Zal 2008 het jaar worden dat we ons eerste kindje krijgen??? Zijn er meer die net gestopt zijn me

Hier even een upate van mij.
Aangezien ik mijn cyclus niet ken, weet ik ook niet wanneer mijn NOD precies is. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ik een gemiddelde cyclus heb van 28 dagen. In dat geval zou ik deze week dus ongesteld moeten worden. Van de periode voor mijn spiraal weet ik dat ik altijd aan het begin van de week ongesteld werd, dat zou dus uiterlijk overmorgen moeten zijn.

Ik ben zo benieuwd of de duivels zullen komen. We hebben veel geklust de afgelopen periode dus wat dat betreft kan het raak zijn. De laatste dagen heb ik nogal vaak last van maagzuur (bij vlagen zelfs misselijk), moeite bij de grote boodschap (sorry) en steken in mijn onderbuik. Het zouden tekens kunnen zijn maar ik durf eigenlijk nog niet echt te hopen op een positieve test.

Wat denken jullie ervan?

hoi verwachting!

spannend allemaal he?
volgens berekening zou ik vandaag het vruchtbaarst moeten zijn.
maar ook ik ken mijn cyclus nog niet..dus klussen er maar wat op loshihi
ik heb sinds gister ook kleine steekjes linksonder in mijn buik.
haal allemaal dingen in mijn hoofd"zal toch niet...."
zijn jullie er ook zo mee bezig?
word nu al af en toe gek van mezelf!en mijn man ook!!

nou verwachting,zal voor je duimen!!en ook voor de rest natuurlijk!
hou je ons op de hoogte?

liefs suus

Hey Suus,

Inderdaad erg spannend maar dat vind ik het al vanaf het moment dat we ervoor gekozen hebben er nu echt voor te gaan.

Wel lastig als je cyclus nog niet bekend is. Mijn vriend wordt er al net zo gek van als ik. Iedere dag legt hij zijn handen wel op mijn buik met grote vragende ogen van: Zou het al zo zijn?? Helaas heb ik hem tot op heden nog geen positief antwoord kunnen geven.

Het wachten duurt zo lang. Ik heb gisteren overigens een ovulatietester binnen gekregen die ik op internet heb gekocht. Mocht het dus niet raak zijn, kunnen we in ieder geval testen wanneer ik ovuleer.  Uiteraard hopen we dat dat niet meer nodig is.

Ik hou je op de hoogte via dit forum. Hopelijk lees ik van jou en anderen ook spoedig goed nieuws!

hoi verwachting!

nou hoe gaat ie nu?
je moet bijna ongie worden toch? hopen van niet he???
maar met je pijntjes in je buik enzo.spannend hoor..
duim voor je!

liefs suus

Beste Allemaal,

Het word al bijna gezellig hier op het forum. Inmiddels is bij mij de situatie nog niet veranderd. 23 nov laatste rd's gehad en nu nog steeds niets, het wordt al dag 47 van mijn cyclus. Ook niet zwanger volgens de test van 4 januari. Ik weet wel dat ik geduld moet hebben, maar dit vind ik erg moeilijk. Ook wordt er gezegd dat je eerste ei na het ontpillen vaak niet helemaal jofel is (meer kans op tweelingen en miskramen) weten jullie of dit zo is? Dus misschien ook niet helemaal wijs om vollop te klussen?

groetjes,
Marlijn

Nog steeds geen RD's te bekennen maar nog wel last van de kwaaltjes die ik had. Sinds gisteren heb ik ook regelmatig steken in mijn onderrug. Soms vraag ik me af of ik het niet te graag wil en daarom de kwaaltjes heb.

Aangezien ik mijn cyclus niet tot op de dag ken, weet ik niet goed wanneer ik moet testen. We hebben dus besloten te wachten met testen tot maandag. Als er maandag nog niets is, is het toch echt tijd voor een test. Voor mijn gevoel is dat moment eigenlijk vandaag al.

Ik heb wel besloten vrijdag alvast een test te halen. Dan hebben we altijd de mogelijkheid om in het weekend te testen als we echt niet meer kunnen wachten.

Ik hoop zo dat ik mag testen en dat hij dan ook positief is.

wowwww spannend hoor verwachting!!
ik krijg ook wat kwaaltjes...  net als wat jij zegt,we willen het allemaal zo graag,
dat je denk ik ineens van alles voelt.
zo had ik gister ineens bloedend tandvlees met tanden poetsen.heb ik normaal gesproken nooooit!!dus ik denk direct weer   dat ik zwanger ben.
heb heel erg gevoelige tepels,net of er een blauwe plek op zit.verder geen last van de borsten. en nu vanacht werd ik wakker van steken links onder in mijn buik!!
ik ben mezelf helemaal gek aan het maken..denk dat t gewoon met het ontpillen te maken heeft.nou we wachten af..

en idd heb je meer kans op meerlingen bij je eerste ei,maar niet er ergere dingen
kunnen gebeuren,je kan gewoon direct zwanger worden.ze hebben liever dat je een keer gewoon ongesteld word,want dan kunnen ze beter berekenen wat de uitgerekende datum is.

succes allemaal!!

liefs suus

Vandaag toch maar een test gehaald onder het mom van "dan kunnen we in het weekend evt. gaan testen". Het weekend is nog niet begonnen maar toch maar even getest (ik kon het niet laten). Helaas een negatieve test.

Het kan natuurlijk zijn dat ik ook echt niet zwanger ben. Aan de andere kant, kan ik ook te vroeg getest hebben (aangezien ik de lengte van mijn cyclus nog niet ken).

We wachten dus "gewoon" nog maar af of de duivels nog komen. Anders gaan we de 19e gewoon weer testen en misschien dan wel positief.

We zullen wel weer zien!

Terug
Bovenaan