WWAAAAHHHHAAAA ZWANGER!!!!!! :o)

Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten en wat een geweldige foto! Leuke manier om het te vertellen en ik snap je helemaal ook ik deel veel met m'n mams.

Liefs Lientje

Hoi trudi,

Nou het is zeker weten een geluksdag voor jou.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
En wat een enorm leuke foto van jasmijn.

Liefs marielle

Hoi Trudi,

Gefeliciteerd, wat leuk zeg, dat Jasmijn ook een broertje of zusje krijgt!!
Weet je al wanneer je uitgerekend bent?

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger, dus maandag ga ik maar eens een afspraak maken voor mijn 12 weken echo, spannend! Welke verloskundigenpraktijk ben jij van plan om naar toe te gaan? Ik ga weer naar Partners in Verloskunde, daar ben ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook geweest.

Wie weet kunnen we samen eens op positiekleding uit (ik heb natuurlijk nog wel van alles van mijn vorige zwangerschap, maar  iets  nieuws is natuurlijk nooit weg...). Deze keer stel ik het trouwens wel uit om ook echt positiekleding te gaan dragen, de eerste keer kon ik niet wachten en met 7 maanden was ik die kleding toch eigenlijk wel zat........

Nou, doe het lekker rustig aan (hoewel dat bij een tweede zwangerschap toch lastiger is) en geniet er van!!

groetjes Marieke, Eva en ??

p.s. De foto van Jamijn met de test is inderdaad erg schattig!

Hoi Trudi,

wat ontzettend leuk voor jullie.
Ik kan me herinneren dat je hier eerder op het vorig zei dat jullie weer graag (snel) een nieuw wondertje wilden. En nu dan dus de positieve test. Gefeliciteerd!!

Groetjes, Bianca

Hey Trudi,

Gefeliciteerd met je boerderij en glijbaan . haha
Wat leuk dat je zwanger bent, geniet er maar van, veel plezier met het vertellen zondag (ik moest ook altijd in mijn handen bijten om het mam niet meteen te vertellen)
En wat een leuke foto trouwens, echt zo 1 voor in het plakboek!

Gr MJ

Gefeliciteerd spannend weer allemaal. Ik weet ook sinds deze week dat ik zwanger ben en vind het geweldig zie mijn andere topic dan zijn w eongeveer zelfde tijd uitgerekend.

gr van Mariska en Zifjon 14 maanden

Hoi Trudi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap én met de prijzen. Dat was zeker een geluksdag, zeg!
En wat een ontzettend leuk idee om zo'n foto van je dochter te maken. Mocht ik ooit weer zwanger worden (en dat moet om medische redenen nog bijna een jaar duren... ) dan wil ik zeker ook zo'n foto maken van mijn dochter.

Geniet van je zwangerschap!
Dory

Hoi Trudi,

wat een goed nieuws heel erg gefeliciteerd. Wat een leuke foto van jasmijn
en wat een prijsenslag in huize apfelstrudi het kan je dag maar wezen.
veel plezier met zwangeren wanneer ben je uit Gerekend?

Terug
Bovenaan