Ziekenhuis

Hoi allemaal,
al dat duimen van ons lijkt nog niet heel veel geholpen te hebben van de week. Maar, we geven niet op (dat is de enige manier om door te kunnen). Ik denk steeds maar: de geneeskunde is tegenwoordig zo ver dat toch ECHt bijna iedereen geholpen kan worden. Het duurt dan wel wat langer, maar des te groter is het wonder dan.......

Hier ook nog niet veel nieuws. Nog altijd lage temperaturen 's ochtends (oraal 36.1 en in het oor 36.6), was dat bij jullie ook ZO laag. Kan natuurlijk aan de thermometer liggen, maar op zich maakt het volgens mij niet uit, als je maar de hele tijd dezelfde gebruikt. Ik wacht het verder af, NOD is 2 oktober (uitgaande van 35 dagen), maar omdat de temp niets zinnigs zegt en de ovu testen ook niet echt positief worden, verwacht ik dat ik rond die datum de ha ga bellen voor een afspraak. Als je dan door gaat naar de gyn met het vermoeden geen eisprong, wordt dan "automatisch" ook spermaonderzoek e.d. bij de man gedaan of niet? (als je dan toch gaat, kun je toch het beste gelijk alles nakijken?).

Ik blijf duimen voor groei van de eitjes en Ashley, misschien........toch, je weet het niet. Je gaat uit van negatief bericht, dan kan hetn iet echt tegenvallen, maar........wie weet en des te groter is evt. goed bericht dan.

Groetjes Hanneke

Hoi Meiden,

Heb voor de zekerheid maar ff mijn gyn gebeld voor mijn haaruitval en mijn wazig zien. Dacht trouwens dat ik wazig zag omdat ik mijn bril steeds niet opdoe, maar dat zal dan ook wel door de clomid komen, want daar heb ik anders ook nooit last van.
Nou ze heeft het overlegt en zegt dat het niet van de clomid is, heb toch angedrongen en heb nu een afspraak voor 2 oktober om 10.10 uur met mijn gyn. We gaan ff kijken of er dan wat anders voor mij is. Heb namelijk geen zin om mijn haar te verliezen, maar wil natuurlijk ook niet stoppen met de medicijnen.

Nou jullie horen me wel weer
Liefs Patricia

Hey meiden,

Hanneke wat rot dat die temperatuur maar niet omhoog gaat. Over het ziekenhuis kan ik alleen uit eigen ervaring praten, want volgens mij is het bij ieder ziekenhuis/gyn weer anders. Maar bij ons werd er bij het eerste gesprek niets gedaa. Er werden een heleboel vragen gesteld en er werd afgeproken dat ik bloed liet prikken in de tweede helft van de cyclus. Mijn man moest inderdaad zijn zaadjes inleveren. Dit deden ze om er zeker van te zijn dat ze mij geen medicijnen gaven als het zaad slecht zou zijn. Gelukkig was dat niet het geval en ligt het"probleem"alleen bij mij.
Patricia wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij je gyn. Ik heb de bijsluiter voor je erbij gepakt en haaruitval is inderdaad een bijwerking van de Clomid. Dat wazig zien is ook een bijwerking. Maar hiervan staat er in de bijsluiter: Soms kunnen tijdens de behandelingen gezichtsstoornissen optreden zoals wazig zien of kleurenspots. Indien deze verschijnselen optreden moet de behandeling gestaakt worden en oogheelkundig onderzoek gedaan worden.
Ik wil je hier niet bang mee maken hoor, maar je moet het wel ff in de gaten houden.  
Wat lekker trouwens dat jij je helemaal kan richten op je kleintje en niet hoeft te werken. Tja als je het zo kunt regelen waarom niet. Mijn moeder was/is ook huisvrouw en ik vond het heerlijk dat  ze altijd thuis was.
Kyra wat lief om ons te bedanken dat we er zijn. Maar ik vind het ook fijn om hier lekker te kletsen en vragen te stellen. Dit is toch wel lekker ons hoekje!
Ashley hoe gaat het met je? Ik heb vandaag een paar keer aan je moeten denken. Ik hoop zo dat je maandag goed nieuws krijgt.

Nou morgenvroeg mag ik weer naar  het ziekenhuis. En ik hoop zo dat ik een paar mooie eieren te zien krijg. Helaas kan ik jullie morgenavond pas op de hoogte stellen hoe het er mee gesteld is. Ik moet gelijk door naar mijn werk en ben pas om 21 uur klaar.

