zelf zitten

hoe groot is ze 75cm ofxo.. Mijn neefje is 8maand 73cm en kan nog gewoon in de maxi cosi stoel..

je moet haar niet te veel bezig gaan met dat zitten is zo slecht voor de rug.. En geloof me je gunt je kind niet geen afwijking zo als scoliose en ik praat uit eigen ervaring is erg pijnelijk

En dit is geen aanval maar een waarschuwing

@kelly op de site van maxi-cosi zelf staat echt vanaf 9 maanden. Zou dat advies volgen. Ze hebben die richtlijnen niet voor niks. En ze kan onmogelijk al uit de maxi-cosi zijn. Wees zuinig op haar en haar ruggetje. Ze heeft er maar 1 en daar moet ze heel haar leven nog mee doen en rugpatient zijn is echt niet

uh hallo volgens mij kunnen jullie niet lezen wat ik zeg!!! alicia haar benen liggen bekneld omdat die gewoon erg lang zijn!!!! dit autostoeltje heeft verdomme de zelfde houding als de maxicosi!! alleen staat deze andersom... zal ik een foto maken om van dit gezeik af te zijn?
heb zo helemaal geen zin meer om hier ooit nog wat te posten als ik alleen maar gezeik van jullie krijg!

inderdaad zwaar overdreven.. en heb ff gegoogled en en in z'n stoel zit een kind gewoon recht op ipv zo als bij de eerste stoel half liggend

maar als jij goed bedoelde adviezen gezeur noemt en je kleine meisje graag kans op rug problemen wil geven moet je dat zelf weten..

ethan ligt ook wel vaak te brullen in de maxi cosi omdat hij recht op wil zitten maar dat wil nog niet zeggen dat hij het mag.. hoe ga je dat later doen dan alica alles geven wat ze wil?

Tsjonge jonge zeg, je hoeft niet zo agressief te reageren hoor. Het is inderdaad allemaal als waarschuwing bedoeld en als jij dat als aanvallen ziet, prima. Helaas zijn er hier genoeg die veel last van hun rug hebben en jouw meisje er zo min mogelijk risico daarop willen laten lopen.

Terug
Bovenaan