zijn alle babykamers klaar?!

Hoi,

Wij hebben het kamertje al weken klaar.
Geboortekaartjes (die ik zelf gemaakt heb) zijn ook allemaal klaar, de bedankjes liggen klaar dus de baby mag komen ;).

@IMD
Het gewicht van je dochtertje valt nu dan inderdaad mee.
Ik begin dan ook echt schrik te krijgen, ons kindje was met de groei-echo met 31 weken al 3375 gram. En volgens de verloskundige heeft de groei zich net zo voortgezet.
Moet dus vrijdag voor weer een groei-echo (ben dan 34w3d) en dan daarna meteen naar de gynaecoloog. Met hoeveel weken ben jij ingeleid van je andere twee kindjes? Ik had begrepen dat deze ook aan de grote kant waren.

Liefs, Petra

quote: Peet69 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 19:19:40'));

Hihihi! Ik bedoel natuurlijk niet 3375 gram maar 2375 gram.
Zou anders wel echt een reus worden, niet?

Groetjes, Petra

ik wou net zeggen kreeg al buikpijn bij de gedachte haha

Ja laat het goed in de gaten houden meid, ik ben met 38 weken ingeleid maar had al vanaf week 30 voorweeen en hiermee al 1-2 cm ontsluiting dus vandaar dat ze niet heel moeilijk deden.

Ik ben benieuwd hoeveel je beebje dan met 34 weken weegt.. dan word het echt wel veel te groot denk ik hoor als het op hetzelfde tempo doorgaat meten ze bij jou ook je fundus (baarmoeder)   hoogte en hoeveel is die?

Ja ik ben ook benieuwd hoeveel de baby nu weegt.
Vrijdag weet ik gelukkig meer.
Ik ben van mijn dochtertje met 37 weken al ingeleid.
Ik lag al 10 weken plat na een bloeding en had ook al enkele weken een verweekte baarmoedermond. De gynaecoloog gaf toen ook aan dat hij zou strippen en kijken wat er gebeurde. Nou 's avonds braken de vliezen maar er kwamen geen weeën dus toen alsnog aan de wee-opwekkers.

Laura was 3540 gram wat voor 37 weken ook behoorlijk leek, maar als ik dit nu hoor dan slaat de schrik me om het hart.

En ja ze meten de fundus op en deze was 37cm! Maar in gewicht ben ik nog geen 6kg bij gekomen dus beebje is mij behoorlijk aan het opeten, maar dat geeft niet ik kon het goed hebben .

Groetjes, Petra

quote: Peet69 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 15:07:17'));

Ja ik ben ook benieuwd hoeveel de baby nu weegt.
Vrijdag weet ik gelukkig meer.
Ik ben van mijn dochtertje met 37 weken al ingeleid.
Ik lag al 10 weken plat na een bloeding en had ook al enkele weken een verweekte baarmoedermond. De gynaecoloog gaf toen ook aan dat hij zou strippen en kijken wat er gebeurde. Nou 's avonds braken de vliezen maar er kwamen geen weeën dus toen alsnog aan de wee-opwekkers.

Laura was 3540 gram wat voor 37 weken ook behoorlijk leek, maar als ik dit nu hoor dan slaat de schrik me om het hart.

En ja ze meten de fundus op en deze was 37cm! Maar in gewicht ben ik nog geen 6kg bij gekomen dus beebje is mij behoorlijk aan het opeten, maar dat geeft niet ik kon het goed hebben .

Groetjes, Petra

ja onze dean was ook iets van 3500 gram met 37 weken, maar 37 cm fundus is pittig te noemen... goed dat je in de gaten gehouden word en laat je niet afschepen met iets waar je je niet happy bij voelt!

Nee ik laat me zeker niet afschepen ben gelukkig erg mondig dus dat komt weer eens goed van pas.

Jij woont ook in het zuiden van 't land is het niet?
Ik woon in Weert ik weet niet of je dat weet te liggen?

@Peet; haha, ik schrok gisteren wel even toen ik las van die 3375!
Gelukkig is het 2375, en dat is op zich niet té zwaar hoor. Mijn baby woog met 34 weken 2750 gram en volgens de tabel zou hij/zij met 40 weken rond de 8 pond zitten. (gemiddeld dan he!!) Dus zou het bij jou rond de 7 of 7 1/2 zijn?

Bij mij was het gewicht van 2375 dus bij 31 weken.
Volgens de gynaecoloog moest ik dan rekening houden met een gewicht van tussen de 9 en 10 pond. De beebs komen namelijk als moeder met zwangerschapsverlof is nog eens behoorlijk aan omdat de moeder dan rust heeft en ik heb er nu net mijn 2e dag op zitten.

Ach ik wacht gewoon af tot morgen dan krijg ik weer een echo en hoop dat ik daar door iets meer duidelijkheid krijg. Dan ben ik 34w4d.

Terug
Bovenaan