Ziek of zwanger?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik baal....
Ben sinds gisteravond heel erg beroerd.
We gingen naar de schouwburg en ik voelde het al opkomen.
Vanmorgen nog steeds, dus vandaag onder de wol gebleven en niet gaan werken.
Ik ben bang dat het een buikgriepje is....
Maar ik hoop ook zo dat ik zwanger ben!
Ik had ook krampjes onder in mijn buik, de ene keer links da andere keer rechts.
Heb mijn NOD vrijdag pas (we hebben afgesproken zaterdag te testen dan is het wat rustiger).
Dus ik ben een beetje ongeduldig.
Heb die test van de kruidvat in de la liggen maar ik denk dat ik toch sowieso nog geen resultaat krijg nu...
Zucht...........
Ik hoop het zo maar ben tegelijk ook heel ban dat het om een simpel buikgriepje gaat.

Moest even van me afschrijven, voor dat alsnog naar de badkamer ren om die test te doen.

Liefs
Anita

Hoi anita,
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt allemaal.
Ik was 2 dagen overtijd maar ben vanacht ongesteld geworden
Op maar weer naar de volgende ronde het is niet anders.
Hoe gaat het met jou?
Liefs Wendy

Hallo Anita, ik had gisteravond steken in links in mijn onderbuik. En kom net alweer van de wc. Mijn nod is pas 17 april. Die van jou de 18de? Zie net namelijk dat 17 april op donderdag valt, hihih. Ben er niet zo mee bezig deze ronde omdat ik denk dat het niet raak is en we te weinig geklust hebben.

Ik ga de hele  middag al naar de wc, heb pijn in mijn buik en inmiddels ook in mijn billen, hihih. Ik moet straks werken, hopelijk zet dit niet door.

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie en Wendy,

Dankje voor jullie medeleven.
Net mijn vriend aan de telefoon gehad en afgesproken om toch maar even te testen omdat ik me zo beroerd voel.
Ik had hier op het forum ergens gelezen dat de kruidvat test al positief kan geven 6 dagen voor je NOD.
Nou bij mij dus niet!!!
Ik had alleen het controle streepje!!!
Nu baal ik nog meer, al weet ik goed dat ik gewoon even moet afwachten tot de 18de.
Kan ik het dan ook in de avonduren proberen of is smorgens beter?

Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.
Hoewel ik nu toch weer heel erg twijfel of het wel raak is.

liefs
Anita

Dag Anita,

Je kunt beter 's ochtends de test doen, dan is de concentratie van het HCG hormoon het hoogst. Ik had donderdag (aantal weken geleden) ongi moeten worden maar werd het niet. Ik heb toen zaterdagochtend een test gedaan en hij was positief! Ik ben inmiddels 6 weken zwanger...

Lijkt me wel sterk dat je nu al misselijk bent (als het van een zwangerschap komt). Want feitelijk ben je pas 2 weken zwanger als je overtijd bent...meestal komt het pas als je 6 weken (feitelijk 4) ben opzetten ...zoals bij mij nu!!

Veel succes en laat even weten wat de volgende uitslag wordt goed?

Groetjes,
Anna

Op dit moment hier ff rustig wat betreft toiletbezoek, maar mijn buikje voelt wel apart aan. Kweet niet hoor, maar volgens mij word ik gewoon wat grieperig. Denk niet dat ik zwanger ben namelijk.

Liefs Nathalie

Ooohhh meiden, wat leef ik met jullie mee zeg!!
Ik herken jullie gevoel...
De enige tip die ik heb, is dat je af moet wachten. Maar dat weten jullie zelf ook wel
En je kunt idd veelste vroeg getest hebben hoor. En niet iedere test van het Kruidvat kun je 6 dagen voor je NOD gebruiken hoor. Stond het in de bijsluiter ook?? Anders lig ik er helemaal uit met spitten  En anders zou ik gwn op de dag van je NOD nog een xtje testen als je jezelf nog zo voelt.

En Nathalie: Jij ook heel veel succes meid!! Op de 1 of andere manier doe je wat met me... Ik weet niet hoor  En GEEN verkeerde gedachten krijgen hé?!?! Ik ga trouwen, heb een prachtig zoontje, en ben zwanger van ons 2e wondertje, dusssssssss...   Je begrijpt me wel hé?!

Groetjes Debby.

Hahha hey Debby vertel vertel, want we hebben toch niet echt gekletst met elkaar of vergis ik me? Vorige maand voelde ik trouwens van alles, maar toen hield mijn lichaam mij voor de gek of ik mijn lichaam, hihih. En nu denk ik dat we te weinig hebben kunnen klussen en ga dus al uit van ronde 3, maar daar in tegen hoop je toch. Terwijl je op ander moment juist denkt van neee zeker niet, haha. Lekker dubbel allemaal. Daarom we wachten maar gewoon af. Ik heb niet de neiging om te gaan testen en ben er deze maand ook niet zo mega mee bezig als de 1e maand. Ik denk dat mijn cyclus nu veel langer dan 22 dagen zal zijn. Wachten wachten wachten tis wat.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan