Zijn er hier ook 'jonge" moeders?En waar komen jullie vandaan?

quote: mom1986 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 18:39:22'));

Hallo,
zijn er hier ook meiden rond de 20/25 die graag een kindje willen of al hebben?
En waar komen jullie vandaan?
Ik ben 21 en kom uit noord holland, wij willen in dec. voor het eggie gaan.
Ben benieuwd... Spannend allemaal

hey heb jij misschien een meail adres of zo voor te mailen of te msnen we hebben dezelfde leeftijd   en zijn allebei onzeker.

groetjes nicole

hey, ik ben 21, en ben gisteren pas met de pil gestopt, gaan het eens proberen.

He!

Ik en mijn vriend zijn 23 en nu bezig in ronde 1. We komen uit zuid-holland. Wel leuk om te zien dat er nog veel meer jonge meiden zijn die al aan kinderen denken! Mijn vriendinnen van mijn leeftijd zijn daar allemaal nog niet mee bezig! Maar ik des te meer!
Succes allemaal met zwanger worden! en hopen dat we leuke jonge ouders worden!

Jacqy

Hai Nicole!
Ik heb een email adres ja en het lijkt me leuk om te mailen/msn, alleen wil ik liever niet mijn emailadres hier neerzetten hihi.
Maar misschien als jij je mailadres geeft.... Of wil jij ook liever anoniem blijven?
Groetjes

Hoi ik ben 25 en mijn vriend is 26. we zijn vanaf jan al bezig, heb pco te veel eieren,
ook voor het eerste kindje. en ja wat is jong, als je er aan toe bent en het financieel kan
waarom niet,

groetjes sherina

quote: mom1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 18:15:40'));

Hai Nicole!
Ik heb een email adres ja en het lijkt me leuk om te mailen/msn, alleen wil ik liever niet mijn emailadres hier neerzetten hihi.
Maar misschien als jij je mailadres geeft.... Of wil jij ook liever anoniem blijven?
Groetjes

hey mom1986 nee hoor mijn maakt het niet uit we zitten hier tenslotte toch allemaal voor hetzelfde.

mar hier is mijn msn adres i_love_stephan_@hotmail.com

ik zie je wel verschijnen groetjes nicole

lijhkt me leuk om contact te hebben met andere van deze leeftijd

quote: sherina82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 18:54:57'));

Hoi ik ben 25 en mijn vriend is 26. we zijn vanaf jan al bezig, heb pco te veel eieren,
ook voor het eerste kindje. en ja wat is jong, als je er aan toe bent en het financieel kan
waarom niet,

groetjes sherina

hey sherina82

vraagje ik heb ook pco maar word jij wel regelmatig ongi???

groetjes nicole

Terug
Bovenaan