Zal het goed gaan?

Thanks Tuinier. Ik hoop het ook!
En dankjewel Annemarie voor je kaarsje. Ik heb er hier ook ook eentje aan staan. Wat kan de week lang duren als je ergens naar toe leeft he?
 
Nou kun je nagaan hoelang dit duurt voor mij die 29 juli aarghhh!Had ook zo gehoopt dat ze eerder bij mij zouden kijken maar ach komt vast goed :)
Ik heb van die lekkere scient chips branden die verspreiden een heerlijke geur...ik word daar momenteel enorm gelukkig van hahahha :p
 
Ja de tijd gaat hier op een dag ook echt super langzaam! Bleeh

Vandaag wat weefsel en stolsels verloren maar bijna zwart van kleur zo donkerbruin. M.i. moet het dus al oud zijn!

Daarna geen enkel bloedverlies meer gehad. Heel vreemd! Nog steeds geen buikkrampen o.i.d.

De huisarts belde gisteren en zei dat ik me erop voor moest bereiden dat het mis is en ze had er minder vertrouwen in dan de verloskundige en de gynaecoloog.

Zo stom dat ze allemaal iets anders zeggen!
 
Ik vind het zo erg voor je dat je zo in onzekerheid zit. Gelukkig is het nu vrijdag, even weekend en dan mag je al bijna voor je echo. Ik hoop op goed nieuws!
Ik heb vanochtend vroeg een nieuwe test gedaan. Vorige week op de dag van nod een licht tweede streepje, maar de dag er na wel met de digitale test de uitkomst: zwanger 2-3.
Nu precies 5 weken en het streepje is gelukkig een stuk donkerder. Bijna net zo donker als de controlestreep. Dat geeft me hoop, bij mijn miskraam in maart testte ik pas met 5 weken voor het eerst maar had ik een heel licht streepje.
Vandaag de 4e dag zonder bruin slijmverlies. Ik hoop echt dat het allemaal goed is. Mijn vriend heeft er een goed gevoel over zegt ie.
Sterkte Svinou, ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan.
 
Svinou
Nog ff volhouden meid dan weet je hoe of wat! Maar zoals ik het hoor en het is zo donker lijkt mij het ook oud bloed... En wat denk je bijvoorbeeld van een tweeling waarvan er eentje afgekomen is?? Dat kan ook nog mijn schoonmoeder heeft dat twee keer gehad mijn man en zwager zijn eigenlijk allebei van een tweeling...
Ik blijf positief voor je hoor!

Ja ik ben in totaal ruim 4.5 jaar bezig geweest... Dus ik doe ook nu steeds opnieuw een test en idd het streepje is net zo donker als de controle streep (je bent niet de enige lieve nonna hihi!)

Ik heb toen een miskraam gehad op cyclus dag 50...Dat is voor mij op donderdag 17 juli als ik dat voorbij ben dan haal ik ook opgelucht adem...
Ik ben gisteren nog snel bij de action vier testen van halen Hahahahaha zodat ik komende week en de week voor de echo nog kan testen... Heel erg misschien maar het geeft mij rust... En dat is belangrijk ipv stress...

Vanacht flink geonweerd hè dames!? Ik heb als een blok geslapen ik ben pas om kwart voor tien wakker geworden ik was er aan toe!
Ik blijf wel last van de maagstreek houden zo'n weeig gevoel misschien omdat alles nu veranderd daarbinnen...

Geeft niks zolang het maar blijft plakken... Nonna ik ben volgende week donderdag 6 weken dus wij lopen echt gelijk hoe leuk is dat :-D

Liefsss
 
Terug
Bovenaan