zijn er al november moeders?

Hoi hoi,

Morgen ben ik zes weken zwanger. Een termijn echo moet ik nog krijgen, dus het zal vast nog veranderen.
Ik heb eigenlijk totaal nergens last van en daar schrik ik eigenlijk wel van. Ik voel wel wat gerommel in mijn buik en slaap het liefst de hele dag, maar verder niets. Ik maak mezelf onbewust enorm zenuwachtig. Hebben er meer mensen last van?

Gr. en van harte gefeliciteerd allemaal!
Arina

Hallo   november mama's
Ik ben 15 november uitgerekend van de eerste! Sinds gister weet ik het!  
Dit keer houden we het wat meer voor onszelf want  ik heb in december
een miskraam gehad. Wel weer bang om het te verliezen dus.....
Gelukkig mag ik 9 april (met 8 weken) al een acho laten doen!

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd! De bittere smaak in mijn mond, waar ik het eerder over had, blijkt niets met de zwangerschap te maken te hebben. Dit komt door het eten van pijnboompitten van een slechte oogst. Dit blijkt een bekend verschijnsel te zijn. De keuringsdienst van waren heeft hier onderzoek naar gedaan. Sommige mensen worden er ook misselijk van, maar verder kan het geen kwaad...........zeggen ze tenminste...Ik heb met ze gebeld en toen kreeg ik te horen dat het onderzoek alleen is gedaan onder gezonde mensen en dus niet onder zwangeren. Ze hebben ook alleen geconstateerd dat de verschijnselen van de bittere smaak en eventuele misselijkheid vanzelf weggaan. Ze hebben niet gekeken of er ook iets in het bloedbeeld veranderd.
En ze weten dat het niet komt door pesticiden of zoiets. Het gaat om een "natuurlijk" proces bij een slechte oogst. Ze konden dan ook niet zeggen, dat het geen effect zou hebben op een vroege zwangerschap. En jawel lekker tachttisch, hij trok een vergelijking met Asbest. Daarvan dachten we eerst ook dat het veilig was..
De lichting met deze pijnboompitten ligt nog steeds in de winkel (het is in 2006 geconstateerd) en het zit in verschillende merken.

Aan jullie zelf uiteraard of je de pijnboompitten voorlopig ook op de verboden middelen zet of niet. Ik vond dat jullie dit moesten weten. Als je er meer over wilt weten, kun je via google eea vinden, en ook via de website van de Voedsel Waren Autoriteit.

Marike

Ps. als je ze al gegeten hebt merk je het wel hoor! Dus als je pijnboompitten hebt gegeten en niets merkt hoef je je echt geen zorgen te maken!

Hello,

hier nog een Zwollenaar, zwanger van eerste kindje uitgerekend rond de 1e van november.
28 maart hebben we onze eerste echo.
Heb tot nu toe nergens echt last van, alleen opgezwollen en pijnlijke borsten idd.
Vind het erg leuk om ook heel erg spannend of alles wel goed zal gaan.
Ook bij ons was het direct in de roos!

Groetjes G.

Hoi dames,

Nog steeds geen nov. forum. Ik ben zwanger van de 2e en uitgerekend rond 1 november.
Ik ben 03-08-06 bevallen van een dochter Lotte (nu 7 maanden) en ze krijgt er een broertje of zusje bij.
Ik krijg 26 maart de echo dus weer spannend tot die tijd.
Helemaal nergens last van ik lijk nog niet zwanger hahaha.

Groetjes,

Lilian

helaas, eerst de misselijkheid verdwenen en nu helderrood bloed.....Ik blijf natuurlijk hopen dat het toch goed gaat, maar ik geloof er niet meer echt in.
Marike

Hallo Marike,
Hoe gaat het nu met je? ben erg benieuwd!! Is het tussentijds bloedverlies dat het bij de zwangerschap kan horen of....
Hoor van je,
groetjes Cath07

Ben ook zwanger van de 2e donderdag de termijn echo maar heb al hel zere borsten en ontzettend moe de hele dag.Bij mijn eerste kwam ik in de 5e week er achter dat ik zwanger was en had ik de zelfde klachten alleen heb ik nu al bruine vlekken in mijn gezicht en bij de 1e kreeg ik die rond de 10 weken pas dus ben benieuwd hoe ver ik nu ben.

Terug
Bovenaan