zelf bepalen jongen/meisje

Ik wil dit keer ook wel graag een meisje maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik onze meisjesnaam nog zo ontzettend leuk vind en het jammer zou vinden als die ongebruikt op de plank zou blijven liggen zeg maar ;-)
Jongensnamen vind ik zooooooooo moeilijk!
Maar als ik me dan probeer voor te stellen hoe het zal zijn met een meisje zie ik eigenlijk alleen maar jongensbaby's hihi!
Kan me de heftige reacties overigens wel voorstellen hoor, ik zou alleen willen zeggen; verspits je er niet teveel op vinci!
Stel dat het wel een jongen is, zou je misschien nog teleurgesteld zijn na de bevalling ook!
Dat lijkt me erger voor een kindje dan te horen dat ie eigenlijk niet gepland was!

Groetjes Sas

Ik vind dat er ook best hefitig gereageerd wordt op de simpele vraag of je zelf een beetje kan bepalen door het tijdstip te kiezen of het een jongen of een meisje wordt....

Daarnaast vind ik het belachelijk dat Vincy zich uiteindelijk gaat verontschuldigen voor haar vraag (want dat was het, niet meer en niet minder) omdat anderen er een big deal van maken.

Vincy; Het zijn theorien, dus het kan. Er is alleen nog niks bewezen...! Als het echt zo zou zijn dan zouden we een heleboel jongetjes krijgen en minder meisjes (denk ik) omdat de mensen (helaas) nog steeds denken dat mannen de top aankunnen en dus meer carriere kunnen maken dan vrouwen. Gelukkig dus maar hahaha, want gelukkig is dat niet zo!

Voor de rest... Als je last heb van je hormonen... Bedenk dan dat mensen kan kwetsen met wat je hier neer zet.

No hard feelings!

Liefs, Betty

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die sommige reacties nogal heftig vind. Zelf had ik ook (beide keren) een voorkeur voor een meisje, maar dat betekent echt niet dat een jongen niet welkom zou zijn geweest!

Ik denk dat je het teveel op jezelf betrekt, Randy28. Ik voel met je mee, want wat jij meegemaakt is is verschrikkelijk. Maar Vincy's situatie is weer heel anders.

Terug
Bovenaan