zien jullie tegen de bevalling op?

Jess, ik had er een link bijgezet naar de site dus kun je even lezen wat het is ik vind het altijd zo moeilijk uit te leggen haha

Geniet lekker van je avondje uit eten, zie dat niet echt meer zitten, kan thuis al niet mijn draai vinden in een stoel zonder dat ik last van mijn rug krijg dus laat staan in een restaurant.......

liefs Daantje

Daar heb ik ook weleens van gehoord van die geboortetens, ik ken alleen niemad die hem ook daadwerkelijk gebruikt heeft. Ik hoop dat je er baat bij hebt, Daan.
Ik ind dat helemaal niet erg, Jess, dat je je kinderen liever bij je hebt en niet te pas en te onpas ergens naartoe brengt. Ik ben zelf ook zo.

Het gaat echt opschieten nu voor de meesten van ons. Spannend, hoor.

Daan: heel handig dat je die nu al hebt besteld. Ik zelf wil het graag zonder pijnbestrijding doen en anders geven ze me maar een ruggeprik ofzo.

Jess: hoe was je etentje? Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten en natuurlijk lekker hebt gegeten. ik heb dat dus ook...aan de ene kant wil je niet teveel meer weg, maar de hele dagen thuis zitten wachten is ook niks. Aanstaande dinsdag ga ik nog met man en mijn ouders en zusje uit eten.

Bibi: hoe is het bij jou? Beetje rustig nu?

Tja, daan we zullen inderdaad steeds meer gaan denken: wie is de eerste en als iemand een tijdje niet online is geweest: "oh zal ze bevallen zijn?"
We hebben elkaars Hyves en daar komt vast snel genoeg nieuws op te staan

Toch wel grappig...ik weet dat het geen wedstrijd is, maar wie de eerste zal zijn en natuurlijk hoe onze beebjes eruit zien.

Hey All,

Even niet op internet en jullie typen een heerlijk stuk leesvoer voor mij!!    

@Daantjuh
Ben heel benieuwd hoe die Tens je gaat bevallen. Heb er veel goede  verhalen over gelezen, maar ken nog niemand die het ook echt zelf heeft geprobeerd.  

@ Jess
Heb je nog lekker gegeten met je collega's? Hier nog 1 die de kindjes niet makkelijk wegbrengt hoor! Onze dochter gaat volgend weekend voor de 4e keer logeren bij mijn ouders..... en ze is 2,5 jaar! Voor de rest slaapt ze altijd thuis bij ons. Zal straks bij de kleine ook zo zijn.

Hier wil ik het ook zonder pijnbestrijding doen...., maar als deze bevalling hetzelfde gaat als de eerste is dat ook makkelijk te doen.

Liefs Noah

Hoi hoi

Etentje was wel gezellig heb er alleen weinig van geproefd omdat ik zo verkouden ben...maar ach werk betaalde hihi...Ik had wel een plastic tas in mijn tas gedaan want ik dacht stel dat mijn vliezen breken en ik moet terug in de auto kan ik er iets onderleggen hahaha...Maar  (heel naïef eigenlijk) ga ik er van uit dat het weer met  weeën begint net als bij de vorige!!!

@Noah; ik ben dus niet de enige..Yara heeft ook nog maar 4  keer gelogeerd ofzo en meestal leggen we haar daar dan zelf op bed en  halen we haar s'ochtends op tijd weer op...Vinden de oma's wel eens jammer hihi  .

@Daantjuh; ik ga eens op die site kijken ben wel erg benieuwd wat een geboorte tens is!

Liefs Jessica...joepie nog 2 weekjes....

Hoi Jessica, ik ben reuze benieuwd wanneer jij gaat bevallen, ik heb zo'n idee dat het eerder is namelijk (weet niet waarom ).
Ja, Weekee, ben nu rustiger, maar dat had je vast al gezien in het andere topic

Spannend, spannend, spannend  allemaal.... wie begint er.....

De kindjes t/m 8 december mogen al thuis komen! Ze hebben het allemaal tot nu toe nog veels te lekker bij hun mama's!   Ik kijk er al steeds meer naar uit,  zo'n heerlijk klein mensje in onze armen. Nog even lekker over dromen, voordat het zover is.

Liefs Noah

Hoi,

Ik ben nog niet helemaal bezig met het bevallen van straks  maar ik droom er wel over! Nu mijn verlof is begonnen komt t allemaal wel dichterbij ineens! Gezonde spanning denk ik, ben wel nieuwschierig wat er allemaal op je af komt dan, gelukkig kunnen ze op de puf cursus je al heel goed voorbereiden..

Sas

Terug
Bovenaan