WWAAAAHHHHAAAA ZWANGER!!!!!! :o)

JOEPIE!!!! Ook Jasmijn krijgt een broertje of een zusje!

Vanaf oktober ben ik gestopt met de pil!! Morgen ben ik 2 weken over tijd!!
Ik kreeg vandaag het blad Kinderen binnen waarop ik geabonneerd ben, daarin stond een bel en win aktie... ik dacht ik waag het erop! En ik won een fisher-price boerderij!!! Ik dacht, wie weet is het mijn geluksdag, ik probeer het nog een keer!! En ik won een glijbaan!!!!!!! Ik belde mijn man op het werk om het te vertellen, hij zei, het is echt je geluksdag!!!! Misschien moet je nu maar een zwangerschapstest doen in plaats van morgen (we hadden al besloten om er morgen 1 samen te doen) Ik besloot dus maar meteen een test te doen!! EN JA HOOR!!!!!!! HET IS ECHT MIJN GELUKDSDAG!!!!!!!!!
JOEPIE!!!!!!!!!!!! (als er een groter lettertype zou zijn, zou ik hem gebruiken... hahahaha)

Ik moest het even aan jullie kwijt!! Zondag gaan we naar mijn ouders voor een verjaardag. Dan willen we het pas vertellen!! Erg moeilijk ik bel namelijk om alles mijn moeder (echt een mamakindje :eek:)) Toen ik zwanger was van Jasmijn heb ik haar wel meteen gebeld. Achteraf vond ik dat jammer, ik had het namelijk op een  speciale manier willen vertellen.
Ik heb net een foto gemaakt van Jasmijn met de test!! Ik denk dat ik die aan mijn ouders geef zondag.

WWWAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!! IK BEN ECHT ZOOOOOOO BLIJ!!!!

Dikke kus Trudi (mama van Jasmijn en .....? )

Hier de foto van Jasmijn met test!! ( als het lukt. ik doe het namelijk via hyve, maar moet hem meteen weer van hyves afhalen omdat niemand het mag weten)

hoi trudy wat heb jij vandaag toch ongelofelijk veel geluk.en...GEGELICITEERD met je zwangerschap.te gek.Ik hoop ook dat ik snel zulk nieuws heb.Geniet van het prille jonge leven wat je in je draagt.groetjes,karin

Hey meis,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb echt vaak aan je gedacht. Echt leuk dat het nu zo ver is. Geniet ervan.

Liefs
Suus mama van Noah en  22 weken zwanger van de tweede

Hoi Trudi

HOERA!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!!

Wij zijn  heel erg blij voor jullie
Jasmijn ziet er ook echt gelukkig uit nu er een brusje komt.

Geniet er lekker van en we spreken snel een keer af om te gaan fietsen.
Veel plezier zondag met het vertellen!!!!

Dikke  Monica en Isabelle

Terug
Bovenaan