zijn alle babykamers klaar?!

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 10:48:39'));

wel rustig aan doen hoor Bianca, je kindje heeft er niets aan als je niet aan je rust houdt.

Hoi junior2704,

haha, ik hoef weinig te doen, zelfs de buurman heeft mijn hele huis gesopt, de buurvrouw een berg was gestreken, mijn man heeft het kamertje afgekregen, en mijn oudste heeft zijn nieuwe bed in zn kamer. Ik hoef alleen maar op de bank te liggen en aanwijzingen te geven, wat wil een vrouw nog meer!! Maar nu ik meer rust heb, omdat die kamer klaar is, kan ik echt gaan genieten.

gr, bianca

Bianca

super!!!...

Ik moet het ook rustig aan doen va nde VK, ik vind het alleen erg moeilijk om dingen los te laten.

Ik doe nu elke keer een klein beetje in het huishouden en op werk moet ik ook een stappie terug doen van haar. Moest vrijdag eerder naar huis vanwege strak gevoel bij mijn ribben. Ik maakte me te druk om van alles..

Wij moeten nog beginnen aan het kamertje.Maar gelukkig hoeft er niet veel te gebeuren. 1 muur sauzen en dan inrichten. Maar we wachten nog op het grote bed van onze dochter, dat is besteld en dan pas kan het ledikantje naar de babykamer.
Maar als het goed is gaat mijn man er volgend weekend aan beginnen.
We moesten eerst de zolder isoleren, dus de zolder moest leeg en dat staat nu dus nog allemaal op de babykamer. Al is hij momenteel bezig om de zolder al gedeeltelijk in te richten.

quote: kar82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2009 19:37:24'));

Imd, leuke kamer hoor!!! Een echte meisjes kamer. Nu maar hopen dat ze het bij de echo goed gezien hebben, hihi.  Heerlijk dat het al af is.

Liefs, Kar

ik heb helaas een punctie moeten doen dus we hebben het van 3 verschillende echo;s EN een chromosomentest, dus echt 200% zeker dat kunnen ze namelijk niet fout hebben.. alhoewel ik het met de echo toch gevraagd heb haha

Ik heb vanavond groeiecho effe kijken of ze ook eerder gehaald zal worden..

Yes, die van ons is ook helemaal klaar, alles ligt netjes gestreken in de commode.
Heerlijk hoor!
@Imd; wat een mooie kamer, maar heb je die kleertjes echt allemaal al zelf gekocht?
Ga je dan straks iets anders vragen aan je kraamvisite ofzo?
En hoe was je groeiecho?

Ik denk dat ik van heel die stapel 5 dingen heb gekocht ofzo de rest allemaal gekregen... niet normaal wat ik allemaal krijg...

Ja het ziet er naar uit dat ik misschien toch nog een "normale" baby ga krijgen ze groeit nu normaal / gemiddeld (ze woog gisteren bij de groeiecho 2160 gram) ik krijg nog een groeiecho met 36 weken omdat ze de laatste weken flink kunnen groeien maar ze dacht van niet, ze gaan zoiezo de ligging in de gaten houden omdat ik een (te?) soepele baarmoeder heb) en ze KAN nog gewoon dwars liggen...

Wij waren gisteren aan het geintjes maken dat ik wel niet te hard mag niezen anders komt ze eruit (vergeleken met onze zoon dan he?)

@Imd. , dat is denk ik het 'voordeel' dat je het geslacht verteld, dat je zoveel krijgt.
Wel erg leuk! Ik heb nog niks gehad, maar niemand weet wat het wordt, hihi.....
Wel fijn voor je dat de baby niet te groot wordt, dan hoef je dus geen inleiding. Hou er dan wel rekening mee dat je dus ook met 42 weken pas kan gaan bevallen he!
Hier hopen we natuurlijk ook op eerder, maar ja......zal weer wel niet......

Terug
Bovenaan