Ziekenhuiskoffer/-tas

Ik heb de tas ook eindelijk klaar, alleen moet ik de inhoud weer een beetje aanpassen, ik had echt gerekend op een dag of 5 ziekenhuis ivm die keizersnee, maar nu die niet doorgaat, hoef ik niet zo heel veel mee te nemen, dus er kan weer het één en ander uit, maar daar heb ik niet zo'n haast mee, beter teveel als te weinig bij me

Zo is dat! En nogmaals super dat je niet zo lang heen hoeft...

Hey bibi,

Wat een geweldig nieuws zeg dat je kindje zelf is gedraaid. Daar teken je toch voor he. Nu liggen alle dingen weer open haha. Geen geplande keizersnede. Tjonge wat kunnen dingen snel veranderen he. Heerlijk voor je hoor. Dan die tas maar weer wat aanpassen idd.

Nou ik moet dinsdag terug naar de gyn voor nog een meting. Ik heb alleen besloten dat ik geen inleiding wil. Ik vind het eng en  niet natuurlijk. Als je een keizersnede plant dan halen ze je kind en is dat heel anders als dat je ingeleid wordt en zo'n kind eigenlijk nog niet klaar is om te komen. En dan krijg je een weeen storm pfff en zit je nog aan de verdoving en waarschijnlijk alsnog een keizersnee omdat het kindje suf is en er niet uit komt. Nee laat mij maar gewoon spontaan aan de gang gaan dan weet ik zeker dat het kind er klaar voor is. En ik moet toch zowiezo in het zh bevallen. Daar is alles aanwezig mocht het niet lukken lig je zo op de operatietafel. Ik ben er helemaal uit hoor, geen inleiding. Ik zie het vanzelf wel. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Derde kindje en andere partner, andere omstandigheden en wie weet gaat het prima allemaal. Tenzij de gyn zegt dat het gevaarlijk is ofzo dan is het een ander verhaal maar vooralsnog wil ik gewoon op de natuurlijke manier mogelijk bevallen.

Mijn tas staat gereed enne mocht ik moeten blijven dan gaat mn vriend maar wat meer kleding halen tegen die tijd haha. Komt vast helemaal goed.

Petra, je hebt helemaal gelijk. Als je je er niet goed bij voelt, moet je het gewoon niet doen, tenzij het medisch niet verantwoord is. Als je gevoel niet goed is, werkt dat toch alleen maar tegen bij de bevalling. Ik vind ook dat het kind zelf moet aangeven wanneer het er klaar voor is. En gelukkig kan dat bij mij nu ook weer, ben superblij

Ik kan me je reactie heel goed voorstellen hoor Petra. Je hebt natuurlijk twee niet zo goede ervaringen gehad en dat neem je toch mee. Als dit voor jou het beste voelt, dan zou ik dat gewoon doen.

Bedankt voor jullie steun meiden. Het komt voor ons allemaal wel heel dichtbij nu he?

het wordt spannend allemaal zo... ik ben gisteren bezig geweest met mijn tas maar voor jezelf kan je bijna nog niets klaar leggen he... voor de baby is wel alles gereed gelegd.

ik heb er ook maar een rolletje pepermunt in gedaan en een paar van die doekjes om jezelf te verfrissen. Stel dat je even moet blijven dan is dat wel fijn....

Terug
Bovenaan