Ze is ziek.....

A

Anoniem

Guest
En dat met dit warme weer
Ze is echt zooooo zielig....oooh ik   wou dat ik het van haar over kon nemen zeg...
Ze heeft sins gisteren tussen de  38.5 en 38.7. Niet zo heeeeel hoog dus, maar ze heeft er echt flink last van helaas.
En wat het is????? pfff echt geen idee! En dat vind ik ook zo moeilijk, ik weet niet of ze pijn heeft of wat dan ook.
Gisteren had ze s'avonds 38.5. Vind ik normaal niet hoog genoeg om een zetpil te geven (ben daar niet zo snel mee) maar heb het toch gedaan want ze schreeuwde echt alles bij elkaar! Daarna lekker een fles (helemaal leeg!!) en geslapen van 20.00 tot 8.45! en nu ligt ze weer in bed!
Vanmorgen had ze wel weer 38.5 dus het is nog niet over helaas...
Heb haar zo weinig mogelijk aangedaan in bed, en laat haar maar lekker zoveel slapen als ze wil. Is alleen maar goed toch!
Was al aan het denken of het misschien weer de tandjes zijn(heeft nu ook diarree), maar heb laatst ook ergens gelezen dat als kinderen koorts en diarree enzo hebben dat dat niet door de tandjes kan komen! Dat ze dan dus gewoon ziek zijn...
Nou ja, komt wel weer (snel, hoop ik!!!) goed!

He getsie, dan is het al zo warm en dan word ze niet lekker... sneu!!!
Ik had ook wel gehoord dat klachten niet perse van de tandjes komen, maar ja...als mama zijnde wil je wel graag weten waarvan het komt.
Heel veel knuffels voor je meisje en jij sterkte ermee!!!

gr Anita

Ohh, wat vervelend zeg! Wel fijn dat ze de fles goed drinkt en veel slaapt. Zo slaapt ze het er misschien wel uit.
Het is idd nooit bewezen dat diarree en koorts van de tandjes komen. Maar ik vind het altijd té toevallig dat bijna alle kinderen daar last van hebben als ze tandjes krijgen.
Maar het hoeft daar niet persé van te zijn, kan ook een buikgroipje zijn.
In ieder geval, heel veel beterschap en ik hoop dat ze er snel weer bovenop is.
Sil

ach wat sneu........ en dan idd met dit warme weer, dat vele slapen is idd wel goed, dat deed dinand ook toen hij ziek was, was ok volgens de ha, nou wens je veel beterschap met je meisje!

groetjes susanne

Hier ook een zieke, het begon dinsdagavond, woensdage & donderdag koorts. Vrijdag & zaterdag koortsvrij en nu dus weer koorts.
Ze slaapt heel veel en heeft vanochtend nog niet gedronken, krijg er niks in.
Laat haar eerst maar lekker slapen, dan wil ze straks vast wel wat. Ook een zetpilletje gegeven, daar knapte ze al snel een stukje van op.
Ze heeft ws de 6e ziekte in combinatie met tandjes die er aan zitten te komen. Ze is nu 9 maanden en is nog geheel tandloos
Zielig he als ze zo ziek zijn.
Groetjes Sharon mv Isabel

Getver met zo'n weer...
Zielig he, je kunt zo weinig voor die kleintjes doen.
Thijn heeft het gelukkig nu gehad. Die was ook zo ziek. 6e ziekte met dubbele oorontsteking en luchtweginfectie en ook nog een tandje. Je weet gewoon niet waar het vandaan komt. Mij hebben ze ook verteld dat je niet alles op een tandje moet schuiven want dat je dan misschien een bepaalde klacht over het hoofd ziet.

Ik wens jullie heel veel beterschap met de kleintjes en ik hoop dat het snel weer over is.

Groetjes Bianca mv Thijn 28-12

Ach wat zielig zeg!
En het is al zo warm!
Hopelijk is het snel over,misschien in een fris badje?
Even lekker afkoelen?
Heel veel beterschap!!

Groetjes Mikkie.

Ah gosje,

Vervelend he,als je kindje ziek is voelt mama zich nog beroerder!

gelukkig drinkt ze goed en slaapt ze lekker.

Veel beterschap en hopelijk snel weer opgeknapt!

groetjes ramona

Terug
Bovenaan