Dames nog een fijne avond!!!!

Liefs Jane

Hai Jane

Ik hoop dat je goed nieuws hebt, ik nl wel een beetje.
Mijn eitje is iets gegroeid van 10mm naar 11mm in 2 dgn.
Nu moet ik maandag weer terug komen.
De gyn kreeg ook weer een beetje hoop, ondanks de clomid blijft mijn cyclus erg traag.
Misschien heb ik net als vorige maand de eisprong op dag 25 ik zit nu op dag 21.
Als ik deze maand niet zwanger raak gaan we in de volgende ronde weer terug naar 2 tbl clomid   omdat het bij mij geen verschil maakt 2 of 3 tbl.
De echo's beginnen dan ook later ( niet de 10e dag) en hoeven minder vaak (volgens mij)
Het zaadonderzoek van mijn man is ip dinsdag maar dat zetten we maar even naar een week later, het zou een beetje jammer zijn als we deze kans laten liggen, hahha
Ik vindt het wel grappig dat we een beetje gelijk op gaan, straks over 2 weken is het dan samen ook erg spannend wel of niet ongi.

Groetjes Kyra

Hey dames,

Kyra wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad vandaag!! Dat mocht ondertussen ook wel hé!!
Nou ook goed nieuws voor mij! Er is één eitje door aan het groeien en ik zat vandaag op 14 mm op dag 14. Hier waren ze tevreden over. Maandag moet ik weer terugkomen en dan verwacht ze dat ik op de 20 mm zit. Maar zondag moesten we ook alvast klussen voor het geval dat ik toch eerder zit.
Ik heb weinig tijd. klets morgen weer verder.

Liefs jane

Kyra en Jane, ben blij voor jullie dat er een goede ei bij zat. Kom op meiden aan de klus van de week. We hebben deze week onze klusweek. Vanavond moesten we weer. We hadden allebei geen zin, maar ja het moet. Nou het is weer achter de rug voor vandaag.
Verder gaat alles hier zijn gangetje. Het is lekker weekend. Morgen gaat mijn dochter lekker bij opa en oma logeren, want papa en mama gaan naar de kroeg. Ff lekker een gezellig avondje weg met vrienden. Heb er zin in. Is lang geleden dat ik ben wezen stappen en helemaal met mijn man erbij. Dat is zeker 7 jaar geleden ald het niet langer is. Erg he!!!!

Liefs Patricia

Hoi meiden,

wat een goed nieuws voor jullie zeg!  Kyra en Jane, eindelijk zijn ze aan het groeien!  
Patricia, klus ze  Geniet van het avondje stappen!
Hier is alles nog hetzelfde ... ik heb nog steeds geen pijn (gelukkig) en gister heb ik geen druppel bloed verloren dus ik dacht dat dat eindelijk over was.
Maar nee, vanmorgen verloor ik weer een hele sliert donker rood slijm
Ik wou dat het al maandag was, dan weten we weer wat meer als het goed is.
Had het er net met mijn vriend over dat ik morgenochtend wel een test zou kunnen doen om te kijken of de streep duidelijker geworden is? Dan weet je iig dat er nog hcg in mijn lichaam zit en dat het waarschijnlijk meer geworden is door de duidelijkere streep?!
Maar ja, veel wil het natuurlijk niet zeggen...
Ook is de kans natuurlijk  heel  groot dat het hcg al zo laag is of geheel verdwenen dat de test negatief zal zijn. En ik weet op de een of andere manier niet of ik dat "aankan"?
Nou, ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik vind het erg fijn dat ik het hier ff neer kan tikken,  kan je het toch even kwijt aan iemand

Iedereen een fijne dag vandaag!

Liefsss,
Ashley.

Hai meiden

Hier even een berichtje van mij, ik kom net uit mijn werk (nachtdienst)
Hier gaat alles nog het zelfde, gisteren een erg gezellige avond met mijn mannetje gehad.
Eerst samen in bad met allemaal kaarsjes aan, en toen heerlijk geklust, we doen het voor de zekerheid nu al een halve week om de dag, en   dan moet je het wel een beetje gezellig maken toch??

Asley spannend hoor
Ik ga nu even slapen, tot straks

groetjes Kyra

Terug
Bovenaan