zijn alle babykamers klaar?!

Hier nog niet, helaas. Hoeft niet veel meer aan te gebeuren, maar toch nog een paar daagjes werk.
Mijn dochter heeft een nieuwe kamer gekregen, dus is de babykamer weer vrij.
Maar er moeten wat dingetjes veranderd worden.
Wil met details de kamer net wat anders maken.
Bij ons op de kamer komt een wiegje te staan, hadden we met mn dochter ook. Ze heeft het 1e halfjaar bij ons op de kamer geslapen. (op een gegeven moment al wel overdag in haar eigen kamertje).
Begint nu toch wel een beetje zenuwachtig en onrustig  te worden. Nog 6,5 week en dan ben ik uitgerekend. Schiet al aardig op.
Dit weekend maar ff aan de slag.

Liefs, Kar

heey,

hier zijn we bijna klaar, heb vandaag alle beddengoed even uit gewassen en dan morgen even strijken, het bedje weer opmaken en dan is dat klaar.

we moeten nog wel de box even naar beneden halen en de kinderwagen, maxi-cosi,wipstoeltje ophalen. die staan bij mijn moeder op de vliering (we hebben zelf geen vliering) en dan dat nog even opfrissen en dan zijn we er volgens mij klaar voor....

ik moet officieel nog 5,5 week maar we krijgen dinsdag te horen of we een geplande keizersnee krijgen dus dan ook de datum dat we gaan bevallen...dus het zou zo maar kunnen dat we met 4 weken al een klein hummeltje erbij hebben....spannend...komt nu wel heel dicht bij!!!

grtz

al wekenlang klaar alles al gewassen, gestreken, heb van de week wel nog even gesopt en mijn tas half ingepakt (moet alleen nog een lekker pak voor mezelf in maar die moet ik nog kopen haha)

en haar kledingkast (waar niet alles meer inpast haha) want in de roze box onder zit ook alles nog (helemaal vol)

rara wat zouden wij krijgen :p

de babykamer is nu nog een beetje een opslaghok voor alle spullen die we gekocht hebben haha zoals het badje, de box, kraampakket, voorraad ed.

Over 2 weken ga ik met verlof en dan ga ik dat is even rustig aan opruimen.

Alleen de gordijnen moet nog komen maar die hebben we laten maken bij de Kwantum en die kunnen over 3 weken ongeveer komen. Ze komt toch eerst bij ons slapen.

Mamavanelmar, wat spannend, of je wel  of  niet  een keizersnede gaat krijgen.
Lijkt me wel gek dat je van te voren weet wanneer je gaat bevallen.
Begint echt op te schieten he. Nog maar een paar weekjes!

Imd, leuke kamer hoor!!! Een echte meisjes kamer. Nu maar hopen dat ze het bij de echo goed gezien hebben, hihi.  Heerlijk dat het al af is.

Liefs, Kar

Vandaag wordt   als het goed is afgemaakt. Omdat ik een hoge bloeddruk heb, mag ik zelf niks meer doen en ben ik afhankelijk van anderen. Dat maakt me helemaal zenuwachtig. Maar het meeste is af.

Terug
Bovenaan