WWAAAAHHHHAAAA ZWANGER!!!!!! :o)

Hoi dames,

Bedankt voor de lieve reacties.

Afgelopen Zaterdag zijn we stad en land afgelopen voor een shirt voor Jasmijn met de tekst ‘zus’ of ‘sister’ of iets dergelijks erop. Allerlaatste winkel…. Een shirt met de tekst: ‘perfect sister’!!! Beter kan niet!!

Zondag morgen eerst naar mijn schoonmoeder. Jasmijn haar jas uitgetrokken, shirt (enigszins opvallend) recht getrokken….. Schoonmoeder heeft niks door. Over op plan B. Ik geef haar een kaart met daarop nijntje en een babynijnje.…… kwartje valt nog niet. In de kaart zit de foto van Jasmijn met zwangerschapstest….. Reactie schoonmoeder: ‘aaaah wat een lieve foto’…….. zucht………… Gelukkig heb ik in de kaart de tekst: ‘hoera! Ik krijg een broertje of een zusje!!’ geschreven!! En het kwartje valt!
We laten een super blije schoonmoeder achter.

Op naar mijn ouders. Ik heb voor hun het boekje van nijntje: ‘ kleine pluis’ gekocht. Achterin heb ik de foto van Jasmijn met test geplakt met de tekst: ‘hoera! Ik krijg een broertje of een zusje!
Mijn vader pakt het boekje uit en begint (met mijn moeder naast zich) het boekje voor te lezen:

"Vader pluis en moeder pluis
die hadden een geheim
en op een mooie lentedag
vertelden zij het nijn

Hoi hoi, riep nijn, hoi hoi, hoi hoi
en danste door het huis
want weet je wat zij had gehoord
er kwam een kleine pluis"

Etc…

……… Geloof het of niet, ze hadden nog niks door!! Ik onderbrak mijn vader voor hij het hele boekje ging voorlezen want ik hield het nu ECHT niet meer; “Pa, kijk eens achterin!”
…………..He he….. Het kwartje is gevallen……

Maar goed iedereen is dus super gelukkig!! En ik nog wel het meest!!!

Liefs Trudi (happy mama van Jasmijn en …..?!)

He Trudi,

Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat een mooie foto van jullie meisje. Ze is nu al superblij met haar broertje of zusje.

Geniet maar lekker

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan