Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

Hoi Stefanie en Willetje,

Ja, het is zeker erg dat wachten. Ben ook erg ongeduldig.
Bij m'n 1e zwangerschap duurde het bijna 9 maanden, nu zit ik in de 3e ronde, maar ben er nu wel meer mee bezig dan toen. Maar goed, eigenlijk is dit natuurlijk nog helemaal niet lang. Het irritante is dat ik niet ongesteld wordt, maar ook niet positief test. Als ik dan niet zwanger ben, oké, maar laat die RD's maar komen, kunnen we weer verder!

Ik heb trouwens ook een erg opgeblazen buik, lijk wel 3 maanden zwanger...ha,ha.

blijf ik doen voor ons!!!

Groetjes,
Angel

Hoi dames,
Ik ben ongesteld geworden vanochtend....  Maar ik zag op andere topic dat jij zwanger bent, Angel. Gefeliciteerd! Super joh!
Ik zat op dag 45 en mijn langste cyclus was 42 dagen....pffff... en ik heb ook echt geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn...we doen ook eigenlijk maar wat, blijkbaar niet op het goede moment... Moet ik dan bij berekenen van mijn volgende cyclus uitgaan van 45 dagen, wat denken jullie?
Stefanie, al nieuws?

Groetjes

Hoi Willetje,

Hè, balen zeg, jij toch ongesteld geworden! Ja, denk dat je het ruim moet rekenen met je eisprong, erg moeilijk om nu te berekenen, misschien temperaturen om wat meer duidelijkheid te krijgen?!
Ja, ik ben zwanger...geloof het amper...het was zo'n lichte 2e streep, maar ja,hij stond er toch echt!! En heb ook echt wel zwangerschapsverschijnselen.
Ga overmorgen nog een keer testen.

Jij succes met zwanger worden.

Hoe gaat het met jou Stefanie?

Groetjes,
Angel

Hoi Willetje,

Ik las zonet jouw stukje. Ik ben vanaf september 06 van de pil en heb tot nu toe nog geen cyclus gelijk gehad, steeds tussen de 28 en 44 dagen. Om gek van te worden. Wij zitten nu officieel in de 4e ronde en omdat het zo onregelmatig was zei de huisarts dat ik 3 mnd achter elkaar moest temperaturen om te kijken of ik een eisprong heb. Ik weet nu zeker dat ik die heb. Dat is wel achteraf, dus je kunt er niet je vruchtbare dagen vooraf mee berekenen. Ik heb de afgelopen maanden ovulatietesten gebruikt en de dag voor een positieve ovulatietest heb ik heel veel rekbaar slijm. Dat geeft ook aan dat je in je vruchtbare periode zit. Een beetje slijm tussen vinger en duim nemen vanaf je wc-papiertje en als je er draden van kunt trekken dan ben je dus vruchtbaar. Gewoon elke dag even doen. Ik kom er langzaam maar zeker ook achter dat mijn lichaam echt wel tekenen geeft wanneer het in de buurt komt van mijn vruchtbare dagen. Dat moet ook wel, want wij doen het normaal gesproken echt niet altijd om de dag. En als ik een cyclus van 28 dagen heb zitten de vruchtbare dagen rond dag 14 en als ik een cylus van 44 dagen heb pas rond dag 30. Geen pijl op te trekken dus.

Ben jij ook aan het temperaturen of heb je ovulatietesten gebruikt?

Succes

Pink

Hoi Pink,

Leuk dat je reageert. Ik begin nu ook een beetje gek te worden van die onregelmatige cyclus, en ongeduldig trouwens. Ik weet ook wel dat we nog helemaal niet lang bezig zijn, maar heb soms het gevoel dat het met zo'n rare cyclus nooit gaat lukken. Je weet inderdaad gewoon helemaal niet wanneer je het moet doen en de hele maand om de dag gaat me ook net ff iets te ver...haha...
Ik heb nog nooit getemperatuurd of ovulatietesten gebruikt en wilde dat ook eigenlijk niet, omdat ik niet obsessief bezig wil zijn met zwanger raken, maar elke dag op dit forum kijken begint ook al aardig op obsessief gedrag te lijken, he? Hahahaha... Dus misschien dat ik het toch wel een keer ga proberen, maar ik  wacht eerst nog even de vakantie af, misschien dat daar vruchtbare grond is...
Gaan jullie voor eerste kindje? Wij voor tweede...

Groetjes

Hey Willetje,

Wij gaan voor de eerste.
 Hoe is het met jullie eerste gegaan? Was je toen snel zwanger?

Pink

He Pink,

Bij onze eerste was ik super snel zwanger, direct na het stoppen van de pil eigenlijk. Ik ben toen niet eens meer ongesteld geworden. Heb toen  dus ook niet de gelegenheid gehad om er echt veel mee bezig te zijn. Ik dacht: ik zie wel wanneer het gebeurt, en dan gebeurt het dus sneller dan je denkt.
Nu gaan we straks ronde 5 in, valt dus ook nog heel erg mee, maar toch rekende ik er stiekem wel een beetje op dat het weer zo snel raak zou zijn...  

Groetjes

Hey dames,

@Angel: Super dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws.

@Willetje: Jij dus ook ongesteld, ik dus ook sinds gisteravond!
We gaan er dus samen weer voor. Volgens mij gaan we samen voor ronde 5, en dat moet hem worden hoor!!!

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan