Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

Hey Stefanie, ik zou je op de hoogte houden! Nou ik hoef dus nog maar 2 nachtjes tot aan mijn NOD. Heb meerdere malen rozige afscheiding gehad deze laatste anderhalfweek, gisteren na het klussen voor het laatst. Het is nu weer gewoon wit. Ook 5-6 dagen na mijn ei bruin/roze/ gelige afscheiding gehad 2 dagen lang een beetje. Het wordt nu echt spannend, sinds een paar dagen ook vollere/gevoelige borsten. Ook al een paar keer ongigevoel gehad, dus toen dacht ik echt dat het kwam. Maar mijn cyclus is regelmatig, dus dat zou erg raar geweest zijn als het nu er al was. Afwachten en afwachten ik weet echt dat een lichaam je goed voor de gek kan houden, maar hoop blijven we iedere keer houden.

Hoe gaat het met jou nu? Ben je de teleurstelling weer een beetje te boven? Vervelend is dat ook steeds he?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Spannend hoor!! Dat je lichaam je voor de gek kan houden weet ik inderdaad inmiddels ook. Heel irritant! Alles wijst erop dat je zwanger bent en dan toch word je weer gewoon ongesteld.
Het gaat gelukkig weer een stuk beter met me, al ben ik echt ontzettend ongesteld, het lijkt wel  of  het de laatste tijd steeds erger was. Maar goed  heb het teleurgestelde gevoel weer aan de kant gezet en vestig mijn hoop maar weer op de nieuwe ronde. Want nieuwe rondes, nieuwe kansen!! En we hebben in deze periode ook nog vakantie, dus wie weet.
Nog 2 weekjes werken en dan heb ik 3 weken vakantie, heerlijk ik heb er zo'n zin in! Lekker even geen werkdruk en gewoon alleen maar leuke gezellige dingen doen en natuurlijk flink klussen!
Fijn dat je me op de hoogte houdt, ik zal voor je duimen.

Liefs Stefanie

Hallo Stefanie,

Lekker zeg straks mooi op vakantie! Gaan jullie nog weg? Ja dat is goed zeg, nieuwe ronde en volop nieuwe kansen! Zo zie ik het ook altijd hoor. Even teleurgesteld maar dan dan kop op en weer verder. Het wordt er toch niet anders van. Heb zelf ook het gevoel dat het nu niet raak is, dus bereid ik me er ook een beetje op voor zodat  ik niet zo erg teleurgesteld bent als mijn ongi toch komt. Weet je ik heb nu ook meer ongi dan in het begin, toen soma maar twee dagen en wel hevig, nu weer veel langer. Raar he? Nou tot later!

Liefs Yvonne

Hallo Stefanie, nou vandaag is mijn NOD, dus is erg spannend nu. Nog niks te bekennen en ja heb met mijn mannetje afgesproken dat we vandaag afwachten. Komt er vandaag niks ga ik morgen een testje doen. Heb nog pijnlijke borsten en ja van de week een paar dagen rozige afscheiding gehad. Ik hoop dat het iets betekend joh. En ook 5-6 dagen na mijn ei heb ik bruin/roze/gelige afscheiding gehad 2 dagen lang. Ben nu ook best wel zenuwachtig hoor, mat vlagen misselijk geweest de laatste 2 weken. Kan ook minder eten op maar wel vaker trek!

Nou hou je op de hoogte hoor! Hoe gaat ie bij jou? Zijn de RD al weer weg?

Liefs Yvonne

Hallo Stefanie, gisteren NOD maar  ik weet eigenlijk nog niets meer. De Rd zijn er in ieder geval nog niet. De test wel gedaan, maar ik moest zo weinig plassen. De ene voorgedrukte witte streep had ietsiepietsie blauwe randje en als ik hem in het licht hield zag ik amper wat, maar toen ik hem omdraaide wel een heeeeeeleeee lichte blauwe 2e streep. Ik weet dat streep = streep, maar zelf weet ik het nog niet hoor. Ik moet vandaag maar even een nieuwe kopen en nog even afwachten of mijn ongi vandaag nog komt.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Het blijft dus nog even spannend!!
Vandaag gauw een nieuwe test halen en dan vlug opnieuw testen.
Bij mij zijn de rd's weer verdwenen. Dus we gaan de nieuwe ronde in!
Nog 2 weekjes werken en dan heerlijk vakantie, als het een beetje mee zit heb ik rond die periode ook ergens mijn eisprong, dus dat zal wel goed komen hoop ik.

Ik hoor van je.

Liefs Stefanie

Hallo Stefanie, nou waarschijnlijk breken de RD door hoor. Ik heb hele heftige ongi-krampen. Het is heel lang geleden dat het zo'n pijn deed, maar dan is mijn ongi er binnen een paar uur. Heb maar geen test in huis gehaald, want zal niet echt nodig zijn. Ziet er naar uit dus dat ik ronde 11 in ga!

Wat lekker zeg dat je zo vakantie hebt! Heerlijk ontspannen klussen voor je eisprong! Dat is altijd een goed teken he? Hoop dat het jou deze ronde lukt hoor!

Liefs Yvonne

Hallo Stefanie, hier zijn de  vanmiddag ook gekomen hoor! Ik begin ook alweer voor jou te duimen dat het deze ronde raak is!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan