Zal 2008 het jaar worden dat we ons eerste kindje krijgen??? Zijn er meer die net gestopt zijn me

Helaas, deze ronde nog geen zwangerschap. Zojuist zijn de duiveltjes gearriveerd. Op naar de 2e ronde: Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit keer hebben we een ovulatietest in de aanslag dus misschien wat meer succes.

Het zou leuk zijn, want dan ben ik in oktober uitgerekend. Mijn vriend en ik zijn allebei 24 oktober jarig, dat zou natuurlijk een heel mooi kado zijn.

We gaan er weer voor en zien dan begin februari wel of het gewenste resultaat is behaald.

We hopen er uiteraard wel op!

heyyy

balen verwachting!!! nieuwe ronde nieuwe kansen!
maar je weet nu wel dat je cyclus goed is.ook wel prettig om te weten.

nou succes met the next round!

liefs suus

Hoi Dames,

M'n NOD is zaterdag en had vanochtend al getest  ( kon niet wachten )
en was Negatief, had wel de CB digitaal, schijnt langer te duren voordat ie zwanger aangeeft. Maar ja dan maar zaterag afwachten.
Ben al wel 4 maanden geleden gestopt met de pil, zodat ik zeker weet dat m'n cyclus regelmatig is, dat duurt altijd een tijdje bij mij.
Ik heb al wel een aantal verschijnselen, pijnlijke tepels, erg moe enz.
maar mischien heb ik wel m'n roze bril op

wat duren die laatste dagen lang zeg

succes iedereen
groetjes Buzzz

Beste Suus, verwachting en lovelybuzz, en natuurlijk iedereen,

Ik voel me weer een beetje beter na het lezen van jullie berichten, gelukkig zijn jullie allemaal zo ongeduldig als wat... en dat verhaal van die roze bril daar kan ik ook wel inkomen. Gister had ik zo'n buikpijn dat ik 's nachts uit voorzorg al maandverband had gebruikt, maar tot mijn grote verbazing... niets... Dus tot die RD's er nog niet zijn blijf ik lekker hopen, ga volgende week vrijdag maar testen als er dan nog niets aan de hand is, maar ik weet niet of ik het tot dan red, ik ben veel te nieuwsgierig. Succes allemaal hoor ik hoop dat we allemaal snel door kunnen naar de echte zwangerschapspraat...

groetjes,
Marlijn

Inderdaad zo ongeduldig als wat. Gelukkig ben ik bij mij thuis niet de enige. Mijn vriend is ook erg ongeduldig en legt iedere dag zijn hand op mijn buik met grote vragende ogen... Zou ons kleintje er al in zitten?

Helaas deze ronde dus nog niet maar goed, we zijn pas net begonnen. Volgende ronde de ovulatietest in de aanslag, en wie weet wat het resultaat zal zijn... Het wachten begint in ieder geval weer opnieuw: wachten op m'n ei en dan wachten op rode duivels/positieve test.

Hebben jullie ook het idee dat je zoveel zwangere mensen om je heen ziet? Als ik een tijdschrift of iets dergelijks open sla, kom ik op de 1 of andere manier altijd op een pagina uit over kinderen/baby's. Zou het een teken zijn en hebben jullie dat ook?

hey allemaal!

lovely buzz wat spannend!!!! morgen weer testen??
wil ook al wel testen..maar moet nog ff wachten NOD 21 jan.
duurt me nu al lang zat!
en verwachting ben benieuwd wat je van die ovu testen vind.
als het hier niet direct raak is,ga ik ze ook gebruiken denk ik.

nou moet er weer vandoor!! ff volleyballen
fijne avond!

suus

Hoi Suus,

Ik ga pas zondag weer testen, als ik morgen niet ongi. wordt,
had net al wel weer last van buikkramp maar hoeft niks te zeggen, kan je ook hebben als je zwanger bent heb ik gelezen.
Moet morgen gelukkig de hele dag werken, dan ben je er niet zo mee bezig, anders blijf je er maar aan denken.
Jij moet inderdaad nog ff wachten, dan heb je net zeker je eisprong gehad??

spannend!!!
groetjes Buzzz

Lieve meiden,

Gister zijn de RD's eindelijk gekomen, na 49 dagen!!! poe he ik hield het zowat niet meer, dus nu kunnen we tenminste wat serieuzer aan de klus!! Maar ja heb natuurlijk nog steeds geen idee wanneer mijn NOD is... Is mijn cyclus net als hiervoor 49 dan pas 4 feb. bij 28 dagen 25 jan. Mijn man zei dat er niets anders op zat dan veel klussen  oh jee... hoeveel dagen voor je vermoede eisprong moet je eigenlijk serieus beginnen?

Ik zie niet zoveel zwangere vrouwen, wel veel baby's ik kijk heel anders naar ze. Vooral naar de vrouwen, hoe oud ze zijn enz. Als ik de tv aan zet lijken er wel veel meer bevallingsprogramma's op dan anders, hier ben ik geloof ik nog niet echt aan toe (wat een toestand die bevallingen soms zeg.

Nou dames allemaal succes in de volgende ronde of met jullie testen, ik ben ook erg benieuwd naar de uitkomst van de ovulatietest (hoor hier zoveel verschillende dingen over)

groetjes maar weer,
Marlijn

PS. dit is de eerste keer in mijn leven dat ik vrolijk van die RD's ben geworden haha

Terug
Bovenaan