zijn er al november moeders?

he allemaal

ik ben ook op 15 okt uitgerekend en krijg 16 maart onze eerste echo
heb met 5 weken ook al een echo gehad voor een gentic onderzoek in groningen over erfelijke ziektes bij ons in de familie.op die echo zag je alleen maar een zwart vlekje hihi

vraagje, zijn er meer die een hele bittere smaak krijgen na het eten van brood? Heel vreemd en vies.
Overigens is mijn misselijkheid verdwenen en zijn mijn borsten minder gevoelig. Ik ben dus bang dat het weer niet goed gaat deze keer, dat zou dan mijn derde miskraam worden. Balen! Gelukkig hebben we wel twee gezonde dames. Ik hou jullie op de hoogte. Marike

Nou ik hoop voor je dat je  geen miskraam krijgt, lijkt me echt erg...

Heb geen bittere nasmaak bij brood maar heb weinig trek. Maar ben gelukkig niet misselijk zoals de 1ste keer

Hallo iedereen,
Ook ik weet sinds anderhalve week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Heel erg leuk, maar ook spannend en onwennig! Heb al last van misselijkheid en mijn borsten groeien snel. 27 maart  hebben we het  eerste bezoekje aan de verloskundige en als t goed is krijgen we ook een echo! Het lijkt me ontzettend leuk om mee te kletsen met andere mama's in spe. Succes iedereen met de zwangerschap.
groetjes Yvonne

nou ik zit nog beetje met de zenuwen. Had afgelopen zaterdag ongi moeten worden. maar tot op de dag van vandaag nog steeds niks.. ik wacht het deze week nog even af want ik ben wel heel erg druk dus misschien dat het daarom uitblijft.. maar als het zo blijft doen we zondag een test  Het is echt heel spannend.. Ik voel me wel beetje anders maar geen echte zwangerschapskenmerken, voel ook niet dat ik ongi ga worden, dus lekker vaag allemaal haha! Liefst zou ik al testen maar wil niet dat er zo'n vaag streepje te zien is dat je nu eigenlijk nog steeds twijfelt en dan over paar dagen alsnog een moet doen.. We wachten dus nog maar paar daagjes af en misschien kan ik me dan ook wel bij  de november moeders voegen..

Hallo,

Zo te zien zijn er al aardig wat november moeders.!!  
Ik merk dat ik  niet helemaal stabiel ben en  ik ben erg moe.  hebben andere hier ook last van??
Groetjes Cath07  

hallo moeders van deze tijd

ik  lees steeds dat er binnen kort een forum moet komen, weten jullie of die er al is en hoe ik daar op kom, is dat net zoiets als de msn?
ik zou graag meer contact willen hebben , ook omdat ik wel met vragen zit , en het graag met jullie wil delen.

yvonne gefeliciteerd!     ik ben ook zwanger van de eerste en ik ben 30 jaar oud, en ik woon in zwolle.

Hoi Hoi,

Ik ben zaterdag 6 weekjes zwanger, 3 november is mijn uitrekendatum.Alleen  de bevallingsdatum wordt waarschijnlijk ongeveer 2 weekjes eerder, ik krijg een keizersnede.  Het wordt mijn 2e kindje heb al een dochtertje van bijna 3 jaar.
Zijn er meer  die ook al weten dat ze een keizersnede krijgen.

Groetjes natalie  

Terug
Bovenaan