Y1972

Hoi Suzy,
 Wat vervelend voor je die uitslag. En wat spannnend dat het nu wel dichterbij komt, het kamertje, de bevalling.
Ik denk ook dat het vanaf 20 wkn wel wat rustiger wordt voor me. Dan moet ik nog 7 wkn wachten. Ik word gek van dat wachten. Die weken gaan nu voor mij veel te traag.
Mag maandag naar de vk. Kan ik weer hert hartje horen, hoop ik.
Heb ook uitslag van de combinatietest gehad en die was goed, 1:4200.
Tot snel. Gezellig dat je wat vaker komt kijken op het forum.
Liefs, Yvette

hey yvette

wat fijn dat de uitslag van de combitest ook goed was, het gaat helemaal goed komen!!!
in het begin gaat het inderdaad langzaam maar vind nu dat de weken voorbij vliegen.
succes maandag geniet van het hartje luisteren is zo mooi!!

liefs suzy

Hey suzy,

Wat fijn dat alles goed gaat. Wel irri van die juik. Mentholtalkpoeder helpt misschien wel. Dat verfrist. Wat heerlijk he die voorbereidingen treffen voor je kindje. Zo wordt het steeds echter. Ik ben zo blij voor je. Uiteindelijk komt het gewoon allemaal goed haha. En met yvette ook daar ben ik van overtuigd.

Met mij gaat het goed en met mn mannetje ook hoor. Hij groeit lekker op de borstvoeding en hoort al helemaal bij het gezin.

De bevalling...pfff...die was erg zwaar, ik zal je de details maar besparen. Ik ben gewoon niet goed in bevallen, nooit geweest ook haha. Voor jou hoeft dat zo niet te gaan he meid. Het is echter wel gezond dat je een beetje bang voor de bevalling bent hoor. Iedere zwangere moet daar doorheen en er komt een punt idd dat je gewoon vind dat het tijd is en dat het je niet meer uitmaakt wat er gebeurt als de baby maar komt. Je wordt er echt wel naartoe gedreven. De weken net voor de bevalling dan is het ook wel spannend want je weet gewoon dat het onvermijdelijke er aan zit te komen. Bang zijn hoort daar gewoon wel bij.
Geniet maar lekker van je zwangerschap en ik hoop dat je een vlotte makkelijke bevalling krijgt. Wanneer ben je precies uitgerekend?

Groetjes vanuit zeeland.
Liefs Peet

hey peet,

haha bedankt voor je steunende woorden.
ik ben 1 juni uitgerekend!!!
met mijn uitslag gaat het trouwens weer stuk beter. zal wel door de kou komen ofzo

liefs suzy

hey Suzy,

Geen dank he! Ik vind het leuk om met je te schrijven hier. Hou je het nog een beetje vol allemaal? Wat fijn dat de uitstlag minder is nu. Ik hoor er wel meer vrouwen over!

Wat een prachtdatum om uitgerekend te zijn zeg 1 juni. Je krijgt een mooi lente of zomerkindje. Heerlijk!!! Echt fijn om juist dan in de drukkere  tijden op je  werk er lekker lang tussenuit te gaan haha. Dat heb je heel goed getimed as mama hihi.

Groetjes Peet

hey peet,

ja lekker he hele zomer thuis das lang geleden na al die jaren horecawerk.
heb er echt zin in. vanaf half april heb ik verlof dus hoop dat het dan al beetje lekker weer is.
iedereen zegt : goed gepland, maar ja zoals je weet valt dat niet te plannen he...
ik groei nu behoorlijk vanaf week 20 gaat het echt hard. nu 7 kg aangekomen ( is wel normaal geloof ik nu 23,5 week)
draag tot nu toe echt naar voren wel mooi!! maar dat kan nog wel veranderen. omdat ik vanaf begin aardig snel begon te groeien heb ik het idee dat ik wel een mega buik ga krijgen.

yvette hoe is het nu met jou??? hou je het allemaal nog vol??
nog paar weekjes toch tot echo??

liefs suzy

Hoi Suzy,
met mij alles goed. Ben nu een beetje verkouden, keelpijn.  Ga maandag een pretecho   laten doen, dan ben ik ong. 16 wkn.
Fijn dat het met jou allemaal lekker loopt.
Ga je nog naar de 9 maanden beurs?
Lekker dat je half april met verlof mag!
Bij mij komt het ongunstig uit. Ben in de zomervakantie uitgerekend (werk in het onderwijs). Nou ja, ben al heel blij dat ik zwanger ben. Al vind ik 't nog heel raar om dat te zeggen.
Ik geloof het ook nog steeds niet. Blijf   afwachtend.
Liefs, Yvette

hey yvette,

heel veel plezier morgen met de pretecho!!!!
geniet van jullie mooie wondertje!!
16 weken ook alweer!! begin je al te groeien????
laatste weken gaat mijn buik echt hard begin nu last te krijgen van banden pijn.
nog paar weken dan kun je de kleine waarschijnlijk ook voelen!!
ik ga wel naar negenmaandenbeurs op zondag!! ben vorig jaar met een vriendin geweest die was toen zwanger maar nu het voor me zelf is vind ik het wel leuk om nog een keer te gaan.

succes morgen , liefs suzy

Terug
Bovenaan