Ziek of zwanger?!?!?!

Ja wachten wachten wachten. Ik denk dat ik nog wel langer dan 2 dagen moet wachten hoor. Over 2 dagen is dan wel mijn NOD, maar ik verwacht de deze ronde mijn cyclus wel langer is. Dus we gaan elkaar maar beetje gezelschap houden. Ik ben een beetje misselijk op het moment. En veel naar de wc geweest vanavond. Zal wel komen doordat ik vandaag wat meer heb gedronken, laten we het daarop houden, hihih.

Weltrusten meiden!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Ik zit ook te wachten. Zondag moet mijn nod zijn. we zitten in de 6e maand. Heb last van een opgezette buik, zal wel van de omngesteldheid zijn. Durf er niet op te hopen dat ik zwanger ben. Wordt het weer zo'n teleurstelling.

Succes allemaal en ik duim mee voor jullie

Ik duim met je mee.
Voor iedereen hier en ook een beetje voor mezelf.

Ik durf eigelijk niet te veel te hopen omdat ik dan net zo teleurgesteld ben als afgelopen weekend als het niet raak is.

Nou afwachten dan maar!

Slaap lekker meiden en niet te veel piekeren!

Liefs
Anita

Gisteravond vertelde ik al van dat aparte gevoel in mijn buik. Nou die is er dus nog steeds. Ik verzin steeds wel iets dat ik denk oh dat ligt daaraan, hihih. Zoals gisteravond dat ik dacht dat het kwam dat ik meer had gedronken die dag. Maar vandaag dacht ik oh heb vast honger, maar daar lag het ook niet aan. Kan het gevoel niet echt plaatsen, heb het de hele dag al. Ik durf ook niet te hopen en zeg steeds heel hard dat het niet kan omdat we te weinig hebben geklust. Maar ja we zullen zien!

Succes Meiden, gr. Nathalie

Hoi, dames

Ik ga morgen de stoute schoenen aantrekken en een testje kopen! Mijn gebrek aan geduld heeft het van me gewonnen hi,hi,hi. Ik voel me heel raar, mijn borsten voelen vreemd, groter en steviger en ik heb de hele week al een zeurende pijn in mijn onderbuik. Nou hoeft dat alles helemaal niets te betekenen, maar ik ken mijn lichaam en dit is toch anders dan normaal. Ik ben al vanaf november vorig jaar van de pil af en tot nu toe heb ik bovengenoemde klachten niet gehad als ik ongi moest worden. Duimen jullie voor me?

Veel liefs van een hele zenuwachtige Linda!!!

Natuurlijk duimen we voor je Linda, we zijn erg benieuwd. Hou je ons op de hoogte?

Gr. Nathalie

Natuurlijk duimen we voor je Linda, we zijn erg benieuwd. Hou je ons op de hoogte?

Gr. Nathalie

Hai Anita,

Ik zat ineens te denken hoe 't toch met jou is, dus ik ff gezocht naar een berichtje van je.Spannend hoor, ik hoop zooo heeeeel erg voor je dat de test zaterdag possitief is, ik zal 't forum in de gaten houden.'k Kan me errug goed voorstellen hoe je in spanning zit, maar wat voor gevoel heb je zelf?Ik heb een paar x getest voordat ik zwanger was, ik hoopte t dan wel steeds maar diep in mn hartje wist ik dat t negatief was, heel apart.en tóen ik dus zwanger was en ging testen had ik heeel sterk gevoel dat t possitief zou zijn.Mijn man was een beetje sceptisch omdat het al 2 x negatief was, dus waren we extra verrast dat het raak was.Nu alweer in de laatste loodjes, gaat zo snel.Nou, nogmaals, ik hoop met je mee!!!
Veel succes en sterkte met afwachten.

Liefs Ynez
uitgeteld 16mei

Terug
Bovenaan