Ziekenhuis

Hoi allemaal,
het lucht wel op dat jullie het  allemaal normaal vinden dat ik er toch aan denk binnenkort naar ha te gaan. Op veel andere topics zijn mensen pas in ronde 1 of twee en dat stadium ben ik nu wel voorbij. Ik zal deze cyclus nog netjes afmaken en de temp bijhouden, nog zo'n 2 weekjes te gaan. Als het niets oplevert, zoals ik vermoed, ga ik begin van de volgende cyclus (zodra ik ongi wordt?) naar de ha. Voorlopig alleen, dat voelt beter. Dan heb ik in elk geval het idee dat ik ook meer kan doen dan afwachten, hoe het verder ook zal gaan.

Ik zal morgen hard duimen voor jullie, die eitjes moeten groeien.........en vrijkomen. Ben benieuwd.

Tot gauw,
Hanneke

Hey meiden,

Hanneke gezellig dat je hier ook even komt kijken. Ik kan mij goed voorstellen dat je na 9 rondes niet meer altijd zin hebt om te reageren op topics over de eerste ronde. ( niet verkeerd bedoelt hoor). En dat het zo ondertussen wel eens raak mag zijn.
Ik ben zelf alleen naar de huisarts geweest, om door verwezen te worden. Bij de eerste en tweede afspraak is mijn man wel meegeweest naar de gyn, daarna niet meer. En ook ik vind het zo wel zo prettig. Ik weet zeker als hij vanochtend mee was gegaan, dat hij zo mee naar 'binnen' had zitten loeren. Zo interessant vind ie het dan( mijn uitstijkje bedoel ik dan.) En ik wil toch graag iets nog enigzins prive houden,hihi.
Ik ben zelf trouwens in ronde 5 al doorverwezen, dus lijkt het mij geen probleem om "nu al" naar de huisarts te gaan. En je moet gewoon dat doen dat jou rust geeft.

Meiden ik ben nog helemaal blij met m'n eitjes. Ja ik weet het ,je kunt maar ergens blij mee zijn. Maar mijn dag kan niet meer stuk!!

Ashley en Kyra succes morgen

Liefs Jane

Hallo Meiden

Ik ben vanmorgen naar het zkh geweest, en nee weer geen eitjes gegroeid, balen zeg, maar ja ik moet vrijdag weer komen. Ik zit nu op dag 19.

Mijn vriendin is vanacht bevallen, van een zoon, alles is goed en ze belde me vanmorgen zelf.
We gaan er vrijdag heen om te kijken, leuk zeg.

Moet zo weer werken dus ik hou het kort,

Groetjes van Kyra

Hoi meiden,

nou, vanmorgen in het zkh geweest en het kan bij ons dus nog alle kanten op
De gyn kon  met de echo niet veel duidelijkheid krijgen. Er was wel iets in de baarmoeder te zien, maar ze kon er niet op uit maken wat het precies was?!
Ze is zelfs met de foto's naar een andere arts gelopen om hem om advies te vragen, maar ook deze arts wist niet zeker of het wel of niet een zwangerschap was.
Omdat ik zo aan het vloeien ben bestaat er een grote kans dat als ik wel zwanger ben ik het eitje kwijt zal raken
Heb weer meteen moeten bloedprikken voor hcg en daar werd ik vanmiddag over terug gebeld. Als het hcg verhoogd was, dan moet ik maandag weer bloedprikken om een verschil (verhoging, gelijk blijven, daling) in hcg waarde te kunnen bepalen.
Was het hcg niet hoog genoeg, dan zou ik zoiezo nu niet zwanger zijn en moet ik eind volgende week bloedprikken voor een hcg waarde om te kijken of het weg is.
Net ben ik net gebeld en de assistente vertelde me dat mijn hcg waarde inderdaad verhoogd is, hij is 247, en dat ik dus maandag weer moet bloedprikken. Als ik maandag ochtend vroeg ga dan kan ik maandag aan het eind van de ochtend al bellen voor de uitslag!
Ik heb zelf het idee dat ik het of al kwijt ben of dat ik het kwijt ga raken. Op de een of andere manier heb ik er een hard hoofd in omdat ik gister en eergister zo veel bloed verloren heb.
Er is dus nog een inimini klein sprankje hoop op een klein wondertje

@Jane; go for it meid!!! Goed nieuws van jou kant dus  succes met klussen.

@Kyra; ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik voel zo met je mee! Kop op meid, ze zullen toch eens moeten gaan groeien  laten we duimen voor vrijdag!
@Patricia; klus ze

Liefsss,
Ashley.

Hey meiden,

Ik heb vandaag echt regelmatig aan jullie moeten denken en zo lopen hopen op goed nieuws. Kyra wat balen dat de boel maar niet wil groeien. Als ze vrijdag nog niet gegroeid zijn, wat gaat er dan gebeuren? Heeft de gyn wel goede hoop? Wat kl*te dat wachten hé.
Ashley ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Echt duidelijkheid heb je ook  niet gekregen vandaag. Maar het wel positief dat je hcg nog zo hoog is! Nou maar hopen dat ie maandag toch gestegen is. Vanaf wanneer kunnen ze een echo maken dat ze het vruchtje in de baarmoeder zien zitten? En dus weten of je zwanger bent.
Eén van jullie ( ik dacht Kyra, sorry weet uit mijn hoofd niet meer wie) vroeg hoe mijn eierstokken er uitzien op de echo. Nou inderdaad als een trosje "druifen". Maar bij hebben ze niets over PCOS gezegt. Als ik vrijdag de echo heb zal ik er eens naar vragen.
Patricia hoe is het er mee? Al weer aan het werk na je vakantie.

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Ff een vraagje. Kan ik door het gebruik van Clomid haaruitval krijgen. Word er echt niet vrolijk van mijn haar gaat helemaal naar de klote. Hopelijk niet door het gebruik van Clomid, zowel dan stop ik echt met het gebruik ervan. Ik heb wel vaker last van haaruitval gehad hoor, maar dit is echt niet normaal meer. Hopelijk weten jullie een antwoord, heb namelijk de beschrijving weggegooid, dus kan het niet nalezen. Alvast bedankt.

@Jane, Jij vroeg of ik alweer aan het werk was na mijn vakantie. Ik ben huisvrouw sinds kort. Hoef dus niet meer naar een baas toe. Ik ben wel nog steeds oproepkracht bij de schoenen reus, maar ze hebben al vanaf maart niet meer gebeld. Dus ze bekijken het maar, blijf lekker thuis om voor mij dochter te zorgen. Kan ik haar lekker zelf naar school brengen en uit school halen. Financieel maakt het niet zoveel uit of ik wel of niet werk vandaar.

Liefs Patricia

@Ashley, weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je. Leef in ieder geval erg met je mee. Je hebt inderdaad nog kans, zeker omdat je hcg waarde zo hoog is. Ik hoop zo voor je dat alles goed. Nou meid hou ons op de hoogte.

@Kyra, Wat vervelend voor je dat die eitjes maar niet willen groeien. Ik hoop echt voor je dat er vrijdag wel een flink ei bij zit. Voor de rest weet ik niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, vind eht echt zo rot voor je, leef ook echt met je mee.
In ieder geval gfeliciteerd met het zoontje van je vriendin.

@Hanneke,Snap het inderdaad wel hoor dat je het soms vervelend vind dat sommige al balen als het na ronde 1 of 2 niet raak is, daar heb ik zelf ook last van. Dan denk ik ach meid je moest is weten. Maar goed, kom maar gezellie hier kletsen hoor. We slepen elkaar door moeilijke periodes wel heen. Je kan hier ook leuke dingen kwijt trouwens vinden we okw el erg leuk, toch meiden.

Liefs Patricia

Hoi Asley, jeetje het is wel wat zeg,ik duim heel hard voor je dat het goed komt.
En zo niet dan leef ik ook heel erg met je mee, verder weet ik eigenlijk niet wat ik moet zeggen, je zit in een vervelende situatie. Wel/niet zwanger, dit is niet leuk, je wilt graag duidelijkheid.
Succes maandag en ik ben blij dat je ons zo goed op de hoogte houdt.

Jane, ik was het inderdaad die vroeg naar de eierstokken.
Vanaf dag 10 zijn de eitjes 10mm toen had de gyn goede hoop zei ze, maar die hoop is denk ik wel wat weg.
Omdat ik de vorige cyclus pas dag 24 een eisprong heb gehad wil ze het nog even aankijken, en moet ik nu dus vrijdag terug komen (ze verwacht dan niet dat er een eitje erg hard gegroeid is, maar ik kan zaterdag of zondag niet, want ik zit dan in de nachtdienst) Daarna moet ik ma of di terug komen, is er dan nog niets te zien wordt de cyclus afgebroken, en moet ik misscien wel met injecties beginnen, maar  dit laatste  weet ik niet zeker.

Verder wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie zo mee leven, het is  erg fijn al die reacties te lezen. Super

Groetjes van Kyra

Terug
Bovenaan