zien jullie tegen de bevalling op?

Haha, Jess zou wel handig zijn als je met sinterklaas weer op de been bent. Altijd leuk om dat toch te kunnen vieren.
Wij hebben de pakjes (grotendeels) in huis,maar geen idee wanneer we dat vieren. M'n schoonouders willen het graag komen vieren maar schoonmamma moet ook geopereerd worden binnenkort. Ach we zien het wel. Ik ben er met onze oudste wel mee bezig in de zin van knutselen, pepernoten bakken, kijken naar sinterklaas enzo, maar niet zozeer met pakjesavond omdat dat zo moeilijk te plannen is.

IK heb idd ook dat ik nu met alles wat ik voel denk van, gaat het beginnen? Gaat dit doorzetten? Heb wel het idee dat de pijntjes en harde buiken eerder komen dan met de andere twee. HOop dat het niet lang meer duurt. Maar aangezien die andere twee ook prima zaten wil ik er toch ook weer niet teveel op hopen dat het deze keer op tijd komt.
Vanaf volgende week mag ik thuis bevallen, moet binnenkort maar eens de enzo op gaan halen. Waarschijnlijk ga ik (als ik thuis mag bevallen) in de kamer bevallen, dus het bed zetten we op het laatste moment pas neer. Mijn ervaringen bij mijn andere bevallingen is dat de aanloop tot vier centimeter bij mij altijd lang duurt, dus dat we dan nog tijd genoeg hebben vanaf de eerste echte weeen. Haha, zul je net zien dat deze het anders aanpakt.

Het enige waar ik wel een beetje tegenop zie is het persen, oke, de pijn van de weeen is ook niet echt leuk maar het persen vond ik bij beide meiden toch best pittig. De eerste keer had ik geen persdrang, moest het op eigen kracht doen, is ook wel gelukt in 20 minuten, maar ik was wel ingescheurd, de tweede keer had ik wel persdrang, ik wist eerlijk gezegd niet wat me overkwam. Je zou toch zeggen dat ik nu moet weten wat me te wachten staat. Ach, 't kindje komt er vast wel weer uit, endan kan het grote herstellen en genieten beginnen.

Goh, meiden, het gaa tnu toch echt wel opschieten, hè. Het is, denk ik, een kwestie van dagen voordat we de eerste decemberbaby mogen verwelkomen. Hoe snel kan het gaan, hè ? Ik weet nog dat we net op het forum in gesprek kwamen met alle onzekerheden etc van dien. En moet je ons nu zien, we staan allemaal op knappen
Ik wens iedereen alvast alle succes bij de bevalling en hoop uiteraard dat het bij ons allemaal vlot en goed verloopt.

Groetjes
Bibi

@Liedje oh ja dat persen......Nou eerder die persweeën die ik moest tegen houden omdat de ontsluiting nog niet volledig was (zijn zeker de ontsluitingsweeën?!)...Ooooooh wat vond ik dat erg zeg...En toen mocht ik persen deed ik er nog 90 minuten over...Hoop dat dat deze keer sneller gaat!
Maar meiden als de kleine er is ben je (..bijna..) alles vegeten hoor!!!!!!!!!

@Daantje alles nog rustig???

@Bibi, succes morgen bij de gyn. en ben benieuwd wat die pijn kon zijn....

hoi hoi,

Alles rustig hier hoor haha
nee ik heb zelf niet het idee dat ik het spits ga afbijten, denk dat ik overtijd ga lopen haha houd er in ieder geval wel rekening mee hoor!

Spannend allemaal he meiden?

Gisteren op kraamvisite geweest en bevallingsverhaal aan moeten horen haha
ik kan me daar dus echt niets bij voorstellen he?! mss maar goed ook he?!

liefs Daantje

@ Daan: bij jou heb ik nog steeds 24 november in mijn hoofd...als ik gelijk heb dan heeft je man ook gelijk en ga je de volgende afspraak niet meer halen hihi.

@ Jess: hoe was het bij de vk?

@ Bibi: hoe is het gesprek gegaan? Heb je nu een datum en wat voor informatie gaven ze nog meer?

Dan dat borstvoedingsservicepakket. haha grappig dat jullie dezelfde reactie hadden als ik toen ik de brief voor het eerst in huis kreeg "maar de melk heb ik toch al?"
Het is eigenlijk een extra handje hulp. De lactatiedeskundige belt de eerste dag dat ik thusi ebn om te kijken hoe de bv gaat en of ik vragen heb. dan belt ze nog een keer een week later, wanneer de kraamverzorgster dus weg is. Ook heb ik recht op 3 uur consulten, mocht het dus niet goed gaan etc. het is gewoon meer een service die ze bieden omdat nog steeds heel veel vrouwen de bv snel opgeven, wanneer het even niet lukt.

Ik heb nog wel gevraagd wat ze dan doen wanneer het wel goed gaat. Ik heb geen belang bij telefoontjes constant. Maar dan doen ze dus ook niks en sluiten ze het na 8 weken gewoon af. Nou prima toch? Het was gratis, dus waarom niet?

Nog geen nieuws van Bibi?

Weekee haha 24 november hebben we al 2 verjaardagen in de familie dus liever niet haha maar zou dus heel goed kunnen, ik denk nu weer 4 dec.

Kleintje is weer rustig vandaag, ze komt voornamelijk 's avonds tot leven haha en dan niet zo'n beetje hoor dan gaat mijn buik echt flink op en neer, zo geweldig he?! ik ga dat echt heel erg missen hoor! zo speciaal gevoel!

liefs Daantje

Oh dat heb ik ook! Overdag erg rsutig en dan 's avonds wanneer ik op de bank lig of 's nachts wanneer ik in bed liug dan begint ze ineens! Golfslagbad haha.

Hmm tja dan komt 24 november misschien niet heel goed uit nee. Nou ja, daaromheen dan misschien? haha.

Ik hoop stiekem dat ik dit weekend ineens ga bevallen... ik ga ook het gevoel van een kindje in mijn buik missen, maar je krijgt er zoiets moois voor terug.

Liefs

Hoi meiden, ik heb mijn verhaal in het andere topic gezet "hoe is het met jullie ". Maar in het kort : Het is goed gegaan en het hele gebeuren heeft een onverwachte draai gekregen, haha (leuke woordspeling )

Terug
Bovenaan