zien jullie tegen de bevalling op?

ha Dames,

Heb de tens al binnen gekregen, ben ook erg benieuwd hoe die bevalt haha
maar is speciaal voor thuisbevallingen ,ik kwam dit tegen op een foldertje bij de vk en later bij vergoedingen ivm bevalling bij de zorgverzekering. Baat het niet dan schaadt het niet he?!
Nou ik mag thuisbevallen vanaf gisteren haha raar idee hoor, vanmiddag weer naar de vk hoop dat ze al helemaal ingedaald is we zullen zien, heb niet het idee dat het zo is namelijk!

liefs Daantje

Sas: gezonde spanning is goed hoor! Hoort erbij.

Daan: hoe was het bij de vk? Alles goed met mama en de kleine? Is ze ingedaald?

Noah: ja spannend he...het komt nu echt voor iedereen dichterbij.

Ik heb vanmiddag een lactatiedeskundige op bezoek gehad. Ik ben zo verzekerd dat ik me gratis aan kon melden voor een bvservicepakket....dus dat hebben we maar gedaan aangezien ik bv wil geven. Niet echt iets nieuws gehoord, maar ze kwam even een intake afnemen. We zullen zien hoe het gaat.

Hebben jullie nu ook meer bij elk "scheutje pijn" of rare beweging dat je denkt: ooh nu gaat het zo beginnen? lol

Liefs

Daantjuh ik heb ff op je link geklikt en heb de tens ff bekeken..Zo te lezen wel rustgevend. En net wat je zelf zegt, baat het niet dan schaad het niet!

Inderdaad begint het nu wel dat je met ieder ander pijntje denkt van...zal het???
Vandaag de hele dag een beetje menstruatiepijn gehad..ik hoopte dat het door zou gaan zetten maar tot nu toe blijft het alleen maar zeuren, ach het zal vast wel ergens goed voor zijn...Kindje is verder nog behoorlijk beweeglijk...zal zo'n kindje nou rustiger worden als je weeën gaan beginnen (yara was niet zooo druk als dit kindje dus weet ik eigenlijk niet meer)...Ach als hij/zij zich tijdens de weeën/bevalling net zo af zet tegen mijn ribben als dat ie nu doet is ie er zo uit hahahaha...

Hoe ging het bij de vk Daan, is je dochter ingedaald ?

Weekee, wat is een bvservicepakket ?  Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Haha daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Wat voor een pakket kan dat nou zijn? De melk heb je al hahaha.

Ben ook heel benieuwd.

En ja hier ook bij elk pijntje dat ik denk van ......het gaat beginnen. Maar toch is dat nog niet zo jamemer genoeg. Van mij mag het gewoon gebeuren nu.

Groetjes Peet

Ik had ook al even een berichtje in ander topic gezet over  mijn vk bezoek maar zal het hier ook nog even zetten!

We hadden een superbezoek aan de vk gisteren, ons meisje ligt muurvast! heb de vk twee keer laten voelen omdat ik elke keer zulke tegenstrijdige berichten krijg!
Onderdruk was in de eerste instantie te hoog maar even later heeft ze nog een keer handmatig gemeten en toen was ie goed! urine was zoiezo goed, maar schijnt dat de bloeddruk van de moeder omhoog gaat als de bevalling nadert en daar werd ik wel even nerveus van haha
Weer een kilo vocht erbij haha nu 14 kg in totaal!
Ze hebben haar geboortegewicht geschat, zal rond de 3500 gram zijn, schijnt dat de papa het geboortegewicht bepaald en die woog 3400 gram bij de geboorte (ik maar 3200) en het wordt een lang meisje.....
Nu mogen we volgende week donderdag weer op controle, manlief denkt niet dat we dit nog halen..........

heb vandaag last van zeurende buikpijn, ben ook al meerdere keren naar het grote toilet geweest, zou het? hihi heb ook veel energie vandaag........haha we zullen gewoon af moeten wachten, maar vind het wel spannend hoor! hoe gaat het zich inzetten? met weeen, verliezen slijmprop, breken van water?

Gisteren instructiefilm van Tens gekeken en 80% van de vrouwen schijnt er baat bij te hebben, haha nou we zien wel he?!

liefs Daantje

Geweldig, Daniëlle, dat je controle goed ging. Nu wordt het echt spannend, hè. Als ik het zo van jou hoor, denk ik ook dat het niet meer lang duurt bij jou, Ik hoop het voor je.
Mocht het idd zo zijn, dan wens ik je alvast een supergoeie bevalling toe.
Volgens  mij zijn we allemaal hartstikke nieuwsgierig naar onze kleintjes , logisch toch ?!

Groetjes
Bibi

Daantje het klinkt spannend bij je!!! Zal je het spits af gaan bijten???
Ik mag morgen weer naar de vk, kleine lag met 36 weken al supervast in mijn bekken (en dat heb ik gevoeld ook!!) en gewicht hebben ze ook al geschat dus het is echt even op controle...maar hartje luisteren is altijd mooi ...Wel is kindje zichtbaar aan het zakken mijn buik begint steeds lager te hangen..Wel een maf idee dat morgen misschien zomaar de laatste keer is dat we heen moeten maar kan ook nog 3 keer er na worden...(Yara is met 39 weken geboren dus wil ie zijn/haar grote zus na willen doen zal ie volgende week geboren moeten worden). Zelf heb ik 25 november in mijn hoofd..géén idee waarom?! Ben ik met Sinterklaas wel weer op de been haha...

Terug
Bovenaan