Ziekenhuiskoffer/-tas

Ja dat is inderdaad wel lekker firs. ik doe er nu niks meer bij (kan ook haast niet) mijn tas zit al dagen dicht en ik houd hem nu ook dicht haha

Zal hem morgen nog even controleren of ik toch niets vergeten ben. De tas staat nu op de slaapkamer en er hangt een briefje boven dat er nog een setje kleding in moet voor mij (na de bevalling) en en hangt in de badkamer een briefje met wat er nog mee moet (fohn, haarlak, enz.)   Heel erg, ik weet het, maar anders vergeet ik het.

Liefs Noah

Nou, Noah, dat vind ik helemaal niet zo erg, hoor. Ik vergeet het anders ook, ik heb het ook opgeschreven. Op zich ook niet zo gek, tijdens je weeën is een tandenborstel ofzo wel het laatste waar je aan denkt, toch ?!

hihihi, ik ken dat van die briefjes...

heb ook een lijstje klaarliggen waar we aanmoeten denken om te doen als de baby er is maar ook wat nog in de tas moeit... slippers en makeup gebruik ik nog maar moeten wel mee!

maar als je daar dan nog aan moet denken, ik geloof niet dat dat lukt dan, je bent veels te druk met de bevalling dan

Echt wel, dan heb ik (en vriendlief al helemaal niet) de gedachtes erbij.... dan willen we alleen maar zo snel  mogelijk onze dochter onder brengen en naar het ziekenhuis.

Vriendlief  zou bijvoorbeeld echt niet aan de fohn denken, maar als ik mijn haren gewassen heb, kent het echt alleen maar standje hanekam!!   Toilettas staat al klaar in de douche, doe er trouw s'ochtends alles weer in! Gebruik niet veel plamuur, maar een oogpotloodje en mascara vind ik toch wel fijn.

Hmm dat oogpotloodje is nog even een goed idee... maar ja dan moet die tas weer open hahaha. Ik heb echt veel te veel mee, dat weet ik nu al. Maar goed, beter te veel dan te weinig he?

We gaan het weekend (zondag in ieder geval) veel weg. Ik denk dat we de tas gewoon al in de auto zetten, net als de maxicosi. dan hoeven we niet eerst naar huis mocht het toch van het weekend gebeuren.

Doen we hier ook al weekee, wel een gesleep met de tas, maar gisteren waren we in Groningen en dan gaan we echt niet even langs huis naar Drachten.  Heb ook geen zin om zonder tas in het ziekenhuis aan te komen. Geen kleertjes voor de kleine, geen schoon ondergoed voor mijzelf , dan maar slepen met de tas.

Ja, dat is inderdaad wel het handigste. Dus dat doen we morgen maar even.

Hoeveel onderbroeken nemen jullie trouwens mee? (Ervan uitgaande dat je poliklinisch gaat?)

Terug
Bovenaan