Ze is ziek.....

Da's met recht K*T!!!
Het enige voordeel ervan is wel dat je nu weet wat er aan scheelt, en dat je nu medicijnen daarvoor heb....
Poe hee... zo jong en al een infectie daar aan (ook ik wist niet dat dat al kon)

Nog steeds beterschap voor je meissie!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Och, arm meisje...ik wist ook echt niet dat dat kon.
Tsjonge...maar hopen dat de kuur snel aanslaat.

Succes ermee hoor!

Geef haar nog maar een extra knuffel.

Arm meiske, inderdaad dat die kuur maar snel aan slaat! Wist ook niet dat ze dat zo vroeg konden krijgen, beterschap
x Esther

ach jeetje, ik wist het ook niet, hoop dat ze nu snel opknapt!

groetjes susanne

Jeetje, wat sneu! Wel fijn dat er nu iets gevonden is, kwam die koorts toch ergens vandaan!
Idd hopen dat die kuur snel aanslaat.
Mijn nichtje had het als baby ook gehad. Het vervelende is, dat als ze dit een keer gehad hebben, ze hier vaak gevoelig voor blijven.
Heel veel beterschap.
Sil

Ja sil, dat klopt idd. Mijn moeder heeft er ook vaak last van en blijft idd elke keer weer terugkomen...
Ik heb ook al gezegd tegen mijn vriend: de volgende keer met koorts, als het de tweede dag is bel ik en zeg ik dat ze al 3 dagen koorts heeft (leugentje om bestwil) en dan ga ik weer meteen langs. Zien ze dan niets (oortjes, keel etc) dan breng ik meteen de urine weg hoor! Dan zijn we er een eventuele volgende keer misschien nog sneller bij.

Ze heeft vandaag trouwens geen koorts meer gehad, gewoon rond de 37! Super dus! Ook is ze alweer een stuk vrolijker en als ze uit bed komt is het weer lachen ipv schreeuwen...pffff...
Ze kijkt wel nog een beetje ziek en zielig uit haar oogjes en is nog niet helemaal zichzelf (en heeel snel moe!) maar dat kun je ook niet verwachten na 1 dag he!
Ben blij dat het de goede kant op gaat!

Wat fijn dat het weer beter gaat!
Geef haar maar een dikke kus van mij.
Sil

Nou, het gaat echt de goede kant op hier! Koorts heeft ze niet meer gehad, temperatuur is perfect! En ze is weer zoooooo'n stuk vrolijker....heeeerlijk! Heb weer het gevoel dat ze lekker zichzelf aan het worden is! Is wel nog wat snel moe enzo, maar dat komt ook wel weer goed!
Ongelofelijk toch, is zo'n kleintje dagen lang zo ziek, geef je 1 keer antibiotica en ze knapt meteen op!

Terug
Bovenaan