 Lekker he zo af en toe weg hoeft niet altijd ver te zijn vind ik hoewel de zon wel erg lekker is.

Vanmiddag op kraam vistite dan zal onze Nick wel al weer groot zijn.

Drinkt Dominique nog veel melk en hoe gaat het met de rest van zijn eten?
Hier wordt maar minimaal melk gedronken net wat hij moet hebben drinkt hij maar eten doet hij wel goed alles vind hij lekker.
Wel het liefst vers maar dat vind ik net zo makkelijk als potjes alleen als je eens weg gaat is het een potje makkelijker vind ik.

Als zijn zus aan een ijsje zit zit Nick echt te gillen zo van geef mij ook eens.

Groetjes Marielle

 
hoi!!
nou, ik hoop dat ik nog weet welke vragen je allemaal had.Niet zo handig, dat je het niet meer kunt lezen he, als je terugschrijft?
Hoe is het afgelopen met je bloedonderzoek??KUn je de medicatie af gaan bouwen??
En voel je je idd ook beter nu?

En je kleine boef, hoe gaat het daar mee?
Wat de voeding van Dominique betreft; hij begint met bambix, lekker uit de fles net als bij jullie.Dan om 12.00 boterham en 150 melk.Half 4 fruit hapje en sap 130 (die sap gaat er vaak niet in) Half 6 of iets later groentehapje en om 20.00 fles van 210.

Uhm, wat vroeg je ook alweer verder??
Oja, de CP; we gaan gewoon weer naar het Loohorst in America.Beviel prima en dezelfde week als jullie.Grappig!

Leuke foto trouwens weer van je kids zeg!
Dominique is nog niet van plan iets te doen hoor vwb stabiel zitten en kruipen.Achja, laat m maar lekker komt vanzelf.Maarja, krijg je van die mensen, die zeggen..echt??zit hij nog niet???
pfffff

Nou, ik ga weer eens strijken
Tot mails weer he

 
hoihoi

Tweede poging net een heel verhaal zitten tikken en was bij een zin begonnen en de eerst letter liep gewoon door, over mijn scherm alleen maar bbbbb te zien erg vreemd.

Hier alles goed hoor Nick neemt ook de tijd om alles te gaan doen maar wat geeft dat ze kunnen nog lang genoeg van alles doen en als ze 4 zijn doen ze alles hoor.

Binnen kort ouder avond dat vind ik eigenlijk wel spannender hoewel wij denken dat het het een bijdehandje is .

En mensen hebben toch altijd wel wat te zeuren ik trek me er niets van aan volgens mijn gevoel doet Nick het prima en wij zijn erg trots op ons ventje er zijn nog steeds mensen die hem flink vinden nou volgens mij en volgens het cb is hij gemiddeld.
Lisa was altijd onder het gemiddelde maar ja daar verander je ook niks aan.

Met mij gaat het gelukkig weer beter mijn bloed uitslagen waren weer vooruit gegaan dus gelukkig nog geen medicijnen

Weet niet of ik het verteld had hier inmiddels het 3e tandje door en het 4e in aantocht.

Wat gaat het allemaal snel he.

Groetjes
 
Hoi,
en, is de 4e er ook al??
IK denk, dat er hier ook een paar tandjes bijkomen,Dominique was gisteren niet lekker, werd vannacht wakker, beetje gilletjes laten en toch weer verdergeslapen.Nu heb ik het idee, dat het wel betrer gaat.

het is echt on lekker boefje, die kleine.Heb jij dat gevoel ook zo??haha
Steeds als ik ergens over twijfel denk ik;Marielle vragen.Maar ben het weer vergeten nu....

Verder alles goed bij jullie>Met jou ook?

Over 1,5 week ga ik 4 dagen op cursus, naar awerpen.Ik rij wel op en neer is de bedoeling.Maarre...zin heb ik nog niet hoor.Wat zal ik m missen!!!!!!

Groetjes he enne oja..
geef jij Nick ook iets van yoghurt ofzo na het avondeten?
En, wat geef je nu vor ontbijt?Bambix voor 6 mnd nog steeds in de fles of wat anders???
 
Hoi

Hier de vierde tand nog niet te bekennen hoor wij wachten af. Nick eet al een tijdje 'smorgens een boterham en gewoon een fles melk.
Ik heb niet van die pap liefhebbers, op dit moment eet Nick erg slecht heeft een virusje te pakken met overgeven en diarree en zijn papa doe gezellig mee.

Lisa en ik hoesten en proesten dus is hier gezellig, gelukkig was ik gisteren vrij.

pfff op en neer naar antwerpen is vanaf hier 3 kwartier dus wel te doen maar is in de ochtend wel druk denk ik hoe laat moet je thuis vertrekken dan en hoe laat ben je weer thuis ?

Morgen weer naar het cb ben wel benieuwd wat Nick nu weegt hoor en hoe lang hij is.

Als we hem weg zetten blijft hij wel zitten nu maar nog niet zo lang , vanmiddag naar de eerste zwemles voor Lisa leuk hoor.

Brabbelt Dominiique ook zo veel Nick wel zo grappig en als we niet luisteren of uit beeld zijn verheft hij zijn stemmetje.

Groetjes Marielle


 
hoii.
ben ik weer..al een weekje aan het kwakkelen.Ben wel gaan werken steeds, maar ging niet van harte,enne nou moet ik morgen op cursus dus..ik heb wel gehoord, dat het 3 ipv 4 dagen wordt, ivm weinig deelnemers.Dus, ben ik zondag vrij.lekkerr.
Ik moet er om 8uur zijn en het duurt elke dag tot 1800...ahum, dus eten in de auto.Vanaf hier geeft de routeplanner een uur aan, maar bij de haringvlietbrug zijn ze nu bezig en dan ben ik nog maar 5 min van huis..even afwachten maar.iig morgen vroeg op.

Alles goed bij jullie verder??Weer allemaal beter??

Aan Dominique heb ik inmiddels Bambix 8 mnd gegeven uit een bakje, dus in het wippertje zittend.Als ik vrij ben heb ik daar de tijd voor, anders uit de fles hoor.

Morgen naar het cb , mn man met de kleine.Ik laat je wel horen hoe het was.NU nog even mn spullen pakken en mn gemak houden haha voor morgen.

groetjes he
 
Terug
Bovenaan