Y1972

hey peet,

hier gaat alles lekker! buik groeit goed en kan al aardig contact maken met kleine. das wel   leuk.
nu 27 weken!!! ga volgende week met cursus beginnen ben wel benieuwd naar de andere buiken kan ik beetje vergelijken of die van mij groot is of niet.
heb bijna alle spullen al op paar kleine dingetjes na. de meubels kunnen elk moment komen daar heb ik echt zin in kan ik pas echt gaan inrichten.
fijn dat jullie nu lekker een ritme hebben gevonden. 10 weken alweer gaat echt hard he.
nou rustig aan en spreek je snel

liefs suzy

Hoi hoi daar ben ik weer even.

Gelukkig dat alles helemaal lekker gaat. Je gaat hard op weg naar de 30 weken imiddels he. Kyano is alweer 11 weken vandaag. Hee ik wilde je wat vragen.

Een jaar geleden ongeveer zaten ik en yvette en carina en nog een stel anderen hier met zijn allen op het mk forum. We hadden net allemaal hetzelfde meegemaakt. Inmiddels zijn we weer zwanger geraakt en bijna allemaal bevallen. Er zijn er nog een paar zwanger van het clubje. Wij praten inmiddels op hyves verder en hebben binnen hyves ons eigen besloten clubje van het mk forum.

Ik vind eigenlijk dat jij er ook bij hoort. je heb tenslotte hetzelfde meegemaakt en jij kwam net na onze mk's met jouw verhaal. De meesten kennen je wel alhoewel ze niet allemaal met je hebben gesproken maar je naam is bekend. We vinden het allemaal leuk om je uit te nodigen. Heb je toevallig hyves? Als je het leuk vind dan moet je het maar even aangeven he dan sturen we je een uitnodiging. Het is best gaaf iedereen met foto's te zien en hun verhalen te lezen over de zwangerschappen en bevallingen etc.

Hopelijk vind je het wat.
Groetjes en geniet van je zwangerschap he, het is zo voorbij!

hey peet,

bedankt voor jullie uitnodiging dat lijkt me erg leuk!!!
laat maar weten hoe dat werkt ik zet namelijk liever niet mijn hyves adres hier neer want niet iedereen hoeft te weten wie ik ben. sorry!!!! maar voor het geval er bekende mee lezen.
misschien kan ik hem mailen ofzo?
liefs suzy

hey suzy...

die slimme petra heeft geen idee hoe ze je moet uitnodigen, dus dat mag ik opknappen.. hahaha

mail je hyvesadres maar naar mijn mail: jufcarina@hotmail.com
dan nodig ik je uit voor mijn hyves en kan ik je van daaruit makkelijk uitnodigen naar onze hyves!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan