Zal het goed gaan?

Hoi Svinou, volgens mij kan het dan echt nog steeds hoor. Want een eisprong kan wat later zijn na een miskraam. En je kunt soms al eerder testen dan 14 dagen. Dus er is echt nog hoop! De hoeveelste heb je precies je volgende afspraak? Kus.
 
Ik heb trouwens bij mijn miskraam ook geen echo gehad daarna. Wel de huisarts gesproken. Omdat het nog zo vroeg was (verloren bij 5 weken) kon ik thuis afwachten en moest ik na 2 weken nog eens een zwangerschapstest doen.
 
Ik moet komende dinsdag naar de gynaecoloog. Maken ze opnieuw een echo en als er niets is verandert dan is er iets niet goed en dan heb ik ook meteen een gesprek met de gynaecoloog.

Ik blijf hopen! Soms gaat dat goed en soms kan ik wel janken!

Je weet het gewoon niet
 
Hoi, ja voel me opzich wel goed! Wel erg moe en last van mijn onderrug.

Hoe is het met jou? Uiteindelijk als ik terug lees zijn we dus beide 4 weken en een paar dagen zwanger
 
Ja klopt! Volgens mijn appje vandaag 4 weken en 6 dagen. Morgen dus 5 weken. Voor mij een belangrijke grens, vorige keer ging het fout bij de 5 weken. Gek genoeg is het bruine slijmverlies wat ik had zo goed als gestopt. Heb er vandaag en gisteren geen last meer van gehad. Wel nog van wat slijm wat ik dan in mijn urine zie liggen als ik heb geplast, maar dat is wel gewoon wit slijm... Heb af en toe nog steeds last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik wat ik kan vergelijken met menstruatiepijn. Ik probeer positief te blijven maar heb ook mijn mindere momenten.
Ik mag volgende week vrijdag voor de echo, ik zou dan 6w2d zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Voor jou ook Svinou!
Was je eigenlijk al lang bezig om zwanger te worden? Ik vanaf november. Heb in maart een miskraam gehad. Die verliep wel anders hoor, ik had namelijk al een week voor nod licht bloedverlies. Pas een week na mijn nod heb ik getest, het voelde gewoon alsof mijn menstruatie ieder moment zou doorbreken (ik had toen nog steeds dat bloedverlies, maar dat is anders dan menstruatiebloed). Ik testte licht positief. Meteen de dokter gebeld. Ze zei dat ik het moest aankijken maar dat ze wel bang was voor een vroege miskraam. En inderdaad, 2 dagen later ging het fout, enorme buikkrampen en veel bloedverlies.
Liefs!
 
Spannend svinou!
Hou vol hè meid de aanhouder wint :)

Volgens mij ben ik morgen ook precies 5 weken... De digitale gaf 2-3 weken aan gisteren dus dan klopt het precies!
3weken terug op donderdag heb ik de inseminatie gehad Hahahahaha grappig om zo terug te rekenen...

:-D

Nogmaals hou vol hè ik zal voor je duimen de kaarsjes branden al heel de dag ook voor jou nonna
 
Wat fijn nonna dat je bruine slijmvervlies is gestopt. Hopelijk geeft de echo jou wat meer zekerheid zodat je ook echt fulltime kan genieten van je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan