Ziekenhuiskoffer/-tas

Meer als genoeg.

Heb er 5 in de tas gedaan, aangezien je daarna nog behoorlijk kunt gaan vloeien. De kleine moet minimaal 24 uur blijven, dus ik ook. Mocht ik meer nodig hebben , dan kan vriendlief ze wel meenemen.

Liefs Noah

Hm, tja ik heb er nu 2...maar kan er in de loop altijd nog wat bij doen he?

ik heb er ook nog maar 2 in zitten.... we gaan wel volgend weekend nog even naar zuid hollandse eilanden voor een verjaardag en dan neem ik mijn tas toch ook wel mee... t zal wat zijn zeg, dat net daar de bevalling doorzet hahahaha

Ja ach en anders zijn er wel onderboeken te koop hihi.

Btw: zuid hollandse eilanden???

nou, ik ben nu ook maar begonnen om kleren in te pakken, je weet maar nooit hé.
maar k zie wel dat er nog meer in mn tas moet. Heb de batterijen van t fototoestel weer effe opgeladen. zo lullig als tie op tmoment supreme piep piep piep zegt.
nemen jullie nou eigenlijk ook maandverband mee of krijg je dat gewoon in t ziekenhuis (weet ik niet meer) pampers voor de beeb liggen wel in t ziekenhuis.

morgen maar verder met inpakken......

Ik neem geen kraamverband mee. Weet dat er in mijn ziekenhuis op elke kamer 4 pakken voorraad moeten liggen en nog een pak in de douche/wc zelf  en dat wordt elke dag gecontroleerd.     Toch een voordeel als je er lang gelegen hebt.

Na de vorige bevalling vond ik dat netbroekje heel handig. Passen tenminste 2 lappen kraamverband in .... in mijn ziekenhuis krijg je die dus alleen in de verloskamer, dus die van het kraampakket heb ik alvast in de ziekenhuistas gedaan, aangezien ik daar toch moet bevallen.

Liefs Noah

Met een verpakking kraamverband is je ziekenhuistas ook al haast vol!!!!    

Terug
Bovenaan