Zal het goed gaan?

argg ga hier dus ook maar even meelezen :)heel onwerkelijk.... straks even een clearblue kopen hahahahgekke mensen zijn wij he met dat testen :p
zo spannend allemaal voor jullie!
 
Ja gisteren doe ik dan die test en ik merk dat ik die dan helemaal ga analyseren, zo van; ja het streepje is nog niet helemaal zo donker als de controlestreep, hij kwam wel vrijwel meteen dus dat is een goed teken, hij is donkerder dan vorige week.... blablabla!!! Dan denk ik ook bij mezelf hou daar mee op je maakt jezelf gek!! Je hebt er toch geen invloed op dus beter probeer ik het los te laten.
Maar het is wel lastig want volgende week heb ik dan de eerste echo, ik hoop zo dat er dan een hartslag te horen is, dan ben je in ieder geval uit de eerste onzekerheid al wil dat nog niet veel zeggen.
 
Haa Annemarie!
Ja dat van die tweeling spookt ook al een tijdje Door mijn hoofd! Heel gek is dat hè! Maar ik lees heel veel op internst zowel op forums als op doctorssites e.d.

Hebben jullie oooit van een dia pauze gehoord? Mij lijkt dit wel een logisch verhaal namelijk.

Wat een moeilijke tijd moet dat voor je zijn geweest joh. 4.5 jaar pfff

Hopelijk komt het nu goed! Als het bij ons alle 3 goed komt kunnen we over 8 maanden nog wedstrijdje doen wie het eerste gaat bevallen hahaha

Van die testen herken ik wel hoor Nonna. Maar kun je dan niet beter je HCG meten met een clear blue??

Welkom miss M ! zelfde schuitje? ??

Xx
 
Ja dat is ook zo. Hebben jullie ook wel eens last van een soort menstruatiepijn? Dat het lijkt alsof je ongesteld moet worden. Ik heb dat zo nu en dan, duurt niet lang en is niet echt hevig of zo.
Vandaag ook wat bloed verloren toen ik wat hardere ontlasting had. Schrok er van al weet ik dat het meestal een contactbloeding is (door druk zetten). Daarna gelukkig geen last meer van gehad.
Svinou, succes morgen meid!! Ik duim voor je!
 
Hoi hoi...
Vanmorgen een echo gehad en een mooi rond vruchtzakje gezien wat één mm is gegroeid ten opzichte van vorige week. Nu dus 5 mm en gelijk aan 5 weken zwanger.

Een klein wit vlekje bovenaan in de vruchtzak, maar zonder hartreactie. De vraag is of dat er al kan zijn gezien de groei.

Oftewel het kan nog steeds alle kanten op. Het kan fout gaan maar het kan nu ook goed zijn.

De stolsels lijken minder te zijn geworden maar de vorige echo was niet in het ziekenhuis en de communicatie is niet zo best. Foto's van de vorige keer waren erg onduidelijk!

Ik ben opzich wel postief want ik heb iets wat op een vruchtje lijkt gezien en de vruchtzak is gegroeid!

Maar nu moet k nog een week wachten voor de volgende echo.

Zou er dan al wel een hartje te zien moeten zijn dat klopt?????
 
Tussen de zesde en de zevende week gaat het hartje kloppen. Dus volgende week waarschijnlijk nog net niet. Maar als het gegroeid is en klopt met de weken van de echo vorige week dan niet te veel zorgen proberen te maken. Ik had hetzelfde met de oudste. 3 miskramen gehad en de eerste echo werd ik 8 dagen terug gezet. Veel helder bloedverlies gehad de eerste 13 weken. Maar hij stuitert toch echt rond nu hoor! Overigens had ik bij de tweede ook 12 weken lang bloedverlies. Is ook goed gegaan.
 
Terug
Bovenaan