zelf bepalen jongen/meisje

hoi
tuurlijk zou een meisje nu leuk zijn voor je maar bedenk wel,dat het elke x weer een echt wonder is om zwanger te raken,te blijven en dat je een gezond kindje mag krijgen...dat is veel brelangrijker vind ik.
ik maak het mee bij mensen dat het na nu inmiddels 10!!jaar nog geen kindje..en ik kan je vertelllen dan maakt t je geen reet(sorry)meer uit wat t geslacht is.
gelukkig heb ik een gezond kindje en het maakte me geen snars uit wat het werd.
het is niet lullig bed.oeld maar zwanger raken en moeder worden is al speciaal genoeg

das een grote fabel hoor!
inderdaad het zou o zo leuk zijn als je beiden geslachten hebt,maar ik denk dat je gewoon blij moet zijn als je een gezond kindje op de wereld kunt brengen!
en ik ben het helemaal met trotse mama eens! sommige zouden een moord doen om zwanger te kunnen raken!
ikzelf mag ook van geluk spreken dat het gewoon in 1x raak was beide keren.maar ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die er helaas niet zo over kunnen praten!
het aller aller allers belangrijkste is toch een gezonde baby!

succes!

als je van allebij hebt,kan je makkelijk praten,bedoel het niet vervelend,en toch zit er volgens mij een kern van waarheid in,moet je maar eens op de site kijken van Annette Noorlander genderterapie,graag jullie reaktie ,vinci

Terug
Bovenaan