zelf zitten

Wat heeft een whiplash hier mee te maken? Het gaat nu om jou rare gedrag Kelly. Misschien moet je anders gewoon maar kappen hier wat het is een forum om gezellig ervaringen met elkaar te delen en niet om ruzie te maken! We zijn toch zeker geen kleine kinderen meer!! Het gaat hier om
Onze kleine kinderen!

sorry kelly ik vind dat je niet alles kunt gooien op je pdd-nos!!!!
Je ben volwassen en je hebt een kindje je schrijft/vraagt hier om een mening en die krijg je en als je dan zo reageert...........
Je kunt je niet altijd maar verschuilen achter je pdd-nos...
Als je onze mening/advies niet kan of wil horen moet je je idd even afvragen of je hier nog wel wat wil posten.

Ik ben het eens met secretmom je kan het idd niet elke keer daar op gooien. Als je het niet aan kan is het misschien beter als je hier gewoon stopt zoals ik net ook al zei. Je moet ook zo denken je bent nu volwassen en je hebt een kind waar JIJ voor zorgen moet.

Laten we wel even beseffen dat Kelly in principe ook nog een kind is he. Ze is net 18. Ze denkt nog niet als een volwassene en heeft waarschijnlijk meer moeite om de gevolgen te overzien dan dat wij dat hebben omdat de meeste van ons toch wel meer bewust bezig zijn met de gezondheid van onze kinderen.

Hey kelly,
De benen van een kindje is normaal als die over de rand uit steken, het gaat om het hoofdje dat mag niet boven de rand uit steken!
Je zou er echt goed aan doen om haar nog tot 8-9mnd zoveel mogelijk plat te houden, dus een maxi-cosi en ook nog niet (lang) in een andere stoel rechtop!
Bel morgen gewoon even naar maxi-cosi zelf, dan krijg je vast een duidelijk antwoord!
Ik vind het ook knap wat je meisje allemaal ´lijkt` te kunnen en het doorzettingsvermogen dat ze heeft, maar het is juist onze taak om ze op bepaalde momenten wat af te remmen en dit is daar een goed voorbeeld van, ze kan dan wel willen zitten, maar haar rug/nek spieren zijn nog volop aan het ontwikkelen en een fiets stoeltje en 2e autostoeltje is nog te belastend!
Succes ermee

ik heb net op de site van maxi cosi gekeken en zag dat je dit stoeltje kan kantelen waardoor het wat komt te liggen.
en heb ook weer gelezen dat je kindjes van af 2 en halve kilo op deze stand kan en mag vervoeren. en dat de stand recht op vanaf ongeveer 10 kilo en/of 9 maanden is te gebruiken.
dus het kan dus best kloppen wat kelly zegt met dit autostoeltje.

Terug
Bovenaan