Svinou wat goed om te horen dat er in ieder geval groei is, dat is positief toch! Fijn dat je zo goed onder controle wordt gehouden, mag je nu volgende week dinsdag weer voor een echo? Ik duim voor je!
Vandaag weer ff een mindere dag voor mij... Echt wel regelmatig last gehad van de buikkrampen (ze zijn niet zo hevig als wanneer ik ongesteld ben maar ze zijn er wel) en mijn afscheiding was na een week toch nu ook weer lichtbruin van kleur! Heb een hele week mooie dunne witte afscheiding gehad... Dus baal er wel van dat het nu terug is. En dat in combinatie met die buikpijn... Ik maak me zorgen. Vrijdag voor de echo echt ik tel de dagen af.
Mijn beste vriendin kwam er vandaag achter dat ze zwanger is, na een jaar! Ik ben zo blij voor haar! Maar ze is dus precies even ver als ik.. haar eisprong was een paar dagen later dan die van mij.... En dan ben ik zo bang; stel dat het bij mij mis gaat..... Dan word ik er zo mee geconfronteerd snap je? Omdat we zo gelijk lopen. Begrijp me niet verkeerd want ik gun het haar zo enorm! En als het bij ons alletwee wel goed mag gaan, wauw wat zou dat geweldig zijn!!!!