zelf zitten

Dat haal ik er op de site niet uit angelique, buiten dat is het voor een baby het veiligste om tegen de rijrichting in vervoert te worden, op het moment dat je dan ergens op knalt, kan het hoofdje niet naar voren schieten! Die kans is groter bij een vervolg stoel, zeker als je er te vroeg mee begint!

Ik zou echt maxi-cosi ff bellen, die mensen zijn hartstikke behulpzaam

daarnaast het lijkt me toch dat alica de beentje kan buigen?.. ethan zit in de auto ook ben de beentjes gebogen en hij heeft soms dolle pret om tegen de rugleuning van de bank te trappen

om even alle verwarring te verduidelijken
de stoel heeft inderdaad 4 standen van recht op tot liggen..
maar het is voor kinderen van 9 maanden tot 3,5 jaar of
9 tot 18 kg (groep 1)

http://maxi-cosi.com/be-nl/producten/autozitjes/peuter/priori-sps.aspx

Ik vindt ook dat je dr beter in de maxi-cosi kan houden ze geven niet voor niets het advies vanaf 9mnd. En ben het ook zeker met secretmom eens dat je niet iedere x op je ''ziekte'' terug kan vallen, jij vraagt toch om onze mening!!! Je bent nu moeder dus zal je je ook zo en als n volwassene moeten gedragen.

Nou meiden ze vraagt onze mening niet, maar je mag zeker je zorgen kenbaar maken.
Ik merk dat sommige geirriteerd reageren op Kelly, ok ze is jong en kan soms heftig reageren maar ja ze voelt zich ook aangevallen en dan reageer je soms heftig!!
Ik zou het zonde vinden als zij hier niet meer komt met vragen!
Ze moet volwassen doen, ok ze heeft inderdaad Alicia maar ze is ook nog steed maar net 18 jaar!! Houd daar ook rekening mee!!

Moest hier even op reageren!!
Niet dat ik het altijd eens ben met wat ze schrijft maar dat doet er even niet toe!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan