Zeer Verdrietig na eerste bezoek gyneacoloog!

Hi zonnestraal, vraagje: hoe ging dat bij jou dan? Had je veel bloedingen en krampen etc en vanaf wanneer en wat was jou hcg waarde die je doorkreeg??
Had je ook last van lage rugpijnen of kwam alles in een keer of geleidelijk.

Ik hoor je graag en Wan dank je wel voor je reactie ik hoop ook zo erg dat ik jouw ervaring ook mag meemaken.

gr

Hoi Zuska,

de eerste twee weken dat ik wist dat ik zwanger was, had ik continu steken in mijn linkeronderbuik. Ik dacht dat die bij het proces hoorde van zwangerschap. Na twee weken kreeg ik een hele lichte bloeding. Maakte me eigenlijk geen zorgen, maar belde toch maar mijn verloskundige op. Ik kon meteen die dag komen. Op de echo was helaas geen vruchtje te zien. Wel kon ze zien dat ik zwanger was (aan mijn baarmoeder). De dinsdag erop moest ik terug komen voor weer een echo, in de hoop dat we wat meer konden zien. Maar helaas, weer niks te zien. De volgende dag werd ik meteen naar het ziekenhuis gestuurd voor bloed te prikken. Donderdags kreeg ik de uitslag, mijn waarde was 2500. die dag moest ik weer bloed prikken om te kijken of hij weer gestegen was. En ja hoor. mijn waarde was nu 2900. Die uitslag kreeg ik vrijdags en moest toen meteen komen en 's avonds werd ik al geopereerd. Het is allemaal heel snel gegaan. Vindt het heel jammer, maar hoop dat ik gauw weer zwanger ben.

Wil niet zeggen dat het bij jouw ook zo gaat, maar wens je heel veel sterkte toe. Hoe gaat het trouwens met jouw?

groetjes.

Terug
Bovenaan