Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

Lieve Stefanie

ik leef echt met je mee en kan me voorstellen dat je je echt heel #### voelt op t moment.
Lijkt me vreselijk steeds weer die teleurstellig...
Kan je het wel een beetje aan de omgeving vertellen of wil je het echt graag stil houden.
Ook gewoon op de huisarts afstappen en heel brutaal zijn hoor want een vrouw zo lang in onzekerheid laten is echt frustie!

Bij mij was het juist twee keer in een keer raak en ik moet eerlijk zeggen ECHT ik voel me daar super schuldig over tegenover meisjes die zo lang in onzekerheid moeten zitten. Ik zat m de eerste keer al te knijpen!! Moet je nagaan!

Ik hoop dat je omgeving wel een beetje tactvol is, mijn nichtje kreeg steeds te horen. Joh je moet je gewoon niet zo druk maken dan kot t vanzelf goed!!!!! Daar zou ik dus niet goed van worden!!!

Maargoed ik wilde een lief mailtje naar je sturen dus zal niet frustie eindigen, hihi.
Ga voor je duimen dat je de volgende maand meer geluk hebt!!!
Kus Fem

Hai Stefanie,

Wat balen dat je ook ongesteld bent geworden! Ik zat op dag 45 en jij? Maar dan gaan we inderdaad allebei ronde 5 in. We gaan ons best maar weer doen... heb volgende week vakantie dus wellicht helpt dat...

Liefs Willeke

Hey dames,

@Femmie: Heb vanavond een potje zitten janken! Was in een keer zo verdrietig. Kreeg ik ook nog te horen dat iemand die ik ken weer zwanger is! Ik vind het echt super voor hun, maar werd ook even heel verdrietig. Inmiddels is dat gevoel weer een beetje weggeebt, door een dikke kus en een knuffel van mijn man.
Bedankt voor je lieve berichtje.
We gaan ronde 5 in en we gaan er voor.
En jij??

@Willetje: Ik zat op dag 47. Hebben dus waarschijnlijk deze maand ongeveer een beetje hetzelfde gehad. Maar we gaan ervoor. In de vakantie flink klussen. Jij volgende week vakantie?? Ik 2 weken later! Wij gaan in elk geval  flink klussen in onze vakantie. Gisteren wel even teleurgesteld. Had gisteravond ineens zo'n ongelooflijke buikpijn, twee uur later was ik ongesteld. Heb er wel even flink gebaald en vanavond even flink gejankt, maar nu denk ik: Kop op, Ronde 5 here we come!! En we gaan gewoon heel erg zwanger worden deze ronde. Jij en ik! (en de rest natuurlijk ook).

Liefs Stefanie

Hey Stefanie, balen zeg van je ongi! Dat is vervelend zeg! Nou hoop echt dat je de volgende ronde meer succes hebt hoor!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,
Ja, was eerst wel even balen, nu nog wel, maar ga maar gewoon vooruit kijken!!
En jij?? Al het gevoel dat je ongesteld gaat worden, of misschien toch zwanger??

Spannend!!

Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,

Groot gelijk heb je dat je een potje gaat zitten janken!!!
Dat kan soms ook wel eens heerlijk zijn!
Wat heb je toch een schatje van een man dat hij je op deze momenten zo goed kent, lekker is dat he.

Maar goed meis ik ga echt voor je duimen voor de komende maand, wel #### dat je zo'n lange cyclus hebt gehad deze maand. Dan duurt het wachten helemaal lang...

Echt een dikke digitale kus op je tranen!
Fem
Ps ik ga over een tijdje voor de derde ben nu nog niet bezig....(al kan ik echt niet wachten)

Hallo Stefanie,

Ja wel genoeg kwaaltjes, maar ja daar moet je het eerst mee doen. Het kan dan nog twee kanten op he? Ik moet nog vier nachtjes wachten tot aan mijn NOD. Ik hou je op de hoogte hoor, is erg spannend allemaal. Ik hoop nu dat de10e rond geluk brengt! Ik duim voor jou in deze ronde hoor! En je hebt een lieve man!

Liefs Yvonne

Stefanie,

Hè, balen meid dat je toch ongesteld bent geworden, ik leef met je mee!!

Bedankt voor je felicitaties, ja, ik besef het nog niet echt, heb wel kwaaltjes hoor, maar de streep was zooo licht, ga morgenochtend nog een keer testen voor de zekerheid.

Veel succes met zwanger worden, het komt goed meid.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan