Ziek of zwanger?!?!?!

Hoi Ynez,

Wat lief dat je aan me denkt!

Ik ben wel een beetje nerveus voor zaterdag.
Maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn.

3 collega's van me weten nu dat we er mee bezig zijn, een van hen zei dat het van mijn gezicht af te lezen was dus toen kon ik eigelijk geen nee meer zeggen.
Probeer er verder wel mijn mond over te houden, wil dat als het zover is dat eerst mijn familie het weet en dan komt de rest vanzelf.

Afgelopen weekend toe ik ziek was had ik op een gegeven moment echt het gevoel dat het gewoon buikgriep was, hoewel ik erg teleurgesteld na de test (hoe goed ik ook wist dat het veel te vrieg was) wist ik heigelijk wel diep van binnen dat het negatief zou zijn.

Nu de laatste dagen heb ik steeds pijn aan een borst aan mijn tepel???
Maar heb geen gespannen borsten of zo, en in heb een heel vervelend pijnlijk gevoel aan mijn schaambotje.
Nu had mijn collega dit ook maar ik heb haar daar pas over gehoord toen ze 6 maanden zwanger was???
Verder nog steeds met momenten krampen onder in mijn buik.

Ik probeer en maar niet te veel van te verwachten, maar ja das wel erg moeilijk!
Hopen dat de rode duiveltjes niet komen voor zaterdag!

Lief dat je even aan me dacht en als ik nieuws heb zijn jullie (hi hi hi hiforum is toch anders dan persoonlijk) op mijn vrindje na, de eerste die het horen!

Liefs
Anita

Dag dames

Nou, ik heb dinsdag een testje gedaan, maar helaas negatief. Verder echter geen gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen. Zit ondertussen al wel op 38 dagen....Vrees dat deze cyclusronde weer extra lang zal zijn, ik heb tussendoor weleens 42 dagen gehad! Wacht nu maar even af, als ik volgende week maandag nog niet ongi ben geworden ga ik er toch nog maar een testje aan wagen.

Iedereen die zit te wachten: heel erg veel succes!!!! Ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws krijgen!!!

Veel liefs, Linda

Hoi Linda,

Ik   hoop voor je dat je maandag wel een positieve test hebt!

Ik zou morgen de rode duiveltjes op bezoek moeten krijgen.
Duimen dat dat niet gebeurt zullen we maar zeggen.
En dan hopelijk zaterdag ochtend testen.

Voel me nog absoluut niet alsof ik ongesteld zou moeten worden.

mijn borsten doen pijn, moet meer naar het toilet en ben moe en heb ook nog steend met vlagen kromp in mij onderbuik.

Ik voel me dus eigenlijk heel er zwanger (voor zover je dat kan weten als het de eerste keer is).
Maar mischien zijn dit ook wel de verschijnselen van het niet meer gebruiken van de pil.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Nog een dag, ik hoop dat die snel voorbij is met niet al te veel pijn en moeite!

ik duim voor jullie allemaal!

Liefs
Anita

Vandaag mijn nod en heb de hele dag al buikpijn. Niet echt ongi buikpijn, want dat heb ik andere steken en voor ik het weet zie ik bloed. Maar tot nu toe hier geen bloed te zien. Hopelijk blijft dat zo. Maar denk niet dat ik zwanger ben dus in dat geval mogen de rd-tjes wel komen, dan weet ik teministe waar we aan toe zijn.

Spannend allemaal zeg hier. Succes meiden!

Gr. Nathalie

ZWANGER!!!!!!!!

Jippy!
Vanmorgen de test gedaan en een rose streep.
Niet zo dik als de test streep maar wel een heel duidelijke streep!!!

Ik ben zo gelukkig kan het wel van de daken schreeuwen!

Liefs
Anita

Hey dames,

Ik zal mij ff voorstellen. ik ben 22 jaar en ik wil graag zwanger worden van mijn eerste kindje. nu heb ik al 3 dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. het zijn een soort krampen en als ik er op druk dan is het erg gevoelig. en mijn ongi is pas over ander halve week. wat nu? ziek of misschien toch zwanger? geen idee. zou leuk zijn

liefs

goedemiddag allemaal,

oei oei, ik zie dat ik wel erg lang gewacht heb met weer kijken.
Heb de test gedaan vlak nadat ik het bericht geplaats heb en het was negatief. De rode duivels waren er dinsdag pas, maar t voelt wel heel anders dan andere keren dat ik ongi ben, best vaag.
Nog even ter informatie, we zijn bezig met de 3e ronde en voor het eerste kindje. Ben in december al met de pil gestopt  en heb een zeer regelmatige cyclus, dus dat is wel handig, maar ja, als je lichaam in de war is door het ziek zijn klopt er opeens niks meer van, wel heel vreemd. Maar goed, we klussen vrolijk verder.
Ik zal vanaf nu vaker kijken, want het is wel heel leuk om deze periode met andere mensen te delen, je vertelt niet gelijk in je omgeving dat je probeert zwanger te worden, hihi, ik in ieder geval niet, maar je bent er in je hoofd toch de hele tijd mee bezig!
Allemaal heel veel succes! en veel klus-plezier(je moet het nuttige met het aangename combineren, is mijn mening)

Knuffels van Bauk

Dat komt mooi uit! Heb even op http://www.predictor.nl/content.asp?page=641  gekeken en even uitgerekend wanneer ik weer op mijn vruchtbaarst ben, dat is 27 april en dan zijn we net weg voor een romantisch weekendje met zijn tweetjes, dus dat komt super uit! Mijn nod is dan 12 mei. Spannend hoor dat gereken enzo, het houdt me de hele dag bezig! Hebben jullie dat ook?
groetjes Babs

Terug
Bovenaan