Zal het goed gaan?

Gelukkig dat er iig iets zit!
@nonna1988

Nee dat heb ik helemaal niet die krampen maar wel maagpijn... Zo'n gevoel alsof je griep krijgt zeg maar... Wel nog heerlijk moe dus lig nu in de tent te rusten...
:)

Komt vast goed meid en ook voor jou svinou!
 
Svinou wat goed om te horen dat er in ieder geval groei is, dat is positief toch! Fijn dat je zo goed onder controle wordt gehouden, mag je nu volgende week dinsdag weer voor een echo? Ik duim voor je!
Vandaag weer ff een mindere dag voor mij... Echt wel regelmatig last gehad van de buikkrampen (ze zijn niet zo hevig als wanneer ik ongesteld ben maar ze zijn er wel) en mijn afscheiding was na een week toch nu ook weer lichtbruin van kleur! Heb een hele week mooie dunne witte afscheiding gehad... Dus baal er wel van dat het nu terug is. En dat in combinatie met die buikpijn... Ik maak me zorgen. Vrijdag voor de echo echt ik tel de dagen af.
Mijn beste vriendin kwam er vandaag achter dat ze zwanger is, na een jaar! Ik ben zo blij voor haar! Maar ze is dus precies even ver als ik.. haar eisprong was een paar dagen later dan die van mij.... En dan ben ik zo bang; stel dat het bij mij mis gaat..... Dan word ik er zo mee geconfronteerd snap je? Omdat we zo gelijk lopen. Begrijp me niet verkeerd want ik gun het haar zo enorm! En als het bij ons alletwee wel goed mag gaan, wauw wat zou dat geweldig zijn!!!!
 
Ach lieverd toch!
Blijf positief hè!! Ik zal aan je denken nog twee dagen :)

Alles komt goed en jij gaat gewoon zwanger zijn met je vriendin!

Liefs
 
Thanks @annemarie31 ! Ik probeer positief te blijven (ik neem een voorbeeld aan jou) maar af en toe is het moeilijk. Vandaag ging het beter. Mijn vriend zegt ook steeds dat ik me niet te druk moet maken. Echo komt nu in de buurt dus allemaal spannend. Ook omdat ik het dan dus ook echt ga vertellen, in geval van goed nieuws! Benieuwd hoe iedereen reageert.
Hoe is het @svinou ?
 
Ik probeer het ook steeds maar nu had een vriendin van me me ook al aan het twijfelen gebracht... Die had een leeg vruchtzakje in het verleden en die ging dus gezellig tegen mijn man vertellen van gow ik hoop dat er bij jullie een hartje te zien is blabla en niet dat ze schijnzwanger is...
Nou daar gaat je positief gevoel door de gootsteen!!

Maar mijn man zegt ook hallo maak je niet druk dit zit goed en geniet ervan dat je je verder goed voelt...

Het is en blijft moeilijk soms... En ik moet nog 1 week en 5 dagen wachten voor ik het weet...

Knuffel
 
Hoi!

Na dinsdag was ik best positief de vrouw van de echo zei dat het positief was dat ik bruin bloed en stolsels verloor en dr hematoom leek te krimpen. Dit zou dus goed zijn.

Heel vervelend dat ze in het ziekenhuis zo terughoudend zin met info verstrekken want de gynaecoloog zei niet zoveel.

Gisteren sprak ik de verloskundige en die gaf me geen goede moed! De vruchtzak zou 1 mm per dag moeten gaan groeien bijna na week 7 zei ze.

1 mm per week wat de mijne heeft geDaan is niet genoeg. Nu moet die kleine echt een groeispurt gaan maken want ben nu al iets meer als 8 weken denken ze.

Dinsdag weer echo en als dat kleintje veel te weinig is gegroeid dan wordt het alsnog curratage. Vind dat wel erg lastig maar goed hoelang moet je wachten? En wanneer moet je het dan afbreken hè? !

21 juni had ik een dikke positieve test dus het moet al echt een aantal weken meer zijn dan de groei die dat kleintje laat zien.... Dit wachten is ook slopend.

Ik herken wat je zegt Annemarie want je bent zo wankel en bij elke opmerking trek je alles weer in twijfel. Je eigen gevoel volgen is het advies maar dat is niet makkelijk.

Ik hoop voor je Nonna dat het allemaal goed is bij jou hoeveel weken ben je vrijdag? Is het dan wel al zeker dat ze iets gaan zien en hartje enzo?

P.s. Gisteren nog veel stolsels verloren ineens en daarna geen bruinverlies meer gehad. Miss is dat hematoom nu dan eindelict weg.

Sterkte allemaal! Probeer te genieten van het mooie weer enzo
 
Ik ga super hard voor je duimen meissie!!
Ja jow eigenlijk ook bizar dat ik me zo laat lijden door een opmerking... Ik heb natuurlijk zo lang gewacht hierop dat ik niks verkeerd wil doen of verkeerd wil denken... Dus ik blijf positief... Mijn schoonmoeder is jarig die zei net geloof me nou dit zit goed en het is een jongen...

Zo grappig... Ze had ook gelijk dat ik zwanger was en ze dat aan mijn gezicht zag hahaha

Nogmaals ik hoop dat je dinsdag beter nieuws hebt!! @nonna1988 komt bij jou goed morgen echt
 
Hoi @svinou wat ontzettend moeilijk dat wachten nu voor je!! Ik hoop dat je dinsdag beter nieuws krijgt. Wat is een hematoom precies? Bij mij is het ook de ene keer meer bruin of slijmverlies dan de andere keer.
Vandaag naar de gynaecoloog geweest en ik had vantevoren al gelezen dat je soms bij 6 weken nog geen hartactiviteit kan zien en ook de gynaecoloog waarschuwde ons vantevoren. Maar we hadden geluk; hij zag meteen het vruchtje en ook hartactiviteit. Het was een snelle echo, omdat er verder nog niet veel te zien is. Maar voor nu ben ik opgelucht. Ik mag nu over naar de verloskundige en ik heb wel gevraagd of ik wat eerder mag komen voor de eerste echo bij hun vanwege eerdere miskraam, bruinverlies en buikpijn. Even wachten op hun reactie (via de mail gedaan).
@annemarie31 vervelend dat je vriendin dat zo zegt. Ze zal het goed bedoelen maar het is niet echt tactvol. Ik wacht nu weer met jou mee tot je eerste echo!
 
Terug
Bovenaan