Y1972

Hey Suzy,

Wat fijn dat het allemaal lekker gaat met je. En 7 kg is wel normaal ja. Valt alles mee vind ik hoor. Ben toch wel heel benieuwd naar je buik haha, heb je geen leuke foto die je hier kunt plaatsen? Ben dol op foto's haha. Maar als je dat niet ziet zitten snap ik het hoor.

Gaaf he de hele zomer lekker verlof. Dat is misschien best een verademing na al die jaren. Hopelijk krijgen we heerlijk weer, kan je lekker veel naar buiten met de kleine. Geniet maar van je zwangerschap hoor meid.

Liefs Peet

hey peet,

ik heb nu geen recente foto van mijn buik en heb geen idee hoe dat moet maar ik zal binnenkort een keer vragen of mijn vriend me daar mee wil helpen ok?
heb trouwens nog een nieuwtje: we gaan volgend jaar trouwen!!!!
hij heeft me 2 weken terug gevraagd toen we precies 6 jaar samen waren.
denk volgend jaar augustus ofzo willen wachten tot de kleine ruim 1 jaar is.
bij jou alles goed?? en met het kleine mannetje??

yvette hoe is je pretecho gegaan????
heb je er van genoten??

liefs suzy

YVETTE IK BEN ZO BENIEUWD HOE JE PRETECHO WAS!!!!!!!!

laat je het ff weten??? ik ben maandag bij vk geweest alles was goed alleen wel 4 kg aangekomen in 4 weken! oeps..... maar het zit wel allemaal mooi op mijn buik verder nog niet echt dik.
mag nu om de 3 weken naar vk!
nou ben benieuwd hoe het met je gaat ...

liefs suzy

Hoi Suzy,
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar had het druk en soms 's avonds te moe en futloos.
De 16 wkn pretecho was goede (tot nu toe, sorry, maar houd een slag om de arm)
Ze kon 't geslacht ook zien, maar ik wacht even de 20 wkn echo af, dan mag je 't weten. Die is over 2 wkn.
Hoe ben jij onder je zwschap? Ben jij ook nog onzeker en bang? Je leest op dit forum soms verschrikkelijke dingen en dat het toch later in de zwschap mis kan gaan.
Eerst maar even de 20 wkn echo afwachten.

Ben blij te lezen dat alles met jou enn je kindje goed gaat! JIj schiet al lekker op!
Hoe gaat het op je werk? Moet je nog steeds zoveel lopen?

Tot snel! Liefs, Yvette

hey yvette,

wat een goed nieuws!!! je moet nu echt gaan genieten hoor meid straks zijn de 40 weken voorbij en heb je je alleen maar zorgen gemaakt.
ik was de eerste weken onzeker maar op de een of andere manier wist ik gewoon dat het dit keer goed zat.
ik probeer er dan ook niet teveel aan te denken dat het als nog mis kan gaan.
omdat alles tot nu toe goed verloopt heb ik ook geen rede om daar aan te denken toch.
sorry ben een vrij nuchter type en geniet gewoon elke dag van het mooie wonder in mij.
snap je onzekerheid wel hoor maar vind wel dat je van je zwangerschap moet genieten!
met mij gaat alles goed. sinds paar dagen kan ik contact maken met de kleine. als het schopt en ik beweeg mijn hand over mijn buik dan volgt hij of zij die!! echt super gevoel is dat. toen mijn vriend het probeerde lukte het ook en zag je aan de buitenkant zelfs dat het schopte.
heb jij het al gevoeld?? hoeft nog niet hoor..... wordt nu bij mij steeds vaker en harder maar ben alweer 26 weken.
moet nog steeds veel staan op werk maar dat zal ook zo blijven heb helaas staand beroep.
ga over 1.5 week beginnen met zwangerschapscursus wel zin in kan ik een beetje praten met vrouwen die net zo ver zijn. beetje buikjes vergelijken enzo haha
ohhh ben wel benieuwd naar het geslacht van jullie kindje!!!!!!! hebben jullie al naam bedacht??

sorry heel verhaal alweer, spreek je snel

liefs suzy

Ha Suzy,
Heb nu lekker voorjaarsvakantie (sta voor de klas).
Ik denk dat ik pas wat kan genieten na die 20 wkn.
Ben wel naar die 9 mnd beurs geweest. Was best leuk!
Ik voel af en toe een kriebeltje, maar dit is niet regelmatig en maar soms. Zou dit het kindje kunnen zijn?

Wat heerlijk dat jij je kindje kan voelen met je hand. Kan niet wachten tot ik dat kan.
Ga jij zwangerschapsgym of -yoga doen?

Gr. Yvette

hey yvette

dat kan heel goed de baby zijn hoor zo begon het bij mij ook rond week 18 of 19 toen wist ik ook niet zeker of dat het was en voelde ik het maar af en toe. maar toen in eens met 20 weken geloof ik voelde ik een duidelijke schop en sindsdien is dat alleen maar meer en harder geworden.
komt nu echt een ritme in voel baby meestal rond vaste tijden.
als ik nu te lang voor overbuig met sokken aan doen ofzo gaat het ook protesteren mooi is dat.
ik ga een cursus doen dat heet gezond en fit rond de zwangerschap via icare. is soort gym geloof ik.
ik ben ook op 9 maanden beurs geweest maar vond het niet echt bijzonder maar komt waarschijnlijk omdat ik bijna alles al heb. en was vorig jaar ook al geweest met vriendin en nu was bijna alles weer het zelfde.

peet hoe is het nu met jou ?? en met de kleine boef?

tot gauw meiden
liefs suzy

Hey Suzy,

Het gaat goed met mij en de baby hoor. Ik had al eerder willen mailen sorry. Hoe gaat het inmiddels met jou? Groeit je buik lekker door? haha. die foto daar wacht ik op hoor. Laat je vriend maar lekker foto's maken. Gaat vast lukken!

Bij ons komt het leven in een ritme nu en dat is wel fijn. Kyano is alweer 10 weken. De tjid vliegt echt.

Ben je al bezig met inrichten enzo? Heb je alle spulletjes bijna al? Ben benieuwd.

Groetjes en liefs en ik zal wat vaker checken hier.

Peet

Terug
Bovenaan