zijn alle babykamers klaar?!

O, sorry, Peet, ik dacht dat je die groeiecho had met 34 weken.
Dan is het idd. wel groot, ja!
Ik had met precies 31 weken ook een groeiecho en toen woog onze kleine 1950 gram.
En dat was al aan de bovenste lijn!
Fijn dat je nog een groeiecho krijgt, en inderdaad zei mijn verloskundige ook dat er heel veel baby's tijdens hun moeders verlof flink aankomen.
Nou, wie weet gaan ze je eerder inleiden ofzo!

quote: Peet69 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 17:35:24'));

Nee ik laat me zeker niet afschepen ben gelukkig erg mondig dus dat komt weer eens goed van pas.

Jij woont ook in het zuiden van 't land is het niet?
Ik woon in Weert ik weet niet of je dat weet te liggen?

tuurlijk wel :)

Ik woon in Gemert

Ja onze zoon dean woog met 36 weken 3130 gram MAAR groeide wel 500 gram per week de laatste paar weken.. het ligt ook aan hoe ze verder groeien vandaar dat ze natuurlijk meerdere echo's willen dan kunnen ze dat verloop zien.

Ik moet zeggen zou wel blij zijn als het zo blijft dan kan ik eens een normale bevalling meemaken (en aangezien het onze laatste is is dat wel extra leuk/speciaal) inleiden is op zich goed te doen hoor, en vond het niet erg maarja het blijft wel onnatuurlijk en je bent zo aan bed gebonden enzo dus zou wel eens gewoon normaal willen bevallen en zo het er NU uitziet gaat dat gebeuren maar we wachten nog even groeiecho met 36 weken af..

Ons ukkepuk woog met 34 weken dan een stuk minder als jij met 31 weken dus ik vind het nogal een verschil hoor.

IMD en Teddy bedankt voor jullie lieve reacties.
Morgen om 13.30 uur heb ik de echo en daarna naar de gynaecoloog, als ik terug ben zal ik weer een berichtje plaatsen met de uitslag.

Ben erg benieuwd. Heb ook erg last van mijn bekken kan echt bijna niet meer voor uit, heb vanmorgen nog therapie gehad maar ook daar ben ik niet echt van opgeknapt.
Hebben jullie hier ook zo last van?

Terug
Bovenaan