Zeer Verdrietig na eerste bezoek gyneacoloog!

Hoi zuska,
Bij ons kon ze het de eerste keer (4 en een halve week)  ook niet goed zien en de gynaecoloog  zei dat het nog te vroeg was of misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Toen ik daar thuis over piekerde, zei mijn man, 'ach dat moest ze gewoon zeggen, voor de zekerheid', en een vroegere vriendin die ik tegenkwam in de stad zei 'dan had je allang erge pijn gehad'. Dus toen was ik wel gerustgesteld. Twee weken en twee dagen later kregen we weer een echo en toen was het hartje te horen! Het kan heel goed dat je pas korter zwanger ben dan je dacht,  zeker als je cyclus langer of onregelmatig is.  Misschien dat dit je een beetje geruststeld.
Groetjes cerise

hoi hoi
ik herken veel in he verhaal.in totaal heb ik ook drie miskramen gehad.eentje na mijn eerste en twee na mijn vierde,dus toen ik zwanger was van de jongste was ik ook heel erg bang.
toen ik voor de echo ging dacht ik dat ik zelf 6,5 weken was,maar ook bij mij konden ze niks zien.dus hevig teleurgesteld en heel bang werdt ik weer naar huis gestuurd.twee weken later mocht ik weer en ja hoor een hartje dat klopte.ook was ik toen 8,5 weken dus mijn berekening was toch wel goed.waarom ze toen de kleine niet konden zien weet ik nu nog niet maar onze jongste is nu een jaar en een heerlijk ventje.
dus meid er is echt nog wel hoop hoor.
weet dus ook precies hoe jij jou voelt.je zult ook wel elke keer naar de wc gaan om te kijken of je bloed verliest,had ik teminste wel.
hou vast aan je gevoel,en ik wil je heel veel sterkte wensen.
ps hoe ver dacht je dat je zelf was dan?
liefs sil

Hoi Zuska,

Ik zou iig niet teveel verhalen gaan lezen op internet etc want je kan je daar jezelf behoorlijk gek mee maken..

Ikzelf kreeg met 6 weken een echo, en er was wel een vruchtzakje te zien maar meer als dat ook niet.. enige wat we te zien kregen wat een klein zwart vlekje wat dus de vruchtzak was..

Moest 2 weken lang wachten voor ze ons meer konden vertellen.. of er dus daadwerkelijk vruchtje in zat etc..

Heb toen bewust even afstand genomen van het internet want werd gek van mezelf! en dan met het internet en google erbij trok ik het helemaal niet meer..

Ik wens je iniedergeval veel succes...

Groetjes Marjolein

Oh sorry, laat ik er dan ook even bij zeggen dat ik dus 2 weken later terugging, en er ineenkeer wel wat te zien was.. Ben inmiddels alweer bijna 28 weken zwanger..

Nou, meidens....het is net alsof de duivel er mee speelt, maar ging net naar het toilet en zag dat ik helder rood bloedverlies heb. Ik heb alleen wat last van lage rugpijn en verder niks. Heb de gyn gebeld en moet morgen bloedprikken en een tweede echo laten maken. Verder afwachten. De uitslag van mijn hcg was  295 en dus wel zwanger. Ze gaf aan dat wanneer ik buikkrampen krijg ik weer moet bellen en vandaag moet komen.
Ik ben nog steeds heel erg rustig en heb het gevoel/idee, dat die bloeding komt omdat ik gespannen ben ofzo. Een bbz of miskraam komt nog steeds niet in mij op. En buikkrampen heb ik niet. Hoop natuurlijk ook niet te krijgen.
Ja heel vaag allemaal en helaas gaan alle ontwikkelingen niet uit mijn kop.
Vind het zo frapant, dat ik tot vanochtend toe geen enkele last had en na gisteren het nieuws gehoord te hebben opeens een bloeding heb?????

Ik wacht het af....

gr

Hoi Zuska,

het verhaal dat je verteld over je zwangerschap is voor mij heel herkenbaar. Zit nu thuis bij te komen van de operatie die ik vorige week vrijdag heb gehad vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ik meende in eerste instantie ook dat ik gewoon zwanger was. heb drie keer bloed moeten laten prikken om te kijken hoe hard mijn waarde steeg. Hij steeg zo hard dat ik met spoed geopereerd moest worden. Bleek al negen weken zwanger te zijn.
Ik was net gestopt met de pil, een keer een menstruatie gehad en toen was ik zwanger. Het is allemaal ontzettend snel gegaan. Ben nu aan het wachten tot ik weer zwanger mag worden. Duurd allemaal veel te lang.

Wens jouw heel veel sterkte toe en mag het voor jouw goed uit pakken.

groetjes.

Hoi,

Ik heb de andere verhalen niet gelezen, maar ik denk dat ik je wel een hart onder de riem kan steken. Mijn eerste echo was ook nogal teleurstellend. De echoscopist kon niets vinden wat echt op een zwangerschap leek. Dat had ik niet verwacht, want ik dacht dat ik al 10 weken zou zijn. Best schrikken dus. Ook aan mij vroeg ze of ik buikpijn of bloedingen had gehad en dat was niet het geval. Ze vroeg me goed op mezelf te passen omdat ze bang was voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moest direct bellen als ik buikpijn kreeg. Drie weken later mocht ik pas terug komen....
De langste drie weken ooit. Maar het was het wachten waard. Op de nieuwe echo bleek ik 7 weken en 1 dag zwanger en het hartje klopte ook!

Succes en ik hoop dat het bij jou net zo afloopt als bij mij

Liefs Wan
14wk 5dg

Terug
Bovenaan