zijn er al november moeders?

daar ben ik dan!!!!!
na 8 jaar oefenen,iui behandelingen etc etc ben ik nu echt zwanger van de eerste dmv ivf!!!!!!super he?
waarschijnlijk 11 november     over 2 weken weet ik meer...krijg dan een echo om te kijken of het er 1 of 2 zijn!!!!
natasja

Nou dames ik mag me bij deze ook bij de november moeders voegen  Volgens de berekening op  internet ben ik  10 november uitgerekent! Maandag ga ik contact op nemen met een verloskundige en dan hoor ik wel wat er verder gaat gebeuren.. Het wordt de eerste dus het is allemaal nieuw en heel erg spannend!

ook ik ben in november uitgerekend, op 10 november!!
het is ons 1e kindje dus heel spannend allemaal!!
ik heb nog geen echo gehad, moet nog afspraak hier voor maken, ben heel beniewd of alles goed is

Hoi!!,

Hier ook een november moeder is spe!!!
Ik ben uitgerekend op 15 november.

Mijn naam is ingeborg en ben al de trotse mama van
Melle 7-7-2005 en Wisse* 23-11-2006

groetes

Hoi allemaal,
Ik was er al van overtuigd dat ik een miskraam zou krijgen. Een week niet misselijk, borsten minder gevoelig, een flinke bloeding (hele broek rood) en krampen. Tot mijn verbazing was die zaterdag weer misselijk. Maandag zelfs overgegeven, dus toch de gyn., gebeld. Ik kon snel komen, en jawel afgelopen dinsdag het hartje zien kloppen. vrij. 30 mrt krijg ik een termijn echo, het was nu nog erg klein om goed te kunnen meten.
Groetjes, Marike

hallo allemaal

ook ik ben als het goed is een november moeder.
14 november moet onze kleine spruit komen.

na een vervelende start, ongepland zwanger vriend niet blij, durf ik nu toch steeds een beetje blijer te worden.

andere november moeders heel veel succes de komende maanden.

groetjes Iris.

Hallo November mama's,

Ook ik mag me bij deze groep voegen, ik ben  6 november uitgeteld.
Alleen heel moeilijk om dit door te zetten omdat me vriend tegen is, ik hoop dat hij 10 april om is als hij de echo ziet zodat we hier samen van kunnen genieten.
Stiekem ben ik wel heel erg blij..en wil dolgraag me hier helemaal voor geven.

Lief Beertje86

hallo marike, hier bernadette.

ik heb wel even met je mee geleeft en nu je verteld dat het eigenlijk alles goed gaat met jou en met de kleine , moet je weten dat ik daar erg blij om ben , wat zal dat een verrasing geweest zijn toen de verloskunde je vertelde dat er nog een hartje te horen is , ik hoop dat je het rustig aan gaat doen en veel rust gaat nemen , en hopen dat het een gezonde en een goede zwangerschap wordt.

met mij gaat alles goed , en ik moet 5 april naar de verloskunde want dan ben ik 10 weken zwanger , ik ben zwanger van de eerste.
maar ook ik ben toch ook wel bang dat het mis kan gaan .

mvg bernadette

Terug
Bovenaan