Zijn er hier ook 'jonge" moeders?En waar komen jullie vandaan?

ja maar kan wel testen en dan, weer negatief, weer een afzakkertje wil niet weer een tegen slag hebben weet je als ik niet zwanger ben ja jammer dan volgende keer weer beter maar toch, ben in een nestel periode alles wat klein is levend krijg ik de kriebels , me buren hebben een jong poesje 6 weken oud , nou krijg de kriebels, ze hebben de klein dochter oppas nou ben een uur met der bezig geweest, kriebelt zo erg

greetz suzette

he meiden
ik was 21 toen ik zwanger was van mijn zoontje (nu alweer 20 maanden)
en ben sinds november gestopt met de pil.
ik heb voor de zwangerschap van sven een vroege mk gehad en 2 januari ook weer een vroege mk.
ik hoop dat ik nu toch snel weer eens positief mag testen maar geloof niet dat het deze maand raak zal zijn ach ja ik mag me al gelukkig prijzen met mijn zoontje
ik kom trouwens uit noord brabant
liefs nicole

Hoi meiden,

Ik ben 26 jr. en mn vriend is 27. We wonen in Zuid-Holland.
Zitten op dit moment in ronde 4, volgende week "mogen" we weer klussen!!!!

Groetjes Marije

Hoi meiden,

Ik ben 27 jaar en we zitten in ronde 9 (voor het eggie). En ik kom uit Noord-holland,
Iedereen heel veel succes en groeten Bizu

Hallo,

Ook ik ben een jonge moeder. Ik ben nu 25 jaar en zwanger van mijn 2e kindje.
Mijn dochter is net 7 jaar geworden dus ik was 18 toen ik moeder werd. Wat me erg goed bevallen is en waar ik nog geen moment spijt van heb gehad.
Ik heb haar heel lang alleen op moeten voeden en we zijn dus ook 1 team.
Erg gezellig hebben we het nu en ze leeft ook erg mee met het feit dat ik nu zwanger ben. Ze begrijpt alles zo goed.

Liefs,

Tamara.

Hi
Ik ben 22 en mn man (jaja ben ook nog vroeg getrouwd) is 24. Ik woon in Zuid-Holland. En idd wat maakt het uit hoe oud je bent!. Bij mij zijn mn vriendinnen er ook nog helemaal niet mee bezig. Wel heb ik een zus(25) die een kleine meid heeft dus dat is wel makkelijk. En twee schoonzussen zijn zwanger maar die weten niet dat we beizig zijn. Wel leuk hoor allemaal jonge meiden hier!!
Nou succes allemaal!

x suuz  

Wat leuk ja zoveel jonge vrouwen!
Ik dacht idd ook dat ik echt de enige zou zijn. En ja natuurlijk moet je gewoon doen wat je zelf wilt. Het zou alleen wel leuk zijn als er in je omgeving wat meer leeftijdgenoten zijn die hetzelfde willen/voelen. Ik denk toch dat wij straks (als het mag lukken allemaal) tegen onbegrip aanlopen. Iemand die er nog niet aan toe is kan het zich natuurlijk niet voorstellen. Dat lijkt mij wel moeilijk om mee om te gaan. Het is toch niet leuk als je zelf blij bent, en een ander heeft kritiek of is negatief.
Maar goed, misschien zie ik beren op de weg, en vind iedereeen het wel hartstikke leuk!
Hoe ervaren degene die al moeder zijn dat? Was je bijv. overal de jongste (zwangers.gym e.d)
Sucses allemaal! Groetjes

quote: mom1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 19:21:27'));

Wat leuk ja zoveel jonge vrouwen!
Ik dacht idd ook dat ik echt de enige zou zijn. En ja natuurlijk moet je gewoon doen wat je zelf wilt. Het zou alleen wel leuk zijn als er in je omgeving wat meer leeftijdgenoten zijn die hetzelfde willen/voelen. Ik denk toch dat wij straks (als het mag lukken allemaal) tegen onbegrip aanlopen. Iemand die er nog niet aan toe is kan het zich natuurlijk niet voorstellen. Dat lijkt mij wel moeilijk om mee om te gaan. Het is toch niet leuk als je zelf blij bent, en een ander heeft kritiek of is negatief.
Maar goed, misschien zie ik beren op de weg, en vind iedereeen het wel hartstikke leuk!
Hoe ervaren degene die al moeder zijn dat? Was je bijv. overal de jongste (zwangers.gym e.d)
Sucses allemaal! Groetjes

hey mom

ik ben net 21 geworden en wij zijn al 2 jaar bezig ik was al vrij snel volwassen vor mijn leeftijd je moet niet naar anderen kijken je moet doen en denken wat je denkt dat zelf goed voor je is doen wij ook en ik kom uit noord brabant.

ik wens jullie veel suc6 met zwanger worden

groetjes nicole

Terug
Bovenaan