Ze is ziek.....

Hoe gaat het vandaag met de zieke kindjes?
Zijn ze alweer een beetje opgeknapt?

Groetjes Mikkie.

Wij zijn gisteren nog bij de Hap van het zkh geweest, want ik vertrouwde het niet. Ze had bijna 40 graden koort en schreeuwde aan 1 stuk door! Zo erg, dat ze er echt bijna in stikte, vooral als ik haar neerlegde, kon nog geen luier meer omdoen...
Dus toch gebeld en even langs gegaan maar gelukkig was alles goed. de keel was wel wat rood, maar geen ontsteking. kwam volgens de arts door het huilen/hoesten.
We moesten haar heel weinig aandoen en heeeeeel veel laten drinken, maar dat doet ze gelukkig.
Als ze  nu na vandaag nog steeds zo'n koorts heeft moeten we weer naar de huisarts...
Vanmorgen had ze alweer 39.0...pffff....
En het is al zo warm, en door de koorts gloeid ze helemaal...
Ze drinkt gelukkig nog steeds goed, en slaapt ook goed maar de koorts wil   maar niet zakken.
Als ze morgen nog koorts heeft gaan we zeker weer naar de huisarts! (ik moet werken , en ze moest eigenlijk mee maar als ze nog ziek is laat ik haar denk ik lekker thuis..)

Voor de rest van de zieke kindjes ook heel veel beterschap!

x 4dec

Och, lief meiske toch...en dat met dat warme weer.
Echt zielig zeg! Heel veel sterkte en beterschap hoor lieverd en wens ook je mamma maar sterkte!

Hopelijk gaat het gauw weer beter met je!

Issie mv Efraim

Nou dat is wel erg hoge koorts!!
Gelukkig dat je even naar het ziekenhuis mocht,ben je toch een beetje gerust gesteld.
Heel veel beterschap.
Laat je nog even weten hoe het morgen is?

Groetjes Mikkie.

Nou, even snel nog voordat ik slapen ga...(ja ja ik dwing mezelf de laatste tijd om ECHT optijd te gaan slapen als ik de volgende dag moet werken)
Ze is dus nog steeds even ziek helaas! Temperatuur was vanmiddag flink gezakt na een zetpil, maar toen ze na het slapen vanmiddag (schreeuwend!) wakker werd was de temperatuur weer 39.6...
Het duurde echt weer een hele tijd voordat ze een klein beetje rustig was, ze klamde zich helemaal aan me vast ...zo zielig...
Warme hap helemaal op gegeten en daarna nog lekker fruit gehad!
Vanavond nog in bad gedaan (vond ze wel lekker!) en daarna de fles. Die heeft ze bijna leeggedronken maar helaas in 3 keer (hoestbuien) ook weer bijna helemaal uitgespuugd...

Morgen moet ik dus werken en ze zou eigenlijk meegaan, maar ze blijft lekker thuis bij mijn vriend. Ik vind het echt zielig om haar zo mee te nemen en dan zou ik alleen maar met haar bezig zijn, want ze heeft echt de volle aandacht nodig op dit moment. En dat werkt natuurlijk niet als er nog 12 andere kinderen zijn!
Daarnaast willen we ook weer met haar naar de huisarts als ze morgenvroeg nog koorts heeft. Ik vind het maar eng, is al vanaf zaterdag, dus morgen de 4de dag.

Hoop echt dat het snel over is want vind dit zooo zielig voor haar...en ze probeerd gewoon te lachen, ondanks haar bijna 40 graden koort...dan schieten me de tranen in de ogen..
Maar goed, ik laat morgen weer weten hoe het dan is.

Weltrusten alvast voor iedereen!

x 4dec

Wat vervelend hè als je dan zelf moet werken!
Gelukkig is wel je vriend thuis!
Ook erg fijn dat ze wel goed eet!
Ik hoop dat het vandaag beter gaat en dat de koorts wegblijft.
Succes vandaag,ook met werken want dat valt dan vaak ook niet mee!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan