Ze is ziek.....

Vandaag is mijn mannetje weer met haar naar de huisarts geweest, ze had vanmorgen nog steeds 39.4!
Weer nagekeken, kon niets vinden en iets meegekregen om het plasje op te vangen. Dit brengen we morgenvroeg weg, en dan afwachten of daar iets uitkomt...
1 of 2 dagen koorts vind ik nog niet zo'n ramp, maar nu vind ik het wel erg lang duren. Ze was wel redelijk vrolijk geweest vandaag, zetpillen hielpen goed. Alleen vanaf 17.00 uur was ze weer erg zielig en huilerig, maar toen ik haar de fles had gegeven om 19.30 uur was ze wel weer vrolijk (begon de zetpil denk ik weer te werken).
vind het zooo zielig...

Jeetje wat vervelend dat het zo lang aanhoudt!
Ik hoop echt voor jullie dat het vandaag beter zal gaan.
Beterschap.
Sil

Ach gossie.... zielig hoor als die ukkies zo ziekjes zijn!
Beterschap!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ach gossie, die arme Luna, geef d'r maar een knuffeltje extra!

Enneh, bedankt dat je ons op de hoogte houdt, klinkt misschien een beetje stom, maar ik ben echt benieuwd hoe het met Luna gaat. (En ik zal voor je duimen dat ze snel beter wordt!)

KT

Hahaha jij bedankt KT, dat je zo met me/ons mee leeft!!! (en de rest natuurlijk ook)
Gisteren toen ik thuis kwam (was ik gisteren vergeten erbij te zetten) had ze 40,5 koorts! Dus weer de dokter gebeld en het enige wat we konden doen was een zetpil, veel drinken en kleren uitgooien...
Ze is rond 20.00 uur gaan slapen, maar ik ben toch even bij haar gaan kijken toen ik naar bed ging om 23.30. Ze sliep half, maar was heeeel onrustig..kon moeilijk ademen en gloeide. Ik heb haar toch weer getemperatuurd en weer 40.3!!!
Dus weer een zetpil voor de nacht, rompertje ook uitgedaan, water later drinken maar wilde ze niet, neus vrij gemaakt (en schreeeeeuwed....vreselijk) en een bakje met eucaliptus (schrijf je dat zo??) neergezet zodat haar neus weer wat open ging. Het zat echt helemaal vast, vond het echt eng om te gaan slapen...
Vanmorgen was ik blij toen ik haar weer hoorde....pffff.....
Vanmorgen had ze 38.7, viel me dus heel erg mee. Maar het is nog vroeg he! Hoop zooo dat het nu beter word...
Dadelijk de urine wegbrengen, ben benieuwd of daar iets uitkomt!

Oooh, ik leef ook zo met jullie mee...arm kindje.

Geef haar maar een extra kusje van Efraim.

ach gossie, de arme meid, ze krijgt het wel voor haar kiezen voor he, ik hoop dat ze gauw opknapt, dikke knuffel

groetjes susanne

nou, ben blij dat we de urine weggebracht hebben: ze heeft een urineweginfectie (blaasontsteking)!! (wist niet dat baby's dat ook konden krijgen!?!)
Ze heeft nu een antibiotica kuur, dus hoop dat het een beetje snel over is nu!

Enige nadeel is dat we dat 3x per dag om de 8 uur moeten geven, dus we moeten haar het snachts ook 1 keer geven. Maar goed, dat moet dan maar even. Is een kuur van ongeveer 2 weken!

Ben in ieder geval blij dat we weten wat het is, nu kan er tenminste echt iets aan gedaan worden!

Terug
Bovenaan